Луфт между уплътнението на предното/челно стъкло
- vancata
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 23 май 2011, 15:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Луфт между уплътнението на предното/челно стъкло
Привет колеги.
Забелязах странен луфт между единия край на уплътнението и другия край (там където двете страни на уплътнението се засичат). Точно се пада посредата между двете чистачки има процеп от около 2см, където уплътнение няма и се вижда ръба на стъклото и метала. Възможно ли е от там да влиза вода в купето? Понякога съм забелязвал вода по шофьорската стелка, но предполагам, че е от мокрите обувки. Предполагам от годините и амортизацията може да се е свил каучука и да се е отворил този луфт/гапа между двата края на гуменото уплътнение. Какво препоръчвате да направя, някакъв силикон? Просото не ми се иска да ми се окъси някъде я радио или нещо по ел. инсталацията и да бера грижи.
Поздрави!
Забелязах странен луфт между единия край на уплътнението и другия край (там където двете страни на уплътнението се засичат). Точно се пада посредата между двете чистачки има процеп от около 2см, където уплътнение няма и се вижда ръба на стъклото и метала. Възможно ли е от там да влиза вода в купето? Понякога съм забелязвал вода по шофьорската стелка, но предполагам, че е от мокрите обувки. Предполагам от годините и амортизацията може да се е свил каучука и да се е отворил този луфт/гапа между двата края на гуменото уплътнение. Какво препоръчвате да направя, някакъв силикон? Просото не ми се иска да ми се окъси някъде я радио или нещо по ел. инсталацията и да бера грижи.
Поздрави!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Луфт между уплътнението на предното/челно стъкло
Като нищо си тече от там и може да направиш някое късо! В Микрокат уплътнението е дадено като монолитен блок без съединени части. Аз ти препоръчвам да си закупиш ново оригинално уплътнение на цена около 60 лева и да посетиш стъклар да ти махне старото и да залепи новото със силикон! Успех!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Луфт между уплътнението на предното/челно стъкло
Запушвай, сменяй, но го оправяй това щом не е фабрично! Ако не се намокрят тоците, то поне ще тръгне ръжда. Ръждата се раздува и .... стъклото не може да се раздуе- пук!
Можеш да питаш колегите с Хонда Сивик 97+ , при тях това си е фабричен дефект след 10-тата година, ако не се лъжа.
Можеш да питаш колегите с Хонда Сивик 97+ , при тях това си е фабричен дефект след 10-тата година, ако не се лъжа.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Луфт между уплътнението на предното/челно стъкло
Коя модификация е тая Фиеста при МК3 е с гумено уплътнение. 1996 предполага МК4, не съм сигурен, но предполагам е лепено, тогава тази гума е само декорация.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Луфт между уплътнението на предното/челно стъкло
Има си го този "луфт"
За теча си провери маншона на снопа с кабелите, който влиза в купето.
няма да сваляш таблото
Вдигаш предния капак и гледаш отсека под предния прозорец пред шоферското място и ще видиш снопа с кабели и маншона.
Ако ти е слагана аларма масово ги мързи да измислят нещо по-умно да прокарат кабела в купето и дупчат маншона
За теча си провери маншона на снопа с кабелите, който влиза в купето.
няма да сваляш таблото

Вдигаш предния капак и гледаш отсека под предния прозорец пред шоферското място и ще видиш снопа с кабели и маншона.
Ако ти е слагана аларма масово ги мързи да измислят нещо по-умно да прокарат кабела в купето и дупчат маншона
- vancata
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 23 май 2011, 15:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Луфт между уплътнението на предното/челно стъкло
Ще погледна утре на светло. Иначе да фиестата е мк4. Иначе колега и при теб го има този луфт в уплътнението? Между началото и края на гумената лайсна, ако така мога да я нарека.paci написа:Има си го този "луфт"
За теча си провери маншона на снопа с кабелите, който влиза в купето.
няма да сваляш таблото![]()
Вдигаш предния капак и гледаш отсека под предния прозорец пред шоферското място и ще видиш снопа с кабели и маншона.
Ако ти е слагана аларма масово ги мързи да измислят нещо по-умно да прокарат кабела в купето и дупчат маншона
- vancata
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 23 май 2011, 15:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Луфт между уплътнението на предното/челно стъкло
Днес видях още две фиести мк4 със същия процеп. Явно това си е фабрично или от времето гумата се свива и придърпва към двата края.
А в маншона влиза само един дебел кабел, който не успях да проследя. Не мисля, че е за алармата. По такъв кабел бая ток ще трябва да тече или доста жици да минават.
А в маншона влиза само един дебел кабел, който не успях да проследя. Не мисля, че е за алармата. По такъв кабел бая ток ще трябва да тече или доста жици да минават.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Луфт между уплътнението на предното/челно стъкло
Бих го шприцовал с един силикон.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Луфт между уплътнението на предното/челно стъкло
Стъклото е лепено, това е само декоративна лайсна.
Почисти листата, и огледай отпред трябва да има отвори за изтичане водата, ако са запушени се налива и тогава тече в купето. Става въпрос за втората снимка.
Почисти листата, и огледай отпред трябва да има отвори за изтичане водата, ако са запушени се налива и тогава тече в купето. Става въпрос за втората снимка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- vancata
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 23 май 2011, 15:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Луфт между уплътнението на предното/челно стъкло
Почистих отворите, но те не бяха задръстени (тествах с шише вода). Тия дни ще взема малко черен силикон (тоя тип за гарнитури дето е) и ще го запълня внимателно.HACKO написа:Стъклото е лепено, това е само декоративна лайсна.
Почисти листата, и огледай отпред трябва да има отвори за изтичане водата, ако са запушени се налива и тогава тече в купето. Става въпрос за втората снимка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта