пластмасови вежди мк3 фиеста
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
пластмасови вежди мк3 фиеста
интересувам се дали има такива. идеята е да покрива настоящите с цел да не се събира мърсотия и други ръждообразуващи вещества. от няколко дни заглеждам по разни опели и двойки голфове че има такива неща, явно тях ги яде много повече ръждата.



- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Не се заглеждай по опелите и голфовете - помисли си защо в по-новите модели спряха да ги слагат? Преди време имах голф ІІ с големите брони, вежди, прагове и лайсни на вратите - та принципно е така те пазят от корозия или по-скоро от ударите на изхвръкналите от колелата по време на движение камъчета, но проблема идва от това, че с времето в следствие на слънцето през лятото и студа през зимата те се деформират и понеже са кухи /тоест между тях и ламарината има празно пространство/ започват да се пълнят с прах и влага, които бързо се превръщат в нещо като тиня, а и през зимата в тях прониква и солта от улиците - превръща се в ужасен коктейл. Лошото е, че след зимния сезон като отидеш на автомивка и си поръчаш пълно измиване /и отгоре и отдолу/ не можеш да премахнеш този коктейл и той продължава тихо и методично да си яде скритата от очите ламарина без въобще да подозираш!
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
аз го имам същият проблем на задните вежди. две ламарини са една върху друго и има процеп и там се събира кактвото не трябва и затова се скапват веждите бързо на този модел, особено ако са правени допълнително, моите ламарини са малко криви и има дупки, освен да ги напълня с нещо.chains написа:Не се заглеждай по опелите и голфовете - помисли си защо в по-новите модели спряха да ги слагат? Преди време имах голф ІІ с големите брони, вежди, прагове и лайсни на вратите - та принципно е така те пазят от корозия или по-скоро от ударите на изхвръкналите от колелата по време на движение камъчета, но проблема идва от това, че с времето в следствие на слънцето през лятото и студа през зимата те се деформират и понеже са кухи /тоест между тях и ламарината има празно пространство/ започват да се пълнят с прах и влага, които бързо се превръщат в нещо като тиня, а и през зимата в тях прониква и солта от улиците - превръща се в ужасен коктейл. Лошото е, че след зимния сезон като отидеш на автомивка и си поръчаш пълно измиване /и отгоре и отдолу/ не можеш да премахнеш този коктейл и той продължава тихо и методично да си яде скритата от очите ламарина без въобще да подозираш!

- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Попринцип такива вежди се слагат на по-мощните модели на дадения модел кола. Напримерно неписано правило е... колкото е по-мощна колата, толкова са й по-широки лайсните и разбирасе и на веждите се появяват лайсни
. А не,ч е са го измислили за да крие ръжда или тем подобни мръсотии... този ефект вече се получава примерно от немиенето на колата редовно или ако не я измият хубаво и тогава там почва да ръждясва и да гние след това
. А иначе кадето викаш че имаш разтояние между ламарините на задната вежда... наистина какво ти каза колегата chains го направи с някакво такова BODY... за да запечатиш/спреш ръждата 




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта