Ключалка на резервоара
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 фев 2007, 14:21
- Модел на автомобила: Escort 1.6 EFi
- Status: Извън линия
Ключалка на резервоара
Здравейте колеги,
Подхващам 1 тема за слабото място на ключалката на резервоара за ескорт и орион (може би и за други Форд-чета). Днес след като не успях да я затворя прословутата капачка на бензиностанцията (заяжда и не може да се завърти ключа) и след като счупих 1 ключ (превъртя пластмасата), реших да я отворя за пореден път, след като я бях смазвал вече 3-4 пъти и ефекта беше временен. Пускам снимков материал за да може темата да е полезна за други с подобни проблеми.
(Работа - 30 мин., инструменти - отверка, спрей, смазка) Стъпките за изпълнение са отгоре надолу -> Следвайте имената на снимките: F1, F2, F3 и т.н.
Подхващам 1 тема за слабото място на ключалката на резервоара за ескорт и орион (може би и за други Форд-чета). Днес след като не успях да я затворя прословутата капачка на бензиностанцията (заяжда и не може да се завърти ключа) и след като счупих 1 ключ (превъртя пластмасата), реших да я отворя за пореден път, след като я бях смазвал вече 3-4 пъти и ефекта беше временен. Пускам снимков материал за да може темата да е полезна за други с подобни проблеми.
(Работа - 30 мин., инструменти - отверка, спрей, смазка) Стъпките за изпълнение са отгоре надолу -> Следвайте имената на снимките: F1, F2, F3 и т.н.
- Прикачени файлове
- Антон Маринов
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
- Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph - Местоположение: В.Търново
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 фев 2007, 14:21
- Модел на автомобила: Escort 1.6 EFi
- Status: Извън линия
RE:
Не трябваше да махаш пластините!
Както писах горе - много лесно се поправя - не повече от 30-тина 40 мин. Сега работи като нова, все едно е в масълце.
Няколко пъти ходих да го отключвам без да има нужда
А ме бяха уплашили. Няколко души с ескорт ми казаха - доста зор ще береш с резервоара. Започне ли да ти заяжда, трябва патрон да се сменя, а от друга кола не става да си свалиш че с два ключа ще трябва да ходиш - ама ето че има лек.
Както писах горе - много лесно се поправя - не повече от 30-тина 40 мин. Сега работи като нова, все едно е в масълце.
Няколко пъти ходих да го отключвам без да има нужда

А ме бяха уплашили. Няколко души с ескорт ми казаха - доста зор ще береш с резервоара. Започне ли да ти заяжда, трябва патрон да се сменя, а от друга кола не става да си свалиш че с два ключа ще трябва да ходиш - ама ето че има лек.
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 18 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8D Ghia
- Status: Извън линия
И аз с WD40 си лекувам капачката и съм доволен.
Но все пак от няблюденията, които имам се оказва, че един път тръгнала ли е да прави проблем трябва поне веднъж два пъти в госината да се промива и смазва.
Преди повече от година я направих тази процедура и преди месец пак ми заяде на бензиностанцията. След промиване и смазване пак си работи.
Извода - два пъти в годината е добре дори и без да се разглобява обилно да се промие с WD40 докато почне да изтича чисто.
Но все пак от няблюденията, които имам се оказва, че един път тръгнала ли е да прави проблем трябва поне веднъж два пъти в госината да се промива и смазва.
Преди повече от година я направих тази процедура и преди месец пак ми заяде на бензиностанцията. След промиване и смазване пак си работи.
Извода - два пъти в годината е добре дори и без да се разглобява обилно да се промие с WD40 докато почне да изтича чисто.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Съвсем случайно лятото ли беше кво се въртях около фиестата, бутнах капачката на резервоара и я отвих без да я отключвам
От тогава като зареждам си проверявам дали се е заключила.
Не че ще ме спаси ако някой има интерес да я напъва но ме дразни да има проблем.
Начи не винаги прави така но тази вечер голямо въртене падна докъто се разбрахме.
Гледах я на осветлението на бензиностанцията ама си изглежда перфектна. Няма счупено няма нищо което да ме дразни на външен вид. Ключа не запъва, върти си се идеално и в двете посоки. Патрона не се вади от капачката.
MegatroniC го е написал, че капачката е различна от тази на картинката.

От тогава като зареждам си проверявам дали се е заключила.
Не че ще ме спаси ако някой има интерес да я напъва но ме дразни да има проблем.
Начи не винаги прави така но тази вечер голямо въртене падна докъто се разбрахме.
Гледах я на осветлението на бензиностанцията ама си изглежда перфектна. Няма счупено няма нищо което да ме дразни на външен вид. Ключа не запъва, върти си се идеално и в двете посоки. Патрона не се вади от капачката.
MegatroniC го е написал, че капачката е различна от тази на картинката.
- Sound`of`GB
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 22 сеп 2006, 23:53
- Модел на автомобила: ford escort 1,8d 92/escort 1.8 115hp 97"/Peogeot 306 1,9d 98"
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 16 дек 2007, 15:03
- Модел на автомобила: fiesta 96g 1.25zetec
- Местоположение: троян
- Status: Извън линия
ами вижте, аз го имах тоя проблем с заяждането и да ви кажа от друг колега тук в форума взех съвет ето го: просто извадете щеката на маслото и вкараите няколко капки, развартете търпеливо и повторете процедурата още веднъж. след 10 мин игра и 10тина капки масло гарантирам ви че капачката ще е като нова. аз на коледа на омв го брах тоя яд в студа не иска да се затвори и това е, а наи лошото е че фиестата я взех само с 1 ключ! дано съм бил полезен 

- u`F`o
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 фев 2007, 21:04
- Модел на автомобила: Ford Escort '87 1,4 CL/73hp/5500rpm
- Местоположение: София/Пазарджик/Пловдив
- Status: Извън линия
И аз така направих - една нова за 15- 20 лв и проблема се решиSound`of`GB написа:15 лв струва нова кофтито е ,че ще имате друг ключаз съм така

Mengear.BG - оригинални и интересни подаръци за мъже
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 12 фев 2007, 21:27
- Модел на автомобила: Escort МК5 '91 1.4
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Малко да ъпдейтна темата. Благодаря на Teon за доброто описание и решение на проблеми. Като виждам, че и други са закъсвали по същия начин, значи проблема е масов. И мойта изяде псувни и ругатни 10-тина пъти по бензиностанциите.
Изваждане на ключалката, после и патрона, накисване в бензин, измиване с вряла вода, изсъхване и после яко ръгане на графитна грес. В началото си мислиш, че това чудо няма да има оправия, но просто иска малко търпение и въртене. 10-тина минути и е като нова.

Изваждане на ключалката, после и патрона, накисване в бензин, измиване с вряла вода, изсъхване и после яко ръгане на графитна грес. В началото си мислиш, че това чудо няма да има оправия, но просто иска малко търпение и въртене. 10-тина минути и е като нова.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост