Страница 1 от 1

смяна на 3-та врата

Публикувано: 28 сеп 2007, 10:34
от naftova pechka
здравейте! на фиестата третата врата е поизгнила и наскоро се отчупи ухото което държеше амортисьора. намерих си капак от друга кола, но сега възникват няколко питания около смяната, ако може да ми помогнете ще съм благодарен. ето за какво трябва да се помисли
1. задна чистачка - ще се оправя някак си.....или поне такаси мисля режа кабела, после ще го свържа. или има някъде да речем буксичка??? и няма да ми се налага да режа
2. нагреватели на стъклото - май и там нещата са като в т.1
3. ключалка.....ей тук е интересно. предполагам не е само да я свалиш и да я сложиш...може би има нужда от някакво напасване, регулиране. как става?
4. и най-чного ме вълнува въпроса с регистрационния номер?? сложен е в пластмасова рамка. онзи уж уникален болт до къде стига и какво захваща с номера....как да ги сваля така че да нямам проблеми?

много ще съм благодарен ако някой ми отговори. смяната съм я запланувал за утре...... ако не дадете мъдри съвети почвам на своя глава :lol: и после ще трябва пак да четете :P

от никой нищо

Публикувано: 28 сеп 2007, 17:21
от naftova pechka
:cry: :cry: :cry: явно днес всички са за празнили и не им дреме....надявах се ФОРД МК 2 да се включи, че ми се върти из главата, че преди време търсеше капак.....е щом не давате акъл сега като си сменя сам 3-тата врата и форда стане МЕРЦЕДЕС ще видите :P .
лека и приятна събота и неделя

Re: смяна на 3-та врата

Публикувано: 28 сеп 2007, 17:46
от cotecna
naftova pechka написа:здравейте! на фиестата третата врата е поизгнила и наскоро се отчупи ухото което държеше амортисьора. намерих си капак от друга кола, но сега възникват няколко питания около смяната, ако може да ми помогнете ще съм благодарен. ето за какво трябва да се помисли
1. задна чистачка - ще се оправя някак си.....или поне такаси мисля режа кабела, после ще го свържа. или има някъде да речем буксичка??? и няма да ми се налага да режа
2. нагреватели на стъклото - май и там нещата са като в т.1
3. ключалка.....ей тук е интересно. предполагам не е само да я свалиш и да я сложиш...може би има нужда от някакво напасване, регулиране. как става?
4. и най-чного ме вълнува въпроса с регистрационния номер?? сложен е в пластмасова рамка. онзи уж уникален болт до къде стига и какво захваща с номера....как да ги сваля така че да нямам проблеми?

много ще съм благодарен ако някой ми отговори. смяната съм я запланувал за утре...... ако не дадете мъдри съвети почвам на своя глава :lol: и после ще трябва пак да четете :P
1.Моротчето на чистачките е с букса - няма проблем само да е същата щото ако е различна ще трябва да си преправиш буксата.
2. реотаните са си с буксички-няма проблем.
3.ключалката е просто сваляш си твоята и я слагаш на новия капак, регулира се ако е нужно от ухото което е на гредата на колата не от ключалката.
4. рег. номер може да го изкараш със цялата пластмаса дето го държи която по принцип е хваната към купето с два самонарязващи болта под него които съответно се навиват в 2 пластмасови кириики(тапички) ако си много внимателен може да го изкараш с тия тапички заедно и да ги дабиеш в дупките на новите им места. Т.е. направо изваждаш номера заедно със пластмасовата подложка под него без да се притесняваш

Публикувано: 28 сеп 2007, 18:50
от DigiPro
Аз съм сменял заден капак на старата ми Фиеста. Даже прехвърляхме моето стъкло. Проблема с регистрационния номер е, че е хванат с нит към металната част на капака и нита е с пломба на КАТ (с цел да не се сваля номера). Ние подмушнахме един секач между пластмасовата основа на номера и капака, и с него отсякохме нита посредата. После го сплескахме да се държи само на пластмасата и номера и така го монтирахме на новия капак. После като я продадох на роднина в София той си смени номерата с софийски в КАТ и не е имал проблеми.

много благодаря

Публикувано: 01 окт 2007, 10:38
от naftova pechka
благодаря колеги за ценните съвети...много са полезни наистина.

за махането на нита от кат си мислех отвън да го пробия с тънко свредло и после да го занитя отгоре с друг нит. но варианта със сплескването ми хареса.
освен това какво ги боли от КАТ....щом рег. номер, номера на шасито и двигателя съответстват значи няма значение свалян ли е или не.
сега новия капак седи и съхне от боята.....като съм готов ще разкажа.

отново благодарности за отговорите.