Кърпене на Сиера - събирам информация
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Кърпене на Сиера - събирам информация
Така.. мойто купе вече е на 20 години и никога не е кърпено.. Карана е в Австрия.. ии мисля ,че можете да си представите какво е отдолу.. колата ще се прекърши на две.. така.. Интересува ме във праговете минават ли кабели ? как да сменя праговете без да ги нараня?Някой кърпил ли е гредите на задния мост? С какво покритие ги защитихте от повторно гниене? Колко излиза всичко? Някой има ли информация за тръбите за бензина къде мога да си поръчам нови освен във мотоПфое и на каква цена?
едит: забравих да питам освен на бензина по важното - спирачните тръбички.. колко излиза ? Искам да знам ,че ще дам примерно 500 лева ,но колата ще ми е перфектна отдолу...
едит: забравих да питам освен на бензина по важното - спирачните тръбички.. колко излиза ? Искам да знам ,че ще дам примерно 500 лева ,но колата ще ми е перфектна отдолу...
- Zi
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
- Модел на автомобила: Nissan 100nx
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз есента сменвах прагове, вежди и около капачката на резервоара. Тука в Пазарджик ми ги сменваха. Значи 2 прага(35лв), 2 вежди(мисля,че бяха 50лв), и тая ламарина около капачката(25лв). Това бяха частите плюс още 200лв, които включваха труд, боя и всичко останало което е необходимо. А всъщо и бронята ми оправиха, че се беше олющила на места боята.А бе всичко общо около 350лв някъде. Сега напролет ще трябва и аз да кърпя гредата, че е изгнила, ама там незнам колко пари ще отидат.

Кучетата си лаят, Форда си върви!!!
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми годе солко колкото струва вежда/праг, толкова се взима и засладането й, без китове и боя, само да се слижо и да се боядиса с грунд да не съждясва.
Иначе са спирачните маркучета (така де, тръбички) има един магазин срещу ЖП Гара Погуяне, точно на кръстовището посока към линиите, преди беше магазин за Вартбург и Трабант, сега е май за френси коли, като плюс това произевждат и май тръбички за спирачките, поне така им пишеше на визиткара, ако я намеря ще я снимам и ще я пусна да им звъннеш ако не се сещаш каде е магазина. Там самите части не са много качествени, но тръбичките май са добри, поне ака бях чул де
.
А за гредите не мога да ти кажа колко ще струва, защото това е много относително нещо (все едно да питаш таксиметрзджия ако те вози цял ден в софия колко ще ти вземе
) НО за покритието, мажеш с BODY, ама коя точно цифра беше не си спомням, баша от серията 900 на горе (911 или 930 май, защото 950 е грапавото за праговете) ама преди това минаваш самите заварки със силикон, чегърташ жъждите до метал, после минаваш с грунд и после с BODY-то и мисля, че няма да имаш проблеми следващите няколко години на тема ръжда 
Иначе са спирачните маркучета (така де, тръбички) има един магазин срещу ЖП Гара Погуяне, точно на кръстовището посока към линиите, преди беше магазин за Вартбург и Трабант, сега е май за френси коли, като плюс това произевждат и май тръбички за спирачките, поне така им пишеше на визиткара, ако я намеря ще я снимам и ще я пусна да им звъннеш ако не се сещаш каде е магазина. Там самите части не са много качествени, но тръбичките май са добри, поне ака бях чул де

А за гредите не мога да ти кажа колко ще струва, защото това е много относително нещо (все едно да питаш таксиметрзджия ако те вози цял ден в софия колко ще ти вземе


- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
виж са аз мисля да си купе едно телоподаващо имам си приличен двор.. имам си гараж.. Ще карам на баща ми колата временно.. Имам добър заварчик познат... Праговете не искам да са красиви не ме интересува как ще седят защото аз заводски имам пластмасови отгоре и колата ми е супер със тях...Важното е да са здрави..
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Кърпене на Сиера - събирам информация
Колеги колко струва един лист ламарина един квадратен метър?
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Кърпене на Сиера - събирам информация
Колега хубаво е че си решилда направиш всичко сам но прицени сам дали имаш необходимите умения за това, ако не търси приятели да ти помагат.Ламарината се продава на листове 1м на 2 м. ще търсиш двойно декапирана тя е мека и се изчуква добре.Не е лошо да си купиш тенекеджииски контри мисля най-евтини са в Практикер.Изчистваш корозията на дадено място ако си изтънил ламарината много слагаш кръпката от горе и заваряваш , като кръпката трябва да бъде по-голяма с 50 до 80 мм в всички страни.Ако стане дупка оформяш я и процедираш по същия начин но корозия не трябва да остава. Ако кор. е повръхностначистиш с четка телена обработваш с преобразувател на ръжда . Навсякъде обработвашс епоксиден грунд Боди 989 много е ефективен
може да обработиш цялото купе и прагове и боядисваш от долу втори път с Шагрен на Боди.Праговете като ги режеш ще оставяш ивица около 10 мм. за да можеш на нея да захванеш новите прагове от горе. като обработиш праговете намажи ги обилно с грес отвътре и гредата на купето.Праговете може да ти свие всеки майстор където имат абкант , ако са с много извивки могат да ги направят от две части.Ако никога не си правилтези операции отиди при някой тенекеджия и на място нещата ще ти се изяснят.Дано съм ти бил полезен , ако има нещо питай.
може да обработиш цялото купе и прагове и боядисваш от долу втори път с Шагрен на Боди.Праговете като ги режеш ще оставяш ивица около 10 мм. за да можеш на нея да захванеш новите прагове от горе. като обработиш праговете намажи ги обилно с грес отвътре и гредата на купето.Праговете може да ти свие всеки майстор където имат абкант , ако са с много извивки могат да ги направят от две части.Ако никога не си правилтези операции отиди при някой тенекеджия и на място нещата ще ти се изяснят.Дано съм ти бил полезен , ако има нещо питай.
-
- потребител
- Мнения: 120
- Регистриран: 26 окт 2007, 14:52
- Модел на автомобила: sierra 2.0 ohc,sierra 2.0 купе
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Кърпене на Сиера - събирам информация
Извинявам се на колегата 4е му пи6а в неговата тема ама забелязвам 4е има някав опит в цялата работа.!!
При мене проблема е следния- Преди няколко дена ме удариха и ми вдлъбнаха левия калник отстрани от4но преди фара(сиера 86)Питам как сега става номера със китосването или по някав на4ин трябва да я напъна отвътре.Къв кит?? С кво да сваля боята??И накрая как да стане пръскането?? Селия панел или само тази 4аст където е удара??
Пак се извиняван за намесата
При мене проблема е следния- Преди няколко дена ме удариха и ми вдлъбнаха левия калник отстрани от4но преди фара(сиера 86)Питам как сега става номера със китосването или по някав на4ин трябва да я напъна отвътре.Къв кит?? С кво да сваля боята??И накрая как да стане пръскането?? Селия панел или само тази 4аст където е удара??
Пак се извиняван за намесата
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Кърпене на Сиера - събирам информация
Колега , свали калника /ако имаш достъп отвътре да чукаш не го сваляй/ сложи го на твърда повръхност , ако нямаш контри и с едно заобленоцилиндрично трупче полека с леки удари се опитай да изкераш хлътналото.Бъди внимателен да не разтегнеш ламарината че после трябва да я грееш с оксижен да я събереш.Разликата в височините при изчукването не трябва да повече от 1-2 милиметра/майсторите го правят идеално гладко/с ситна шкурка изшлайфай напуканата боя намажи с грунд боди 989 той е много здрав.След това китвай с влакнест кит след като го изшлайфаш с обикновен кит, шлайфане с филер и боя.
-
- потребител
- Мнения: 120
- Регистриран: 26 окт 2007, 14:52
- Модел на автомобила: sierra 2.0 ohc,sierra 2.0 купе
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Кърпене на Сиера - събирам информация
проблема при мене е 4е при мойта сиера калниците се заваряват и свалянте сте е мн зор.Питам дали сте е по уда4но да пробвам с обратен 4ук или направо да се опитвам колото мога да изправя и после влакнестия кит??Имам проблем с една от вратите.Явно майстора си е оставил ръцете стот след година къпене по4нала да се пука по кита.там как да постърпя.Цялата врата май сте е по добре на наво да я правя??Поне като знам 4е е за мене да я китвам с влакнестия и лека по лека да я оправям(все пак се у4а
)

-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Кърпене на Сиера - събирам информация
Първо за вратата трябва да се ичука добре там има достъп, иначе при дебел кит от вибрачиите кита се пука .Махни кита изчукай с трупче и шкурка шлайфай , обезмасли , грундерай и т.н.. Калника щом ти е трудно не го сваляй с флекс с тънък 1 мм. диск направи прорез по средата на огънатото място с плоска котра от ресор изчукай после двата края на среза леко огъни навътре , като го заваряваш да дойде наравно и пак старата процедура.
-
- потребител
- Мнения: 120
- Регистриран: 26 окт 2007, 14:52
- Модел на автомобила: sierra 2.0 ohc,sierra 2.0 купе
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Кърпене на Сиера - събирам информация
Аз имам само телоподава6то,Сте ми свършили работа за заварката.Мога ли да пробвам да изправя вдлъбнатината ако имам отвор от долу колкото за едно дървено труп4е по размер и посел да китвам??
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Кърпене на Сиера - събирам информация
Пробвайс по-тънко с по-дебело само да можеш да изкараш побитостта.С телоподаващо става след което трябва внимателно с флекс да шлайфаш.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Кърпене на Сиера - събирам информация
колега чак сега видях темата! Смени си калника няма да е повече от 20 лева.. ще избегнеш китосване и т.н. Сваля се с бормашина 6 мм бургия на точковите заварки.. при вратата със секач.. и после новия с телеподаващо при вратата го хващаш.. не е сложно.. аз ако трябва пак да правя калника директно ще си го сменя!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта