Страница 1 от 1

Неизвестна сигнализация

Публикувано: 09 сеп 2008, 20:19
от velesks
Здравейте колеги, член съм на форума на Нисан, но ми се налага да се обърна за помощ към Вас. Дъщеря ми е студентка в САЩ и се наложи да вземе колата на брат си за временно ползване, а връзка с него в момента нямам. Колата е Форд Фокус, 2.0/или 2.5- не съм на 100% сигурен/, производство 2000 година/+- 1год/. Светнала и е жълта сигнална лампа символът на който ще се опитам да прикача към поста, ама дано да се справя, че не съм от "цифровото" , от съм от "аналоговото/ поколение, демек 54ти набор. Идея нямам какво може да бъде това и до колко е опасно. :roll: Ако някой знае нека ми подскаже моля. Определено е нещо по двигателя ама....., нямам представа какво точно.
ПП. Оказа се, че снимката е голяма и не я приема, а нямам нужната програма за да я променя. Мейла ми е velesks@yahoo.com . Ако някой има желание да я види, мога да му я пратя по пощата. :(: Представлява нещо като схемичка на двигател и свети с постоянна жълта светлина, т.е. не мига сигнално. >:D<:

Re: Неизвестна сигнализация

Публикувано: 09 сеп 2008, 20:48
от pepy1
прати я на karaganev@abv.bg .ще я компресирам и ще я кача тук
щом светлината е жълта -значи предупреждава не е фатално ,но ако е червена -не е добре

Re: Неизвестна сигнализация

Публикувано: 09 сеп 2008, 20:50
от velesks
Май се справих със снимката.

Re: Неизвестна сигнализация

Публикувано: 09 сеп 2008, 20:58
от pepy1
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&t=16351" onclick="window.open(this.href);return false;
виж това дали може да ти помогне

Re: Неизвестна сигнализация

Публикувано: 09 сеп 2008, 21:23
от velesks
С руския съм на "ти" и си мислех, че имам декодиране на всички шрифтове, ама този ме пребори. Не можах да го "преведа" на смислен език, само маймунки излизат. Нещо съдбата не е с мен тази вечер.

Re: Неизвестна сигнализация

Публикувано: 09 сеп 2008, 22:07
от velesks
Благодаря pepy1!!! _friends_ Ръководството което ми прати не можах да го декодирам, но пък ми даде друга идея. Намерих нужната информация. Не е фатално, обаче спешно трябва да се ходи на сервиз. Нищо, тъкме вече е време щерката да разбере, че в тоя живот всяко удоволствие се заплаща ;):

Re: Неизвестна сигнализация

Публикувано: 09 сеп 2008, 23:20
от debug
Този символ е "повреда в двигателя", американците му викат "MIL - Mulfunction Indicator Lamp" - и светва при какви ли не повреди - от прегряване до неработеща ламбда сонда. Какъв точно е проблемът ще се види на компютърна диагностика.

За да не ти излиза на маймуница най-вероятно трябва да зададеш на Windows-а за не-unicode-ските символи да използва кирилица - няма връзка с шрифтовете.

Re: Неизвестна сигнализация

Публикувано: 11 сеп 2008, 17:40
от velesks
Ще довърша темата все пак. Проблема се оказа слабо затегната капачка на резервояра за бензин. След дозатягане на капачката и разкачане на инсталацията от плюсовата клема на акумулатора всичко си дойде на място.

Re: Неизвестна сигнализация

Публикувано: 18 сеп 2008, 00:35
от diesel1.6
velesks написа:Ще довърша темата все пак. Проблема се оказа слабо затегната капачка на резервояра за бензин. След дозатягане на капачката и разкачане на инсталацията от плюсовата клема на акумулатора всичко си дойде на място.
*167* *00118* леле, аз си искам ескортите завинаги!
То на мене не жълта лампа, ами сценичен прожектор ще ми светне.... :)
Карал съм си със спукана глава, слаб акумулатор, с олио, замръзнал антифриз.. естествено, вземайки съответните мерки да с еоправи работата. Амо това, от америка до бг да стигне въпросът че ми е отвита капачката.. е лудост!

Няма ли системка да си казва грешките както си на пътя, и да се оправя проблема? Ама те пък онезе не знаят какво е резервоар, и къде му е капачката.

Re: Неизвестна сигнализация

Публикувано: 18 сеп 2008, 09:24
от mrdds
velesks написа:Ще довърша темата все пак. Проблема се оказа слабо затегната капачка на резервояра за бензин. След дозатягане на капачката и разкачане на инсталацията от плюсовата клема на акумулатора всичко си дойде на място.
Внушил си си ,че това е проблема,но всъщност няма как компютъра да разбере,че капачката ти нее затегната докрай.Просто няма измервателни уреди за следене на това състояние.
При изключване на акумултора си изчистил появилата се грешка в паметта на компютъра.А грешката вероятно е дошла от моментно неработещо състояние на нещо по двигателя(където вече има електронен уред,който ще отчете изменението или липсата на работен процес).
Ако все пак капачката нее била затегната компютъра е отчел слабо налягане в горивната система-имаше един сензор за налягането на горивото преди инжекторите-евентуално той е отчел липса на налягане,тъй като резервара стои отворен и помпата не може да направи налягане.
Както и да е,оправили сте се.