Ръжда...
-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Есента............
правих двете вежди(едната я сменях цялата,другата я кърпих)+малко дупки по праговете и малко работа по преден ляв калник.Труд+материали(тенекии,кит,шкурки,боя-300гр.,лак и т.н.)-170лв.От работата съм много доволен,само дето не ми уцелиха цвета в Сикенса
,та майстора я пръска втори път за рекламация 


-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Да ти кажа..............
и тук ги има такива юнаци(общо взето зависи и от работата по детайла)-аз при тоя майстор ходя от години,та за това до някъде е такаcossy написа:Мерси, тук цените са малко по-различни. На мен ми искат 90лв на детайл... или ако не го пръска целия 50




- l_m_b
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Съвет за малки ръждички
Съвет за малки ръждички:
Ако работата не е много сериозна, дръзвам смело да ви кажа един съвет. Пробвал съм на старата кола и успявах да спра малките ръжди. Повтарям, това важи само за начални стадии и дребни нещица.
Купих си български ръждопреобразувател, и някакав американски лак с цвета на колата си от Мосю Амбриаж. Беше сива.
Намазва се ръждичката с преобразувател, чака се 15 мин, почиства се добре с парцали и ситна шкурка, после пак ако се наложи пак се маже с преобразувател, докато изчистите добре. Лака се разбива много добре, с четка за рисуване се нанася тънък слой върху мястото. Изсъхва за около час.
Много съм доволен от този лак. Вършеше страхотна работа и успявах да стопирам ръждата в самото начало. Идеално е за места които не се виждат отвън, все пак не става съвсем незабележимо.
Ако се интересувате, ще се опитам да изровя кутията на лака за да ви кажа точно какво съм ползвал.
Ако работата не е много сериозна, дръзвам смело да ви кажа един съвет. Пробвал съм на старата кола и успявах да спра малките ръжди. Повтарям, това важи само за начални стадии и дребни нещица.
Купих си български ръждопреобразувател, и някакав американски лак с цвета на колата си от Мосю Амбриаж. Беше сива.
Намазва се ръждичката с преобразувател, чака се 15 мин, почиства се добре с парцали и ситна шкурка, после пак ако се наложи пак се маже с преобразувател, докато изчистите добре. Лака се разбива много добре, с четка за рисуване се нанася тънък слой върху мястото. Изсъхва за около час.
Много съм доволен от този лак. Вършеше страхотна работа и успявах да стопирам ръждата в самото начало. Идеално е за места които не се виждат отвън, все пак не става съвсем незабележимо.
Ако се интересувате, ще се опитам да изровя кутията на лака за да ви кажа точно какво съм ползвал.
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994
1.3mi
09.1994
- miromtkz
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
- Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мисля че темата за раждата трябва да стане важна тема:-)
Или поне за тези , които сме с коли над 10-13 години. Примерно , моя двигател как е ръждясал - смятам да го мина с ръждо-преобразователя в събота и после спрей термо-устойчив.
Под резервната гума и около нея също проблеми, или поне за хората , на които задната врата не ни се затваря добре. Проблема обаче си е пода. Там не става без канал.
Или поне за тези , които сме с коли над 10-13 години. Примерно , моя двигател как е ръждясал - смятам да го мина с ръждо-преобразователя в събота и после спрей термо-устойчив.
Под резервната гума и около нея също проблеми, или поне за хората , на които задната врата не ни се затваря добре. Проблема обаче си е пода. Там не става без канал.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Съвет и от мен. Ходете на качествен майстор и не пестете пари за майсторлък ако мислите да я правите със скъпи материали и бои. аз кърпих и изчуквах преди година на цени - боя 230 материали 50 . майсторлък 150. това е за 6 детайла (целите). резултата е как сега гледам боята ми като се напуква където са я "правили"
. като гледам догодина ще правя същите места наново.
ако говорим за Варна един от добрите сервизи е на Хюндай на златните.
Мразя ги от дъм душа защото ми поеха поръчка за каприто бавиха ми го 2 месеца и то седя по гола ламарина на дъжда. нищо не направиха накрая и ми го върнаха цялото в ръжда м.к.а им. ама съм виждал техни "произведения " и са мнооого добри. имат и камера.

ако говорим за Варна един от добрите сервизи е на Хюндай на златните.
Мразя ги от дъм душа защото ми поеха поръчка за каприто бавиха ми го 2 месеца и то седя по гола ламарина на дъжда. нищо не направиха накрая и ми го върнаха цялото в ръжда м.к.а им. ама съм виждал техни "произведения " и са мнооого добри. имат и камера.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
аз си го направих по друг начин но аз си знам ,че ще изтрае точно 1-2 години.. Скоро ще стане година откакто го направих.. На бормашината една телена четка.. до метален блясък.. грунд... Влакнест кит.. фин кит.. шприц кит.. боя и лак.. ии честно казано .. добре изглежда.. ръжда още нямам..
Друг вариант.. Един приятел с сиера си сменил веждите.. изглеждат перфектно и аз му викам колко даде и той 15 лева за двете..а попринцип на мен ми искаха 30 лева за едната вежда.. Той вика.. вземи от москвич Абсолютно същите са.. и са 2 пъти по евтини.. много добре седят.. .. само боядисването после трябва на сервиз.. НО аз съм с черна боя все пак.. при мен са много кофти нещата... на другите цветове не се докарва толкова трудно...
едит: Пък и аз съм в къща.. имам пистолет и компресор.. В Града ще имате затруднения ...
Друг вариант.. Един приятел с сиера си сменил веждите.. изглеждат перфектно и аз му викам колко даде и той 15 лева за двете..а попринцип на мен ми искаха 30 лева за едната вежда.. Той вика.. вземи от москвич Абсолютно същите са.. и са 2 пъти по евтини.. много добре седят.. .. само боядисването после трябва на сервиз.. НО аз съм с черна боя все пак.. при мен са много кофти нещата... на другите цветове не се докарва толкова трудно...
едит: Пък и аз съм в къща.. имам пистолет и компресор.. В Града ще имате затруднения ...
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
и аз реших да пипна моята ама направих едни цигански работи че мамата си му еб*ло,ама кво да праим нали да минем с малко пара.та глупостите дето праим са следните изшкурвам си я като хората,след това си взимам кит и без нищо да сменям,да кърпя запълних няколко дупки и мажи с кита,не можах и да изглада а стана на 2 места на вълнички,много кофти и едно спрейче и хайде след 30дни отново петна ама кво да се прави.иначе минах с 12лв и два дена труд и вси4ко на вятъра щото не се получи добре.затова,че хора един съвет от мен ако искате да си правите колите че да изглеждат добре и по бавно но си ги правете както си се прави.нали сме си българи че все трябва да експерентираме нови действия,но според мен този опит не го избирайте,по добре дай 80-100лв и си свиркай без да си цапаш ръцете ама кой как има възможност,затова че правети сметка преди подобни действия.вярно че в моя случай парите дето съм дал са мечта,ама после резултата е трагедия,затова още веднъж преценявайте
- mITE
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 24 мар 2005, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v '93 Coupe CLX
- Местоположение: Ботевград
- Status: Извън линия
значи аз на моя звяр му смених само отзад двете вежди и при капачката на резервоара-предстоят-двата прага(не са много изгнили ама...)
детайла за резервоара го взех за 30 лева,двете вежди по 35 едната,боя сикенс 35 и работа 100 лв

"Що са 4 цилиндъра, 16 клапана и гения на Др.-Инж Хенри Форд комбинирани в едно."
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ръжда
Имах ръжда по веждите на задните калници.Справих се с български ръждопреобразувател влакнест кит ,фин кит няколко вида шкурка и флакон с черна боя направен според номера на оригиналната.
От самолет изглежда отлично.
От самолет изглежда отлично.
Наесен с песен в К1.
- plamenford
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
и аз мисля да сменявам веждите,ако някои е доволен от някои маистор как са му ги сменили/става дума за София и околията/нека да каже
http://plamengolf.data.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
- lazera
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 28 апр 2007, 12:40
- Модел на автомобила: Ford Escort 92 1,3
- Местоположение: Бургас,Славейков
- Status: Извън линия
Re: Съвет за малки ръждички
а дали няма да стане приемрно ръждата е тръгнала ти слагаш кит неща и тя продължава такче според мен задължително ако си ги правим сами трябва да се сложи пребразувател и вс. защото нии го кърпим ама ръждата продължава събота и неделя няй вероятно ще я правя тая операция дори и да не стане хубаво поне няма да се пълни багажника с водаl_m_b написа:Съвет за малки ръждички:
Ако работата не е много сериозна, дръзвам смело да ви кажа един съвет. Пробвал съм на старата кола и успявах да спра малките ръжди. Повтарям, това важи само за начални стадии и дребни нещица.
Купих си български ръждопреобразувател, и някакав американски лак с цвета на колата си от Мосю Амбриаж. Беше сива.
Намазва се ръждичката с преобразувател, чака се 15 мин, почиства се добре с парцали и ситна шкурка, после пак ако се наложи пак се маже с преобразувател, докато изчистите добре. Лака се разбива много добре, с четка за рисуване се нанася тънък слой върху мястото. Изсъхва за около час.
Много съм доволен от този лак. Вършеше страхотна работа и успявах да стопирам ръждата в самото начало. Идеално е за места които не се виждат отвън, все пак не става съвсем незабележимо.
Ако се интересувате, ще се опитам да изровя кутията на лака за да ви кажа точно какво съм ползвал.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта