Страница 1 от 1

Масло в купето

Публикувано: 10 юли 2009, 18:45
от glubox
Много странно ми се появи масло вътре в купето. Точно в горния ляв ъгъл на стелката на предната дясна седалка. Малко петно около 2-3см. Още не беше изсъхнало даже, и си беше 100% масло, като от двигател, но чисто, жълтеникаво. Явно е капало някъде отгоре от под таблото, ама гледах и няма откъде да е, само тръбата от парното е там отгоре, ама по нея няма следи от масло.

Отначало като го видях си помислих че е вода прокапало понеже напоследък вали дъжд. Някой да има на идея откъде може да е това масло. Иначе предполагам не е нещо опасно. Форда е Orion 1.6i от 89-та.

А и ако може да ми кажете какъв точно му се води модела понеже никъде не мога да го открия същия. На външен вид е 1:1 като този http://www.youtube.com/watch?v=E-pspmYcNKc" onclick="window.open(this.href);return false; само джантите са ми обикновенни с тасове. Двигателя е 1.6i механичен инжекцион KE-Jetronic и май е 90 коня но не съм 100% убеден.

Re: Масло в купето

Публикувано: 10 юли 2009, 21:18
от essex
да не ти е спирачната течност, съм виждал с точно такъв цвят

Re: Масло в купето

Публикувано: 10 юли 2009, 22:21
от HACKO
Единственото мазно нещо, което може да изтече там е антифриз или масло от климатика (ако имаш такъв).
Модела е МК4 по-известен като "междинка", двигателя е CVH, мощноста може да е 90,105,115, трябва да видиш буквения код, който се намира под номера на д-ля, съответно: L4B-90kc., LRA-105kc., LUAE-115kc.

Re: Масло в купето

Публикувано: 10 юли 2009, 23:18
от glubox
е ако е антифриз, откъде може да прокапе от парното ли? климатик няма. (само мексикански :lol: )

то е малко, няма как да го хвана от нивото на антифриза в казанчето, ама ако има отнякъде пробив може ли да стане по зле и да ми се източи целия антифриз в купето?

Re: Масло в купето

Публикувано: 10 юли 2009, 23:54
от HACKO
Точно оттам влизат тръбите за радиатора на парното, виж откъм двигателния отсег дали скобите на гумените съединения да не са разхлабени и оттам да олива вътре. Наври се под таблото пред дясната седалка и ще видиш радиаторчето. Кран няма, течността циркулира постоянно.

Re: Масло в купето

Публикувано: 11 юли 2009, 00:06
от Peter_CLX
glubox написа:е ако е антифриз, откъде може да прокапе от парното ли?
Точно, няма откъде другаде. Същата картинка се беше появила и при мен преди време, решението беше ново радиаторче за парното (някакво турско за около 80-90лв).

Re: Масло в купето

Публикувано: 16 юли 2009, 19:18
от glubox
абе сега го видях, точно от радиатора е, капе си по малко, но не се вижда точно откъде, имаше следи до един болт който го държи за някаква пласмаса и за купето. Явно трябва да го свалям, обаче не мога да си купя ново, та ще се пробвам да го кърпя, се ще може да се залепи или уплътни.
Дали е възможно да подлизва от тръбите дето е свръзката? А и преди да го откача напъ.лно предполагам трябва да си източа антифриза, а и без друго май е за смяна

Re: Масло в купето

Публикувано: 16 юли 2009, 20:49
от Ghost_Rider
Ако ти е спукано радиаторчето,забрави за лепенето-само ще си загубиш времето и ще хабиш нерви.Обади се на този тел.02/983-51-41-предлагат датски радиатори NISSENS.Моят ми излезе около 50-60лв.Работят с куриери.Сменяш и забравяш.Поздрави!

Re: Масло в купето

Публикувано: 20 авг 2009, 11:13
от kiko_m1
Напротив може да се залепи с течен метал . Моито на фиестата беше се спукало и го залепих изчаках 12 часа да стегне и го залях от горе за по голяма здравина и вече 8 месеца карам без проблем.Лепилото струва около 15- 20 лева

Re: Масло в купето

Публикувано: 21 авг 2009, 00:40
от glubox
е то чак теч не е при мене, само от време на време капе. ама мисля наистина да го сменя цялото. още си карам така. обаче забелязах че се е нацепило и разширителното казанче за антифриза, точно между мин и макс се е напукала пластмасата и като че ли е пръскало от там антифриз, и леко ми е паднало нивото, и сега е точно до мин чертичката, а преди беше на макс. та сега ще трябва и казанче да сменям.

не знам дали има нещо общо с тия течове и спукано казанче, ама грее ужасно много, за 2-3км и се вдига доста висока температура, една идея преди червеното. Естествено когато навънка е 30+ градуса и се нацепя в някое задръстване. Та направо мисля и целия антифриз да подменя щото нещо ме съмнява, криминално е....