Страница 1 от 2

как се лепи броня?

Публикувано: 31 май 2006, 18:02
от angel
Здравейте,

имам малка цепнатина на предната броня. Как мога да коригирам дефекта?

Мерси,
Ачо.

Публикувано: 31 май 2006, 19:39
от Mr.Scorpion
Ами да ти кажа как става купува6 си някакво количество импоксивна смола (зависи от големината на пукнатото) изшкурваш с едра шкурка на 5-6 сн. от вяка страна на пукнатото разреждаш импоксивната смола с втвърдителя(той върви с нея като я купуваш) трябва да си купиш и стъклофазарна лента ако намери такова праче колкото ти изшкуреното идеално ако не се продава 3м.(дължина) някъде и широчина 3-4 см. Като си изшкурил вече мажеш тамкъдето изшкурено с импоксивна смола след това налепяш нарязани парчета стъклофазерна лента (трябва да си с ръкавици защото мноо трудно се мие Им.смола)и след това отгоре пак минаваш с четката с Им.смола оставяш да изсъхне 12-24 часа както сам прецениш и зависи от температурата ма околната среда.След това си я шкуриш с едра после с по ситна и от там нататък вече знаеш.
Дано съм ти помогнал.Аз сега си правя цяла броня за моя Скорпион.
Ако нещо не ти е ясно питай.
П.П: А и гледаи да почистиш хубаво мястото преди да започнеш да мажеш с Им.смола.

Публикувано: 31 май 2006, 20:19
от angel
мерси за отговора. а след тази смола какъв ще е цвета? Моята броня си е от старите черни.

Мерси пак,
АНгел.

Публикувано: 31 май 2006, 21:26
от Mondeo18TDI96
angel написа:мерси за отговора. а след тази смола какъв ще е цвета? Моята броня си е от старите черни.

Мерси пак,
АНгел.
пръскаш с черен спрей (МАТ)

Публикувано: 01 юни 2006, 10:10
от форд мк2
колко струва смолата ? и от каде мога да си закупя мен ме интересува :D
трябва ли нещо друго да гледам като я купувам

Публикувано: 01 юни 2006, 12:03
от samorasliche
Епоксидна смола ЕР 70 ВМ (Epoxy Basisharz EP 70 BM)

Модифицирано, несъдържащо разтворители епоксидно покритие, прозрачно жълтеникаво. Втвърдява също и при по-големи дебелини и защитава основата от ударни въздействия. За грундиране , запечатване, като покритие или свързващо вещество за епоксидни покрития; за залепване, дюбелиране.

Аз ли бъркам понятията или се казва епоксидна, а не импоксивна? :shock: :oops:

Публикувано: 01 юни 2006, 13:06
от IVAN_SA
samorasliche написа:Епоксидна смола ЕР 70 ВМ (Epoxy Basisharz EP 70 BM)



Аз ли бъркам понятията или се казва епоксидна, а не импоксивна? :shock: :oops:
Не ги бъркаш-точно така се казва епоксидна,и лепи здраво,само трябва да се спази пропорцията смола/втвърдител. Ако е малко втвърдителя ще падне бая чакане докато се залепи,а ако е много лепилото стяга бързо,но става лесно трошливо или крехко.

Публикувано: 01 юни 2006, 23:45
от Mr.Scorpion
Oбъркал съм наистина е Епоксидна Смола извинявам се но ако колегата с бронята не го е направил вече по-добрата идея е след разтва рянето с втвърдителя се слагат някакжи нишки и става по лесно.
Дано съм ти помогнал а като свърша с бронята може да я кача ако искате да видите как е станала.Днес я китнах на половина свърши ми кита и утре като взема ще я до направя.

Публикувано: 02 юни 2006, 10:34
от greek
и аз мойта се опитах да я лепя с епоксидна смола ...обаче не хвана, но не бях сложил никакви нишки...дали не може да се напои някакъв бинт който да държи и отгоре пак да се замаже :roll:

Публикувано: 02 юни 2006, 11:36
от Brock
Ето как лепят броните по разните работилнички.

Необходими инструменти:
1. Поялник /по-мощен/
2. Пистолет за топъл въздух /може и без него/
3. Парче материал, същия като този използван за направата на броня

Начин на работа:
С пистолета за топъл въздух се загрява счупената част на бронята /с цел да се свърже по-добре и здраво с допълнителния материал, който се добавя в последствие/ и после се разтапя и добавя допълнителен материал върху счупеното място.
След като изстине, излишния материал се шлайфа и ако е необходимо се китва.

:twisted:

Публикувано: 02 юни 2006, 11:50
от paci
Колко мощен поялник?
Защото със 100W не става.
Покрай тоя моя тунинг съм станал ПРО ама да дам акъл на някой как да си ги направи ... по-добре да си трая щото последно как си ги правя ... :oops: ... ми то ми писна :x
Съветите които сте му дали до момента със смолата мисля, че са ОК само дето със смола не съм работил.
Ако е много малка и само с КИТ ще стане.
След като ме блъсна едно куче със 100 км/ч предната броня ми беше ...
Шита е с телчета и после цепнатината с КИТ и сеа след 2 години си личи вече какво съм правил но като за безпари толковаа.

Публикувано: 02 юни 2006, 15:20
от _SLiThER_
paci написа:Колко мощен поялник?
Защото със 100W не става.
Покрай тоя моя тунинг съм станал ПРО ама да дам акъл на някой как да си ги направи ... по-добре да си трая щото последно как си ги правя ... :oops: ... ми то ми писна :x
Съветите които сте му дали до момента със смолата мисля, че са ОК само дето със смола не съм работил.
Ако е много малка и само с КИТ ще стане.
След като ме блъсна едно куче със 100 км/ч предната броня ми беше ...
Шита е с телчета и после цепнатината с КИТ и сеа след 2 години си личи вече какво съм правил но като за безпари толковаа.
Че твойта броня да не е пластмасова? Не е ли от стъкломат?

Иначе според мен в смолата трябва да се сложат пластификатори иначе ще се напука от вибрациите :roll:
П.П. angel първо трябва да направиш двете повърхности грапави ...

Публикувано: 02 юни 2006, 23:32
от Mr.Scorpion
Аз не ползвах такива пластификатори а стъклофазерна лента по нагоре съм писал за нея. Ами с тази новата проня Скорпиона ще стане нещо такова

Публикувано: 03 юни 2006, 00:56
от divinity
Mr.Scorpion написа:Аз не ползвах такива пластификатори а стъклофазерна лента по нагоре съм писал за нея. Ами с тази новата проня Скорпиона ще стане нещо такова
:shock: :shock: :shock:
Браво
Направо да ти дам да направиш и моята, че е тръгнала да се пука!

Публикувано: 03 юни 2006, 00:58
от HACKO
Искам да споделя и моя опит. Преди да се пристъпи към лепенето с някакво лепило местото където е счупено трябва да се укрепи срещу действието на вибрациите иначе рано или късно отново ще се спука.
Ето как решавам проблема аз : Вземат се видии с фрезенкова глава 3/10-15 mm самопробивни ламарина 1-1.5mm за предпочитане алуминиева 3-5mm в краен случай може и твърдо дърво. С дрелка и свредло 8-10mm се правят фаски около пукнатината за да се скрият главите на видиите, след това се изрязва подходящо парче ламарина което се налага под пукнатото и се прикрепва с видиите. Следтова главите на видиите се изпилват с ъглошлайф, така че да са малко под нивото на повърхноста. Следтова (вместо смола и стъклен мат) местото се измазва с влакнест кит който след втвърдяване се изшкурва ако се налага се минава с финен кит изшкурва се и се боядисва с мат за брони.
Технологията не е бърза и лесна като лепенето с поялник но става много по здраво и могат да се заместват липсващи парчета.

Публикувано: 05 юни 2006, 15:10
от chains
Много благодаря за темата и придложените решения, че на моето монти му съсипах задната броня и сега е доста грозно от зад!!!!

Публикувано: 03 юли 2006, 13:04
от angel
здравейте отново,

залепих си бронята със стъклофазерна паста (дано така му викат) и после шлифовах добре. Сега остава да намеря добра боя за бронята.

Някой може ли да ми каже къде в София мога да си купя боя за старите черни брони?...В Mr.Bricolage или Практикер дали има и на каква цена?

Поздрави,
Ангел.

Публикувано: 03 юли 2006, 14:35
от jasonsmith
Аз си взех червена боя от един магазин за железария на Нишава- 5.40 и горе долу съм уцелил цвета..Но нямаше голям избор от цветове - само 3 цвята червено, като дори единият беше розов, а другия бордо

Публикувано: 06 юли 2006, 00:32
от angel
вместо боя покрих лепеното място с тънък слой течна гума. Стана много добре и почти не личи че е работено. Ще изчакам да мине време да видим дали ще издържи.

/Ангел

Публикувано: 06 юли 2006, 15:17
от chains
Да ви кажа какво направих аз - значи имах останала половин кутия БОДИ 930 /от това сивото/ и понеже с него успешно съм закривал с помощта на мреща дупки с диам. 3-4см. и е савало като бетон взех, че пробвах и да ви кажа бая здраво стана - сега малко кит и бояджийски услуги и ще е ок.