Страница 1 от 1

Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 08 апр 2011, 23:50
от vgp.sas
От некадърни майстори на предишния собственик сега аз си патя.
Между вратата и уплътнението се получават малко отвори (на снимката се вижда) и от там при силен дъжд капе вода, а при висока скорост свести.
Чудя се как да го оправя, но нищо не ми идва на акъла. Дайте няколко идеи, пък аз ще почерпя! :P
Изображение
Изображение

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 09 апр 2011, 10:38
от иво г. иванов
Привет.
Доколкото разбирам проблемите се проявяват при затворена врата. Нали? :) Затова няма как от снимките да стане ясно къде точно са фугите.Опита ли с реглаж на заключващия механизъм?
Ако пишман- майстори са прецакали окачването и ключалката на вратата преди време, май ще трябва да потърсиш допълнителни самозалепващи уплътнения.
Само на една врата ли е проблема?

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 09 апр 2011, 11:11
от vgp.sas
При затворена врата, не по цялата врата, а на места и на двете врати, като на дясната е по-зле работата.

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 09 апр 2011, 12:12
от Pyrhel
Виж дали не са разядени пантите и ключалката. Ако са - започни с тях.

Но щом казваш не по дължината на вратата, значи е имало удари и не е изправено като хората. Тогава има различни случаи :)
От коя страна е фугата - между уплътнението и вратата или между уплътнението и каросерията?
Ако е между уплътнението и каросерията - сваляй уплътненията, почисти ги добре, почисти и тенекията и ги лепи със силикон и заспива и става вечно.
Ако е между вратата и уплътнението - или изправяш вратата или купуваш по-дебели уплътнения :drink:

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 09 апр 2011, 12:15
от иво г. иванов
Има ли голям луфт при затворена врата, който да е видим отвътре и да се обира с леко придърпване на вратата?
Визирам луфт в ключалката.От снимките се виждат някакви деформаций по купето, както е предположил колегата
Pyrhel, но те не изглеждат да са точно в местата на захващане на уплътнението.Възможно е да са улегнали с времето
но пък как така само на места??? :-/:
Почни с нещо отнякъде >:D<: :mrgreen: >:D<: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 09 апр 2011, 12:41
от vgp.sas
Процепите са между вратата и уплътнението. Иначе, то е здраво.
На първо време ще пробвам да регулирам вратата с 2мм на вътре, ако отвън изглежда зле визуално, ще купя от тези уплътнения за прозорците (черните) продават ги в Практикер и ще ги наложа под оригиналните после със силиконец.
Ще пиша, кое се е получило!

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 09 апр 2011, 14:02
от HACKO
Измъкни уплътненията от периферията, на която са надянати, и снимай пак. Готви се за изненади, това което виждам, дано не виждам правилно, на тавана има присадка, но не е направено както трябва и затова тече. Проблема не е от уплътнението.

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 09 апр 2011, 14:14
от vgp.sas
Проблема е, че врата не опира уплътнението.

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 09 апр 2011, 14:21
от HACKO
Тогава, свали уплътнението, вземи чук и очукай периферията на която е надянато навън в местото където не уплътнява. Само не се престаравай, че ще трябва да го изчукваш наобратно ;): .

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 14 апр 2011, 11:46
от meloomen
Здравейте,
При Мондео 93,96г. основния проблем (когато е нямало изкривяване или деформация) при вратите са:
1) проблем с пантите износване на 4бр бронзови лагерни втулки или износване на пинивете
2) Проблем с регулировката на по горните Панти.
При мен и двете бяха проблемни: Вратата беше пропаднала и при затваряне се удряше в колонката.
Решението бе следното:
Демонтирах пантите (откачаш 4бр болт М6), демонтирах пиновете (откачат се зегер шаибите) избиват се съответно горният на долу и долният на горе.
Подпираш вратата на някое трупче така че да се изкриви. В пантите има съответно 4бр бронзови втулки с размери ф11/ф9/13мм и ф10/ф8/13мм - демонтират се старите и се изработват нови при съответно при стругар, оглеждат се пиновете да нямат износване (хлабината във бронзовите лагери-втулки трябва да е около 0.02-0.06мм). След извършената профилактика пантите и пиновете се монтират в обратен ред и се закрепват към вратата - общо време за ремонта до тук с изработката на бронзовите втулки 3часа.
Следва и голямата играчка регулирането на вратата с тези 4бр болтове М6 закрпващи пантите към вратите - време за регулировка в зависимост от сръчността от 15мин до няколко часа.
Това е Успех и лека работа . Не забравяйте че спестявате около 80 - 100 лева във сервиз за цялата операция на врата.

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 14 апр 2011, 13:26
от ЯЛТА
Един просташки ремонт : Черен силикон-напластяваш на гуменото уплътнение там където не лежи добре, а колоната където трябва да лежи намазваш тънко с масло за да не залепне силикона, затваряш вратата, и след 3 часа отваряш вратата,силиконът е залепнал само на гуменото уплътнение, и режеш с макетно ножче излишъка-силикон който не лежи по колонката- / мустачета и тн. /, а колоната избърсваш от маслото. Преди силикона имий с коресилин гуменото уплътнение.

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Публикувано: 17 апр 2011, 08:12
от jordj
Малко или много в горния край вратата потдава като се натисне на огъване.Първо свали прозореца до долу и отвория сложи долу до прага едно дървено трупче и натисни горе.Пробвай дали вече не е по добре.Така оправят даже и Порше в завода като ново