Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 юни 2011, 21:11
- Модел на автомобила: ford escort
- Status: Извън линия
Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Колеги, появи ми се петно от антифриз върху стелката вдясно.Автомобилът ми е Форд Ескорт(комби)96 год.Предполагам ,че е от радиаторчето на парното.Някой ако е сменял същото,моля да каже как става.Благодаря предварително
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Привет има тема някъде из форума, ползвай търсачката, спомням си миналата година като сменях там беше обяснено и кои инструменти ти трябват, при мен беше голямата процедура със откачането на цялото табло, тъй като не можах да го измъкна.На кратко да не те объркам до колкото се сещам(става въпрос за 92 година с квадратните копчета, ако си с таблото с елепсовидните, не знам дали е същия ред и цялата интифада е заради 3см, които не достигат тръбичките да влязат в купето):
1. откачаш тръбичките на канал от към двигателя и развиваш полу гумираната пластина за уплътнение на стената на купето
2. сваляш пластмасата мешду предните седалки(с плоска отверка леко без да нараняваш пластмасата изкарваш панела около скоростния лост става само от едната страна - отпред или отзад, не помня, но не се напъва много. Отдолу има 4 гайки - развиват се с тръбен ключ 10 и след това в мястото за касетките в задния край пак има 2 кръстати винта)
3. сваляш таблото с уредите
4. с плоска отверка леко без да напъваш вадиш врътките и има болчета под тях с които вадиш центалния въздуховод.
5. вадиш касетофона и го разкачаш
6. откачаш тръбите на въздуховодите от двете стани - към шофиора и от другата
7. развиваш от всяка страна гайките на отделението на парното, които са хванати за шпилки отгоре
8. бъркаш през дупката на централния отвор и развиваш гайките на 2 приличащо на тръби щанги, същото и в долния край, щангите са свързани помежду си с ламарина
9. освобождаваш таблото отляво и отдясно по 2 болта и отгоре 3
10. издърпваш 5-6 см цялото чудо към теб, навеждаш се от пасажерската страна и развиваш 2 видии и измъкваш радиатора като чекмедже
1. откачаш тръбичките на канал от към двигателя и развиваш полу гумираната пластина за уплътнение на стената на купето
2. сваляш пластмасата мешду предните седалки(с плоска отверка леко без да нараняваш пластмасата изкарваш панела около скоростния лост става само от едната страна - отпред или отзад, не помня, но не се напъва много. Отдолу има 4 гайки - развиват се с тръбен ключ 10 и след това в мястото за касетките в задния край пак има 2 кръстати винта)
3. сваляш таблото с уредите
4. с плоска отверка леко без да напъваш вадиш врътките и има болчета под тях с които вадиш центалния въздуховод.
5. вадиш касетофона и го разкачаш
6. откачаш тръбите на въздуховодите от двете стани - към шофиора и от другата
7. развиваш от всяка страна гайките на отделението на парното, които са хванати за шпилки отгоре
8. бъркаш през дупката на централния отвор и развиваш гайките на 2 приличащо на тръби щанги, същото и в долния край, щангите са свързани помежду си с ламарина
9. освобождаваш таблото отляво и отдясно по 2 болта и отгоре 3
10. издърпваш 5-6 см цялото чудо към теб, навеждаш се от пасажерската страна и развиваш 2 видии и измъкваш радиатора като чекмедже
-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
- Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
- Местоположение: Петрич
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Пробваи с препарат за запушване на радиатори
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Много точно казаноMrDgd написа: за запушване на радиатори

После пак ще сваля, но има шанс да се наложи да сваля и този на двигателя, както и цялостна промивка на системата.
По-добре е сваляне и ремонт.
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Ако се е сцепила тръбичката(която е пластмасова) както при мен препарата за запушване няма да помогне, пък и да се лепи нямам идея дали ще задържи зимата пам има разлика от 100 традуса като изтине и работи колата. Процедурата е твърде трудоемка за експерименти и лично аз реших че е по добре ново.
- metalon
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
- Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
И аз имам подобен проблем но със следната специфика:
Докато карам не тече но след като спра да карам и я оставя примерно да престои вечерта на сутринта виждам че в горния ляв ъгъл на дясната стелка са капнали 10тина капки от някаква течност. Дали не е конденз или просто съдържанието което седи в тръбичките се оттича до самата цепнатина. Със сигурност ще се сваля предното табло и ми беше интересно.
Докато карам не тече но след като спра да карам и я оставя примерно да престои вечерта на сутринта виждам че в горния ляв ъгъл на дясната стелка са капнали 10тина капки от някаква течност. Дали не е конденз или просто съдържанието което седи в тръбичките се оттича до самата цепнатина. Със сигурност ще се сваля предното табло и ми беше интересно.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Имаш ли климатик?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Тогава няма откъде да дойде конденз.metalon написа:Климатик нямам. Ако въпроса беше за мен.
Радиатора при тебе се вади без да се сваля таблото, само се развиват гайките които държат кутията. Преди това виж да не са хлабави скобите на маркучите, когато изстине се разхлабват от свиването на тръбите и протича, като загрее тръбите се разширяват и теча спира.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Имаше някакви теми тука във форума за Ескорти, на които им влиза вода покрай дупки от ръжда зад акумулатора.
- metalon
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
- Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Уа мерси много. Таблото се развива на незнам си колко места но ся кат ми каза ще пробвам без да свалям.HACKO написа:Тогава няма откъде да дойде конденз.metalon написа:Климатик нямам. Ако въпроса беше за мен.
Радиатора при тебе се вади без да се сваля таблото, само се развиват гайките които държат кутията. Преди това виж да не са хлабави скобите на маркучите, когато изстине се разхлабват от свиването на тръбите и протича, като загрее тръбите се разширяват и теча спира.
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Дано да успееш. Аз пробвах по метова на Наско, но за съжаление не ми стигна 1 см. и заради него цялото табло на разфасовка... М/у другото да не вземеш да махаш волани и тем подобни... Трябва само 1 см да мръдне ако не успееш по метода на Наско.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
При моделите след МК 4 не става без да се освободи таблото(по твърдения на всички), неговата е МК4 и ще стане. А пък таблото не се държи на кой знае колко места и трябва само леко да се премести а не да се сваля цялото, така че не е толкова трудно.Revell написа:Дано да успееш. Аз пробвах по метова на Наско, но за съжаление не ми стигна 1 см. и заради него цялото табло на разфасовка... М/у другото да не вземеш да махаш волани и тем подобни... Трябва само 1 см да мръдне ако не успееш по метода на Наско.
Пак повтарям, първо провери маркучите.
ПП. Във никакъв случай не слагай прахове или течности за спиране на течове!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
OFF: Забравих да доуточня че заради 1-ния см. преместих таблото, не заради НаскоRevell написа:Дано да успееш. Аз пробвах по метова на Наско, но за съжаление не ми стигна 1 см. и заради него цялото табло на разфасовка... М/у другото да не вземеш да махаш волани и тем подобни... Трябва само 1 см да мръдне ако не успееш по метода на Наско.

- metalon
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
- Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
СЪжалявам няма ъпдейт по темата. Смятам да взема хубав фотоапарат от някой на заем щото телефона ми не става. Предполагам че ще трябва да развия болтовете които са под панела с крановете за парното и да надигна таблото за да може да се види нещо. Проблема е че не мога да го хвана в крачка кога тече тва нещо. Като седна сутринта да карам за работа вече е текло. Като се има в предвид че го гледам като се прибирам в края на деня - не е мокро там. Изобщо голяма мистерия. 

-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Ами изчакай 10-15 минути след като е била загряла колата и е изгасена. Налягането в системата се повичава след изгасването и тогава прокапва. Най верочтно теча е доста малък и само при повичено налягане избива. Прегледай си капачката на разшерителния съд. Както Наско каза ако са мъркучи точно така става - подлизва покрай маркуча като се качи налягането.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
А може и като изстине и се свие щуцера, ако скобата е разхлабена, да теква тогава. Също може като изстине да тече от уплътнението между казанчето и питата на радиатора.
ПП Миналата седмица ме домързя да се занимавам с лек теч от радиатора и сложих от течните препарати за спиране на течове, не съм гледал да ли е спрял теча, Зимата ще се разбере дали съм си задръстил радиатора на парното (на стария Форд си задръстих радиатора с прах за спиране на течове).
ПП Миналата седмица ме домързя да се занимавам с лек теч от радиатора и сложих от течните препарати за спиране на течове, не съм гледал да ли е спрял теча, Зимата ще се разбере дали съм си задръстил радиатора на парното (на стария Форд си задръстих радиатора с прах за спиране на течове).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- metalon
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
- Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
На ся грабнах фенерчето и телефона и отидох и мисля че го открих.

Болта не изглежда да е бил насилван затова ще го дозатегна колкото се може но нямам представа какво е това нещо което хваща.

Извадих болта и се оказа че е завит в пласмаса и пласмасата си седеше на болта което значи че май ... трябва ... да сложа по дебел болт?

Болта не изглежда да е бил насилван затова ще го дозатегна колкото се може но нямам представа какво е това нещо което хваща.

Извадих болта и се оказа че е завит в пласмаса и пласмасата си седеше на болта което значи че май ... трябва ... да сложа по дебел болт?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето.Форд ескорт 96г.
Този болт държи само радиатора към кутията (има още един), няма нищо общо със херметичноста. Щом тече оттам ще трябва да свалиш радиатора, или уплътнението между питата и казанчето трябва да се смени, или има пробив в самата пита.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта