Страница 1 от 1

проблем свързан с лостът на скоростната кутия

Публикувано: 28 авг 2011, 12:17
от dobrintomov86
здравейте колеги...моят проблем е свързан с повдигането на топката,при вкарване на задна скорост,и по точно-начинът!
имам проблем с финните движения на дясната ръка,които не са от значение при ford escort 91.понеже съм много доволен от модела,реших да си взема същият но 97-99г,или focus 99-2000,,но не мога да вкарвам задна заради вдигането ,което го няма при моя ескорт.та въпросът ми е следният:възможно ли е задната скорост да се пригоди без повдигане,като на ескорт от 91 ва-плътно надясно и надолу.ако има възможни варианти,колко струват,заслужава ли си.
благодаря ви предварително.

Re: проблем свързан с лостът на скоростната кутия

Публикувано: 28 авг 2011, 13:51
от momo76
Повечето бензинови Фокуси нямат пръстен. Задната е като на Ескорта - май само с големия мотор има пръстен за задната. Със сигурност Фокус 1,6 2003г. не е с пръстен задната.

Re: проблем свързан с лостът на скоростната кутия

Публикувано: 28 авг 2011, 14:55
от ЯЛТА
Тайната би трябвало да се крие в механизъма под самият лост,-различни конструкции, но и начина им на захват към купето е важен. В Мото-Пфое би трябвало да са наясно.

Re: проблем свързан с лостът на скоростната кутия

Публикувано: 28 авг 2011, 19:07
от dobrintomov86
за бензиновите мисля че си прав,и то не само фокус след 2003,но и преди това ,както и escort-а.за по сигурно утре ще се обадя в мото пфое :-/: ,че само на снимки да разчитам не искам.благодаря за отговорите

Re: проблем свързан с лостът на скоростната кутия

Публикувано: 28 авг 2011, 23:20
от иво г. иванов
Със сигурност на Focus- 2000 г. е без пръстен.Все пак това е личният ми автомобил :D До край в дясно и назад, без натискане надолу, но движението се извършва бавно или с двойно амбрийране заради фабричен недостатък.

Re: проблем свързан с лостът на скоростната кутия

Публикувано: 29 авг 2011, 09:41
от Doin
иво г. иванов написа:Със сигурност на Focus- 2000 г. е без пръстен.Все пак това е личният ми автомобил :D До край в дясно и назад, без натискане надолу, но движението се извършва бавно или с двойно амбрийране заради фабричен недостатък.
... бензиновите Фокуси имаш пред вид, нали?

Re: проблем свързан с лостът на скоростната кутия

Публикувано: 29 авг 2011, 12:55
от иво г. иванов
Doin написа:... бензиновите Фокуси имаш пред вид, нали?
Да. Извинете, че не уточних, но от автора на темата останах с впечатление, че търси с бензинов агрегат,
пък и в данните му пише 1.4 mono...

Re: проблем свързан с лостът на скоростната кутия

Публикувано: 29 авг 2011, 21:41
от dobrintomov86
да за бензинов форд става въпрос..а за задната скорост на фокусите ,явно при бензиновите са без пръстен,а дизеловите са със,и именно заблудата ми дойде от дизелов фокус на мои приятел..,и от там си помислих 4е са по4нали след определена година да прилагат пръстен за повдигане при задна скорост на вси4ките им автомобили :) и се изложих да пусна тема без да се поинтересувам достатъ4но,за което се извинявам :roll: .. а за конкретната кола предполагам 4е 6те е ескорт м/у 96-2000г .. харесва си ми коли4ката,просто цялата е с петна паднал лак навсякъде а капакът целият е улющен и запо4ва да хваща ръжда..и така ще стане и на местата където пада лакът,а те са много.можете ли евентуално да ми препоръ4ате подходящ мотор от тази гама 16в ,и дали има моно инжекция ,понеже не сре6тнах такива като разглеждах в мобиле.бг.моят мотор е 1.4 но на баири и при изпреварване е малко муден(ако не е от 5та на 3та де :)) ,но като цяло двигателя е пу6ка,като нов работи...,това + поддръжка която е по джоба ме карат да се спра пак на ескорт или фокус евентуално(според зависи поддръжката) ако ми е по джоба да я карам (ако имате и мнения от ли4ен опит за подръжка на фокус 6те съм ви благодарен да споделите мнение и цени на консумативи ,съединител ,изобщо + и - на фокус (хеджбек) понейе разликата в цената е 2на спрямо ескорт4ето...имам събрани 3к +300-400 на4алото на септември когато и тръгна да търся кола не само виртуално :)

Re: проблем свързан с лостът на скоростната кутия

Публикувано: 31 авг 2011, 09:59
от Revell
Привет.
16в моно няма всичко е пълна инжекция. 1.8 мотор карам и съм доста доволен, въпреки че беше мазало като купих колата си го направих и почти стигнах заводския разход, който ако не се лъжа беше около 7,8/100. Колата върви прилично, няма проблеми при изпреварвания, държи се стабилно на пътя. Комфорта не е койзнае какъв, но пък радва в завоите. Ако от 1.4 се качиш на 1.8 ще имаш чувството че си в самолет.