въпрос на поредния аматьор

Екстериор и интериор.
widowmaker
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 12 фев 2012, 16:37
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1р6 16v
Status: Извън линия

въпрос на поредния аматьор

Мнение от widowmaker » 12 фев 2012, 16:44

Здравейте,
Имам следния въпрос:
Нормално ли е след 300 000 км колата (Форд Фокус 2002) все още да не издава никакви признаци за нужда от основен ремонт. Може да звучи смешно като въпрос но всеки, който попитам се изказва лошо за Фордовете , а в същото време колата е направо желязна

Потребителски аватар
imarh
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от imarh » 12 фев 2012, 17:14

Много зависи какво разбираш под "признаци за нужда от основен ремонт", защото е адски относително за всяка кола и за всеки стопанин. Но ако е своевремнно и добре поддържана с качествени консумативи и ремонти, не е товарена зверски и не и е изваждана душата и най-вече е експлоатирана човешки и внимателно - да, нормално е.

men1977
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от men1977 » 12 фев 2012, 17:15

колега,кое не му е нормално,та то в бг 80% от колите втора ръка са на тези километри и си вървят прилично,така че си карай и да не те притеснява факта километри подържаш ли си колицата и 500 000 може да изкара двигателя и скоростите,а там вече окачване и съединител и консумативи е нормално да се сменят по няколко пъти за тез километри :wink:

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от DigiPro » 12 фев 2012, 19:49

http://www.automedia.bg/news/article_12684.html
Не си писал какъв е двигателя и дали е бензин/дизел, но една кола, която е поддържана добре не прави проблеми.

widowmaker
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 12 фев 2012, 16:37
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1р6 16v
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от widowmaker » 13 фев 2012, 13:56

Количката ми е с 1,6 16V двигател, а сега и един друг въпрос към Вас - Може ли някой да ми отговори, когато се случи да не мога да си отворя предния капак на колата с ключа, защото примерно ми е блокирал или замръзнал механизма на ключалката, какво е спасението, ако има такова преди да се наложи да посетя "приятелите" от сервизите. Търсих някакво решение тук по форума, но не открих нишо което реално да ми е от полза. :shock:

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от Doin » 13 фев 2012, 14:23

Ако механизма заяде или замръзне можеш да опиташ посредством спринцовка обилно да я поляеш с масло, не е панацея, но помага.
Е, вече ако не помогне тогава си за ключар и за в бъдеще може да си пригодиш едно жило излизащо някъде около бронята за такива непредвидени ситуации.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от ЯЛТА » 13 фев 2012, 17:54

Има спрей против замръзване на ключалки.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от jordj » 14 фев 2012, 22:29

Колега,за добрата работа на двигателя има голямо значение маслото.Не забравяй че Форд не е Лада,която на 50 000км вече беше за основен ремонт.А що се отнася до това че оплюват Фордовете,то е защото рядко влизат в сервиз и механниците не разчитат на тях иначе да са пукнали от глад.Шест години карах фиеста и в сервиз е влизала за съединител,водна помпа и алтернатор.
*00133*

widowmaker
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 12 фев 2012, 16:37
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1р6 16v
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от widowmaker » 15 фев 2012, 10:08

Благодаря за своевременната намеса, казаха ми да си махна решетката с емблемата ,за да получа достъп до заключващия механизъм ако даде резултата ще ви кажа.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от Doin » 15 фев 2012, 10:15

За да махнеш решетката предния капак трябва да е вдигнат, а пък тогава е безмислено да сваляш решетката! Или са се заблудили с даването на такъв съвет или пък са ти предложили да си караш въобще без решетка в очакване да се появи проблем с ключалката?

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от jordj » 15 фев 2012, 20:37

Абе Човече ,не прецаквай добрата кола.Понагоре ти писаха има шпрей,а ако незнаеш спирта се смесва със водата много добре.Една спринцовка със спирт(колкото повече градуса е спирта по-добре ) и си готов.А за превантивни мерки ако искаш пръсни в ключюлката WD-40 то е смазващо.
Научи се не ремонтирай нещо което си е наред.
*00133*

Ribar
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 10 сеп 2009, 23:46
Модел на автомобила: Ford Escort '97 1.8
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от Ribar » 04 май 2012, 12:18

widowmaker написа:Здравейте,
Имам следния въпрос:
Нормално ли е след 300 000 км колата (Форд Фокус 2002) все още да не издава никакви признаци за нужда от основен ремонт. Може да звучи смешно като въпрос но всеки, който попитам се изказва лошо за Фордовете , а в същото време колата е направо желязна
Да колега, напълно нормално е - все пак караш Форд - както ти сам казваш: колата е желязна. Не съм експерт и не мога да ти кажа какви признаци да търсиш, нo щом нямаш проблеми и аварии карай си спокойно.

Относно лошите отзиви. Да, и аз непрекъснато чувам подобни смехотворни изказвания. Защо смехотворни? Защото винаги питам: "Колега, колко Форда си сменил, че имаш такива наблюдения?" или "Какво точно намираш като производствена слабост или дефект с времето на експлоатация на конкретен модел?" И знаеш ли какво? ДОСЕГА НИКОЙ ОТ ХОРАТА, КОИТО СЪМ ЧУЛ ДА ПЛЮЯТ ФОРДОВЕТЕ НЕ Е КАРАЛ ФОРД =)): =)): =)): . Също така никой не е казал нещо конкретно, обосновано и т.н. - смешна история.

Аз мога да говоря с конкретни факти, неща хем изпитани на собствен гръб хем четени по форумите (карам Ескорт'97 1.8 ):

- нивомера на горивото в резервоара не е от най-точните;

- влизането на задна не винаги е перфектно.

Така, първо - абсолютно всеки модел автомобил си има инженерни недомислици, грешки в дизайна и т.н. въпрос на преценка и претегляне на фактите.

Второ - радвам се, че недостатъците на моята колица са гореописаните: за нивомера - бОли ме фара, преценявам си колко съм сипал, как съм карал и т.н. плюс това показанията не са чак пък толкова неверни. Задната - пак ме бОли фара. Включвам на задна само като паркирам и понятието двойно амбрииране ми е познато. Важното е, че 1-5 влизат по масло и е удоволствие та се кара този автомобил.

И последно: не искам да чувам мненията на смешковци, които плюят по марка, под чието лого са култови модели като Мустанг *00134* *00134* *00134* с всичките му варианти (Кобра, Шелби, Елинор *00134* *00134* *00134* *00134* *00134*), Ескорт Косуърт *00134* , въобще сериите Сиера, Ескорт, Мондео, Фокус... (не претендирам за изчерпателност) *00134* *00134* *00134*

Хайде леко и безаварийно на всички!

malhi4o
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 22 юли 2009, 02:24
Модел на автомобила: Focus mk1 1.6 SE
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от malhi4o » 17 юни 2012, 17:57

Всички брави и ключалки се смазват периодично. Ключът тип пирон се износва. На Монделото нарязах нов ключ при ключар.

Потребителски аватар
StreetLife
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 04 дек 2011, 18:29
Модел на автомобила: Фиат Мареа 1.6
Status: Извън линия

Re: въпрос на поредния аматьор

Мнение от StreetLife » 25 юни 2012, 21:43

Не си ли прочел в интернет за Голф 4 който в момента е на около 900 000 км. Единствено са сменяни консумативи като ролки ремъци накладки масла филтри, защо според теб твоята кола трябва да издава признаци за основен ремонт какво като е на 300 000 км. поддържай я слагай оригинални консумативи(гледай наистина да са оригинални!!!) и най важното грижи се за нея :)

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта