Страница 1 от 1

пластмасови вежди мк3 фиеста

Публикувано: 04 окт 2006, 01:14
от licho
интересувам се дали има такива. идеята е да покрива настоящите с цел да не се събира мърсотия и други ръждообразуващи вещества. от няколко дни заглеждам по разни опели и двойки голфове че има такива неща, явно тях ги яде много повече ръждата.
:lol:

Публикувано: 04 окт 2006, 09:36
от DigiPro
Такива работи има на Fiesta XR2i и на RS Turbo. Ако си намериш много лесно се монтират на двуврато купе. на 4-врато трябва да се преработват малко задните вежди заради вратите.
Ето ти една снимка как стоят.
Изображение

Публикувано: 05 окт 2006, 18:51
от chains
Не се заглеждай по опелите и голфовете - помисли си защо в по-новите модели спряха да ги слагат? Преди време имах голф ІІ с големите брони, вежди, прагове и лайсни на вратите - та принципно е така те пазят от корозия или по-скоро от ударите на изхвръкналите от колелата по време на движение камъчета, но проблема идва от това, че с времето в следствие на слънцето през лятото и студа през зимата те се деформират и понеже са кухи /тоест между тях и ламарината има празно пространство/ започват да се пълнят с прах и влага, които бързо се превръщат в нещо като тиня, а и през зимата в тях прониква и солта от улиците - превръща се в ужасен коктейл. Лошото е, че след зимния сезон като отидеш на автомивка и си поръчаш пълно измиване /и отгоре и отдолу/ не можеш да премахнеш този коктейл и той продължава тихо и методично да си яде скритата от очите ламарина без въобще да подозираш!

Публикувано: 07 окт 2006, 15:58
от licho
chains написа:Не се заглеждай по опелите и голфовете - помисли си защо в по-новите модели спряха да ги слагат? Преди време имах голф ІІ с големите брони, вежди, прагове и лайсни на вратите - та принципно е така те пазят от корозия или по-скоро от ударите на изхвръкналите от колелата по време на движение камъчета, но проблема идва от това, че с времето в следствие на слънцето през лятото и студа през зимата те се деформират и понеже са кухи /тоест между тях и ламарината има празно пространство/ започват да се пълнят с прах и влага, които бързо се превръщат в нещо като тиня, а и през зимата в тях прониква и солта от улиците - превръща се в ужасен коктейл. Лошото е, че след зимния сезон като отидеш на автомивка и си поръчаш пълно измиване /и отгоре и отдолу/ не можеш да премахнеш този коктейл и той продължава тихо и методично да си яде скритата от очите ламарина без въобще да подозираш!
аз го имам същият проблем на задните вежди. две ламарини са една върху друго и има процеп и там се събира кактвото не трябва и затова се скапват веждите бързо на този модел, особено ако са правени допълнително, моите ламарини са малко криви и има дупки, освен да ги напълня с нещо.

Публикувано: 07 окт 2006, 16:50
от chains
Има едно сиво Боди 930 /течна гума/ - почистваш и напълваш с него - има много добри антикорозионни качества. Отначало в кутията е доста гъсто, но с разредител го разреждаш до желаната консистенция.

Публикувано: 07 окт 2006, 22:15
от gmivanko
Попринцип такива вежди се слагат на по-мощните модели на дадения модел кола. Напримерно неписано правило е... колкото е по-мощна колата, толкова са й по-широки лайсните и разбирасе и на веждите се появяват лайсни :idea: :wink: . А не,ч е са го измислили за да крие ръжда или тем подобни мръсотии... този ефект вече се получава примерно от немиенето на колата редовно или ако не я измият хубаво и тогава там почва да ръждясва и да гние след това :? . А иначе кадето викаш че имаш разтояние между ламарините на задната вежда... наистина какво ти каза колегата chains го направи с някакво такова BODY... за да запечатиш/спреш ръждата :wink: