Подмяна на задни греди на Ескорт комби
Публикувано: 05 дек 2013, 15:54
Здравейте, предстои ми подмяна на задните греди на ескорта (комби 1996-та). Майстора ми иска 200 лева за тотална подмяна и обработка (или 120 лева за кърпеж с ламаринки но сам не го препоръчва).
Избрал съм цялостна подмяна (мисля че цената е добра), тоест реже всичко до пода (маха старите гнили греди) и на негово място сглобява нова греда от две части от 2 мм ламарина. При комбито моста е захванат за две уши и пружините влизат в гнезда в гредите, за сега ушите са здрави но леглата на пружините са пропаднали (за момента само едната).
Въпросът ми свързан с тази процедура е как най-лесно се източва нафтата и как се сваля резервоара (1,8Д) ?
Избрал съм цялостна подмяна (мисля че цената е добра), тоест реже всичко до пода (маха старите гнили греди) и на негово място сглобява нова греда от две части от 2 мм ламарина. При комбито моста е захванат за две уши и пружините влизат в гнезда в гредите, за сега ушите са здрави но леглата на пружините са пропаднали (за момента само едната).
Въпросът ми свързан с тази процедура е как най-лесно се източва нафтата и как се сваля резервоара (1,8Д) ?