Демонтаж на предната броня C-max (2007-2010)
Публикувано: 27 авг 2014, 09:39
Развиваме двата винта (торкс №30), крепящи подкалниците към бронята:

Отвиваме винтовете на кората над радиатора с обикновена отвертка:

Отзад кората се крепи на бронята с две щипки. Издърпваме нагоре:

Защитата на всмукателния тракт също се крепи на тези винтове:

Решетката на радиатора се крепи на бронята с три щипки. Издърпваме надолу и напред:

Сваляме решетката на радиатора, което ни позволява да получим достъп към вътрешната част с три винта, закрепващи защитната кора, бронята и направляващите водачи на радиатора

Сваляме фаровете. Буксата се сваля с натискане за освобождаване на контрите и издърпване:

Закрепването на бронята към всеки калник е с три винта (глава 10)

Втория и третия винт по лесно се отвиват откъм колесните арки. Този който не го мързи може да свали даже и колелото. Втория се развива с удължител, а третия с наклонен инструмент напред:

Издърпвайки бронята надолу от калниците, отначало трябва да освободим всички щипки за да не ги счупим:
3-те щипки, които се виждат през дупката след премахване на решетката на бронята:

2-те щипки в най- горната част (симетрично разположени):

Не забравяйте да свалите буксите от фаровете за мъгла!
Сглобяваме в обратна последователност!
Забележка: Не се опитвайте при сглобяването силово да пъхате винтовете в отворите. Слабата резба може да ви изиграе лоша шега.

Отвиваме винтовете на кората над радиатора с обикновена отвертка:

Отзад кората се крепи на бронята с две щипки. Издърпваме нагоре:

Защитата на всмукателния тракт също се крепи на тези винтове:

Решетката на радиатора се крепи на бронята с три щипки. Издърпваме надолу и напред:

Сваляме решетката на радиатора, което ни позволява да получим достъп към вътрешната част с три винта, закрепващи защитната кора, бронята и направляващите водачи на радиатора

Сваляме фаровете. Буксата се сваля с натискане за освобождаване на контрите и издърпване:

Закрепването на бронята към всеки калник е с три винта (глава 10)

Втория и третия винт по лесно се отвиват откъм колесните арки. Този който не го мързи може да свали даже и колелото. Втория се развива с удължител, а третия с наклонен инструмент напред:

Издърпвайки бронята надолу от калниците, отначало трябва да освободим всички щипки за да не ги счупим:
3-те щипки, които се виждат през дупката след премахване на решетката на бронята:

2-те щипки в най- горната част (симетрично разположени):

Не забравяйте да свалите буксите от фаровете за мъгла!
Сглобяваме в обратна последователност!
Забележка: Не се опитвайте при сглобяването силово да пъхате винтовете в отворите. Слабата резба може да ви изиграе лоша шега.