Страница 1 от 1
изпотяват ми се стъклата.От къде?" мондео1997"
Публикувано: 05 мар 2007, 15:11
от rosenrigov
Здравейте колеги.
Когато е влажно времето ми се изпотяват стъклата.Парното работи,но проблема си остава. Причина? Благодаря ви
Публикувано: 05 мар 2007, 15:56
от petkoff_pl
Публикувано: 05 мар 2007, 18:08
от rosenrigov
филтара ми е сменен
циркулацията на въздуха ми е само от купето-повреден ми е механизма за обръщане
имали значение?
Публикувано: 05 мар 2007, 18:12
от greek
абе май нее задължително да е само от филтъра.моя го смених ,нещата значително се подобриха но десните ми прозорци все си стоят замъглени ,та се чудя дали не е от изпотрошените ламели за насочването на струята
циркулацията на въздуха ми е само от купето-повреден ми е механизма за обръщане
имали значение?
има огромно значение въздуха от вън някак си е по сух,а най добър е ефектаа като пуснеш климатика
Публикувано: 05 мар 2007, 21:08
от pepy1
rosenrigov написа:
филтара ми е сменен
циркулацията на въздуха ми е само от купето-повреден ми е механизма за обръщане
имали значение?
има значение ,при положение че върти само вътрешния въздух ще ти се замъгляват стъклата защото температурата и влажноста на въздуха вън и вътре е различна и се получава конденз а щом имаш конденз значи купето ти е много добре уплътнено,което всъщност не решава пробрема
смени си копчето ако си с климатик ще е 30 лв ако си без 15 лв тва са цени от авто-морги в София аз си вземах за ескорта такова за климатик
практически копчетата са еднакви ,но е добре да свалиш старото и да търсиш с него все пак
за изпотявяне
Публикувано: 07 мар 2007, 12:05
от ivocsim
Когато ползваш парното включи копето да вкарва въздух отвън, а за климата в положение да циркулира вътре. Колегата е прав, че това е показателно за добре изолирано купе
Re: за изпотявяне
Публикувано: 07 мар 2007, 15:00
от paci
ivocsim написа: това е показателно за добре изолирано купе
Дамм, щото и клапата е затворена и не пуска въздух от вън ... трябва да се четат всички редове

Публикувано: 12 мар 2007, 23:26
от chains
Настрой селектора на струята на второто положение от дясно наляво, така струята обдухва най добре - хем духа на челното стъкло, хем и на дифузьорите при огледалата /от както съм на тази позиция няма и следа от мъгли/