Губи токовете като мина през локва!!!
- Plamenof
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 18 окт 2006, 17:41
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 Zeteck S 16v 75ps. - 1996г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Губи токовете като мина през локва!!!
Колеги помагайте! Проблема ми е следния и се появи тука от няколко дена. Като мина през някоя по голяма локва и за момент колата прекъсва /губят ми се токовете/ и се оправя веднага, не успява да изгасне. Разбирам, че нещо се намокря, но какво е то и как може да избегна за напред тоя проблем. Мисля че ви е ясно,че локвите няма да изчезнат, така че някакви по смислени отговори моля!
Благодаря предварително на отзовалите се!
Благодаря предварително на отзовалите се!
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Евентуално със термоустойчив силикон да поуплътниш тук-таме кабелите на бобината от и към нея, кабелите също на алтернатора.
Принципно ми се е случвало това с опел вектра, като мина бързо през вода и засветва лампата на акумулатора за 2-3-4 секунди - в моя случай беже че ремъка особено като се намокри и приплъзва и пада тока...
Принципно ми се е случвало това с опел вектра, като мина бързо през вода и засветва лампата на акумулатора за 2-3-4 секунди - в моя случай беже че ремъка особено като се намокри и приплъзва и пада тока...
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Това нещо увиването с торбичка е най-грешния вариант. Така при влажно и хладно време навсякъде ще се губят токовете, защото конденз по стените на делкото ще се събира, а и няма да може да се проветрява. То ако трябваше да е уплътнено, хората щяха да го уплътнят.AX!S написа:Гумичките на кабелите, дето влизат в делкото пропускат, трябва да ги смениш. Временен вариант (който при мен наврето на кадета остана постоянен) е да го увиеш с найлонова торбичка
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Съгласен съм трябва да диша, чувал съм че някои им слагат ламаринки към гумата за да не улива там, ако не е някое завряно деewgeny написа:Това нещо увиването с торбичка е най-грешния вариант. Така при влажно и хладно време навсякъде ще се губят токовете, защото конденз по стените на делкото ще се събира, а и няма да може да се проветрява. То ако трябваше да е уплътнено, хората щяха да го уплътнят.AX!S написа:Гумичките на кабелите, дето влизат в делкото пропускат, трябва да ги смениш. Временен вариант (който при мен наврето на кадета остана постоянен) е да го увиеш с найлонова торбичка

- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
делкото -ако може под него да запоиш някоя ламаринка май ще е най добре но не знам дали имаш място при фиеста,но всички сиераджий са имали мин по веднъж този проблем в живота.аз по едно време на главите на кабелите бях сложил дебел дунапрен но за 5-6 гъолчета и няма смисъл,затова сега през локви на 1-ва с 4км/ч
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Одеве си проверявах електролита, та загледах и делкото. Толкова е високо, че според мен е почти невъзможно там да е проблема...По-
скоро някакви кабели долу в ниското са окъсили за момент и затова не е и угаснала, а само е придърпала за момент.
скоро някакви кабели долу в ниското са окъсили за момент и затова не е и угаснала, а само е придърпала за момент.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- Plamenof
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 18 окт 2006, 17:41
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 Zeteck S 16v 75ps. - 1996г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Колеги благодаря много за отговорите!!! Да ви кажа, какво ми се случи днес, общо взето ми го направи пак същото само, че тоя път нямаше никаква влага и се усъмних, че проблема може би идва от хлабава връзка на някоя клема или нещо подобно. Поогледах кадето можах, но уж всичко си беше наред, до като погледнах плюсовата клема на акумолатора беше на половина излязла и като я размърдах радиото прекъсна. Взех че я стегнах и сега ще видя дали от там е идвал проблема! Ако някой има отговор за това дали от там може да е ставало така или не да помага. А за делкото или както е там/все пак е инжекция двувалка и мисля че не е точно делко/ е много на високо и за да се намокри нещо там трябва целия двигател да е облян във вода, което ми се струва че е почти невъзможно да стане със скоростта с която минавам през локва!
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Внимавайте с тея разхлабени клеми, че си е опасно, искри хвърчат, аз на моя имах разхлабен минусов кабел и като видях какви фоерверки стават при завъртане на стартера се уплаших!!!Plamenof написа:Колеги благодаря много за отговорите!!! Да ви кажа, какво ми се случи днес, общо взето ми го направи пак същото само, че тоя път нямаше никаква влага и се усъмних, че проблема може би идва от хлабава връзка на някоя клема или нещо подобно. Поогледах кадето можах, но уж всичко си беше наред, до като погледнах плюсовата клема на акумолатора беше на половина излязла и като я размърдах радиото прекъсна. Взех че я стегнах и сега ще видя дали от там е идвал проблема! Ако някой има отговор за това дали от там може да е ставало така или не да помага. А за делкото или както е там/все пак е инжекция двувалка и мисля че не е точно делко/ е много на високо и за да се намокри нещо там трябва целия двигател да е облян във вода, което ми се струва че е почти невъзможно да стане със скоростта с която минавам през локва!
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 29 окт 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Fiesta 1,1 1992 г.
- Местоположение: Варна/София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Прощавай, колега Plamenof, ама тъкмо се зачетох в постингите, та предлагам да отложим малко приключването на темата, ако не възразявате, разбира се.
Проблемът ми е подобен, но не видях никъде достатъчно безусловно предложение за решението му. Като мина през локва малко по-бързо (разбира се не с бясна скорост, а да речем с 40-50 км/ч) и лампичката на акумулатора светва, но двигателят не променя оборотите си. Следователно динамото спира да зарежда все едно. Понякога, но не винаги, свири и ремъкът. Като подам повече газ и лампичката започва да свети все по-слабо, докато накрая угасне.
Според вас мокри ли се делкото или нещо друго или проблемът е в напукани кабели? И дали нещо липсва отдолу на мойта талига като предвидена за предотвратяване на такива случки ламарина и затова да става така?
Благодаря предварително
П.С. Апропо акумулаторът го смених преди 10-тина дни и няма как да е от клемите, продавачът ги затегна добре
Проблемът ми е подобен, но не видях никъде достатъчно безусловно предложение за решението му. Като мина през локва малко по-бързо (разбира се не с бясна скорост, а да речем с 40-50 км/ч) и лампичката на акумулатора светва, но двигателят не променя оборотите си. Следователно динамото спира да зарежда все едно. Понякога, но не винаги, свири и ремъкът. Като подам повече газ и лампичката започва да свети все по-слабо, докато накрая угасне.
Според вас мокри ли се делкото или нещо друго или проблемът е в напукани кабели? И дали нещо липсва отдолу на мойта талига като предвидена за предотвратяване на такива случки ламарина и затова да става така?
Благодаря предварително
П.С. Апропо акумулаторът го смених преди 10-тина дни и няма как да е от клемите, продавачът ги затегна добре
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта