Губи токовете като мина през локва!!!

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
Plamenof
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 18 окт 2006, 17:41
Модел на автомобила: Фиеста 1.25 Zeteck S 16v 75ps. - 1996г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Губи токовете като мина през локва!!!

Мнение от Plamenof » 12 ное 2007, 18:17

Колеги помагайте! Проблема ми е следния и се появи тука от няколко дена. Като мина през някоя по голяма локва и за момент колата прекъсва /губят ми се токовете/ и се оправя веднага, не успява да изгасне. Разбирам, че нещо се намокря, но какво е то и как може да избегна за напред тоя проблем. Мисля че ви е ясно,че локвите няма да изчезнат, така че някакви по смислени отговори моля!
Благодаря предварително на отзовалите се!

Потребителски аватар
megyto
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 24 юни 2007, 19:20
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Zetec 16V '99 с ГИ; Ford Fiesta 1.3 '94
Местоположение: Stara Zagora
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от megyto » 12 ное 2007, 18:25

Делко :roll:

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 12 ное 2007, 18:47

Гумичките на кабелите, дето влизат в делкото пропускат, трябва да ги смениш. Временен вариант (който при мен наврето на кадета остана постоянен) е да го увиеш с найлонова торбичка *00935*

Kerosin
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 26 окт 2007, 14:52
Модел на автомобила: sierra 2.0 ohc,sierra 2.0 купе
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kerosin » 12 ное 2007, 18:54

Варианти колко иска6.Най вероятно е тва 4е се намокря не6то съ6то и тва 4е има рязък спад на температурата на двигателя.Все пак се мокри картера а там нагоре.И аз съм имал подобен проблем.Съветват ме нови кабели

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 12 ное 2007, 18:58

Евентуално със термоустойчив силикон да поуплътниш тук-таме кабелите на бобината от и към нея, кабелите също на алтернатора.

Принципно ми се е случвало това с опел вектра, като мина бързо през вода и засветва лампата на акумулатора за 2-3-4 секунди - в моя случай беже че ремъка особено като се намокри и приплъзва и пада тока...
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 12 ное 2007, 18:58

AX!S написа:Гумичките на кабелите, дето влизат в делкото пропускат, трябва да ги смениш. Временен вариант (който при мен наврето на кадета остана постоянен) е да го увиеш с найлонова торбичка *00935*
Това нещо увиването с торбичка е най-грешния вариант. Така при влажно и хладно време навсякъде ще се губят токовете, защото конденз по стените на делкото ще се събира, а и няма да може да се проветрява. То ако трябваше да е уплътнено, хората щяха да го уплътнят.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 12 ное 2007, 19:40

ewgeny написа:
AX!S написа:Гумичките на кабелите, дето влизат в делкото пропускат, трябва да ги смениш. Временен вариант (който при мен наврето на кадета остана постоянен) е да го увиеш с найлонова торбичка *00935*
Това нещо увиването с торбичка е най-грешния вариант. Така при влажно и хладно време навсякъде ще се губят токовете, защото конденз по стените на делкото ще се събира, а и няма да може да се проветрява. То ако трябваше да е уплътнено, хората щяха да го уплътнят.
Съгласен съм трябва да диша, чувал съм че някои им слагат ламаринки към гумата за да не улива там, ако не е някое завряно де :idea:

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 12 ное 2007, 21:41

делкото -ако може под него да запоиш някоя ламаринка май ще е най добре но не знам дали имаш място при фиеста,но всички сиераджий са имали мин по веднъж този проблем в живота.аз по едно време на главите на кабелите бях сложил дебел дунапрен но за 5-6 гъолчета и няма смисъл,затова сега през локви на 1-ва с 4км/ч
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 13 ное 2007, 09:13

Що не понаръсиш тук-таме с вода и да разбереш откъде е...Ако е на тъмно още по-добре.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 13 ное 2007, 09:20

Не зная, не споря, може и да е грешно, но при мен вършеше работа, пък и нямах възможност да дам пари за по-културно решение. :oops:

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 13 ное 2007, 13:26

Одеве си проверявах електролита, та загледах и делкото. Толкова е високо, че според мен е почти невъзможно там да е проблема...По-
скоро някакви кабели долу в ниското са окъсили за момент и затова не е и угаснала, а само е придърпала за момент.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
Plamenof
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 18 окт 2006, 17:41
Модел на автомобила: Фиеста 1.25 Zeteck S 16v 75ps. - 1996г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Plamenof » 14 ное 2007, 20:13

Колеги благодаря много за отговорите!!! Да ви кажа, какво ми се случи днес, общо взето ми го направи пак същото само, че тоя път нямаше никаква влага и се усъмних, че проблема може би идва от хлабава връзка на някоя клема или нещо подобно. Поогледах кадето можах, но уж всичко си беше наред, до като погледнах плюсовата клема на акумолатора беше на половина излязла и като я размърдах радиото прекъсна. Взех че я стегнах и сега ще видя дали от там е идвал проблема! Ако някой има отговор за това дали от там може да е ставало така или не да помага. А за делкото или както е там/все пак е инжекция двувалка и мисля че не е точно делко/ е много на високо и за да се намокри нещо там трябва целия двигател да е облян във вода, което ми се струва че е почти невъзможно да стане със скоростта с която минавам през локва!

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 14 ное 2007, 21:40

Plamenof

Колега тя работата ясна - разхлабена клема. Добре, че си го видял това и си го оправил, че можеше да се чудиш още много време :)
Браво! :D
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 16 ное 2007, 15:51

Plamenof написа:Колеги благодаря много за отговорите!!! Да ви кажа, какво ми се случи днес, общо взето ми го направи пак същото само, че тоя път нямаше никаква влага и се усъмних, че проблема може би идва от хлабава връзка на някоя клема или нещо подобно. Поогледах кадето можах, но уж всичко си беше наред, до като погледнах плюсовата клема на акумолатора беше на половина излязла и като я размърдах радиото прекъсна. Взех че я стегнах и сега ще видя дали от там е идвал проблема! Ако някой има отговор за това дали от там може да е ставало така или не да помага. А за делкото или както е там/все пак е инжекция двувалка и мисля че не е точно делко/ е много на високо и за да се намокри нещо там трябва целия двигател да е облян във вода, което ми се струва че е почти невъзможно да стане със скоростта с която минавам през локва!
Внимавайте с тея разхлабени клеми, че си е опасно, искри хвърчат, аз на моя имах разхлабен минусов кабел и като видях какви фоерверки стават при завъртане на стартера се уплаших!!!

Потребителски аватар
Plamenof
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 18 окт 2006, 17:41
Модел на автомобила: Фиеста 1.25 Zeteck S 16v 75ps. - 1996г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Plamenof » 17 ное 2007, 02:19

Предполагам, че можем да смятаме темата за приключена! Проблема явно е бил от разхлабената клема на акумолатора. Много благодаря за отзивчивостта и за напред да бъдем все така в помощ! :D

bassist
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 29 окт 2007, 23:16
Модел на автомобила: Fiesta 1,1 1992 г.
Местоположение: Варна/София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bassist » 28 ное 2007, 20:59

Прощавай, колега Plamenof, ама тъкмо се зачетох в постингите, та предлагам да отложим малко приключването на темата, ако не възразявате, разбира се.

Проблемът ми е подобен, но не видях никъде достатъчно безусловно предложение за решението му. Като мина през локва малко по-бързо (разбира се не с бясна скорост, а да речем с 40-50 км/ч) и лампичката на акумулатора светва, но двигателят не променя оборотите си. Следователно динамото спира да зарежда все едно. Понякога, но не винаги, свири и ремъкът. Като подам повече газ и лампичката започва да свети все по-слабо, докато накрая угасне.
Според вас мокри ли се делкото или нещо друго или проблемът е в напукани кабели? И дали нещо липсва отдолу на мойта талига като предвидена за предотвратяване на такива случки ламарина и затова да става така?
Благодаря предварително

П.С. Апропо акумулаторът го смених преди 10-тина дни и няма как да е от клемите, продавачът ги затегна добре

Потребителски аватар
ivoled
потребител
потребител
Мнения: 542
Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
Status: Извън линия

Мнение от ivoled » 28 ное 2007, 21:44

*00118* За което се извинявам,но немога дане отбележа четвъртия градски които влиза във форума,та ние вече можем и срещи да си ореждаме.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта