Ford Mondeo 1.8 TD(I) комби 98'
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Това е най-добрия възможен избор за Мондео - комби + 1.8тд!
Купе: изключително широко /аз съм 190см. висок и тежа 145кг. та затова мога да преценя/, много комфортно /седалките са много удобни и окачването е доста приятно/, материалите са много качествени /няма да видиш мони с протъркани седалки и напукано табло - за разлика от Ауди, БМВ, МБ и т.н/; шумоизолацията е на много високо ниво /почти нищо не се чува в купето/, много богато серийно оборудване и т.н.
Багажник - направо е огромен!
Ходова част: един от малкото модели в класа си, който е с напълно независимо окачване на четирите колела - предимствата на този тип окачване са много, просто не ми се изброява... /например А4, А6, пасат и другите от VAG отзад са със зависимо окачване отзад - тоест мащабно уголемен заден мост от Поло/, много здрава и евтина за поддръжка /единствено тампоните на предните носачи правят проблеми, но откакто си купих оригинални от МП, забравих и за тях/, при комбито ходовата задницата и изцяло различна като конструкция /много е здрава и неутрализира проблема при купетата със задно окачване тип "Макферсон" - при тях незбежно в даден момент задните амортесьори и пружини избушват ботушите и влизат в купето/
Двигател и силово предаване : Това е най-добрия малък дизелов двг /под 2.5л./ преди ерата на "комън рейлите" - двг е изключително пъргав - колеги Мони с него е доста пъргав - абе направо си дърпа здраво, доста модели имащи славата на "резачки" не могат въобще да ми избягат!
, много е тих /спрямо дизелите на VAG и МБ си е направо безшумен/, почти няма вибраци, сравнително икономичен е и стига да има свестен акумулатор и читава нафта /например "Спринт Дизел" от "ОМВ"/ пали зимата без проблеми!
Скоростната кутия е много добре подбрани предалателни числа, добре се сработва с двг и досега не съм чул някой да е имал проблеми с нея!
Управление - много е добро, колата е много маневрена /като я дам на някой колега или приятел да си пренесе нещо с Мони се изумява колко е гъвкав и маневрен - за сериозни проблеми по управлението до момента от колеги във форума не съм чул!
Спирачна система - много надежна, с лекота спира огромното купе, АБС е стандарт, някой от екземплярите имат и тракшън контрол! Голямата маса и добрите спирачки естествено си имат цена - предните накладки рядко изкарват 30 000 км, а предните дискове след 50 000 км са си доста амортизирани /говоря за качествените, ментетата ...../
Колкото до това, че гният - това въобще не е така, моя и на баща ми Монито са внос от Австрия и са доста добре с тенекиите като се има на предвид че са на по 14г.; на моя Мони започна да гние лявата страна, но това предполагам се дължи на не съвсем качествената работа на тенекиджията, тъй като преди две години в Студентски град ми обърсаха цялата лява страна и в момента ръждивите места подозрително съвпадат с тогавашните поражения. От дясно всичко си е наред!
Така за да не остане някой с грешни впечатления, че слагам на пиедестал модела искам да добавя, че и Мондео съвсем не е лишен от някой дребни проблеми, но те не са фрапиращи и отстраняването им не е скъпо. Просто за тези пари това е възможно най-добрия модел като година на производство, технически качества, екстри и надежност който може да се купи!
пп: Това което съм постнал се базира на личните ми наблюдения и опит с моето Мони комби, което вече го имам повече от 4 години и с него съм навъртял 120 000км. по родните софийски и междуградски улици!
пп2: ако нещо конкретно те интересува - питай на лични, ще се старая да ти помогна
Купе: изключително широко /аз съм 190см. висок и тежа 145кг. та затова мога да преценя/, много комфортно /седалките са много удобни и окачването е доста приятно/, материалите са много качествени /няма да видиш мони с протъркани седалки и напукано табло - за разлика от Ауди, БМВ, МБ и т.н/; шумоизолацията е на много високо ниво /почти нищо не се чува в купето/, много богато серийно оборудване и т.н.
Багажник - направо е огромен!
Ходова част: един от малкото модели в класа си, който е с напълно независимо окачване на четирите колела - предимствата на този тип окачване са много, просто не ми се изброява... /например А4, А6, пасат и другите от VAG отзад са със зависимо окачване отзад - тоест мащабно уголемен заден мост от Поло/, много здрава и евтина за поддръжка /единствено тампоните на предните носачи правят проблеми, но откакто си купих оригинални от МП, забравих и за тях/, при комбито ходовата задницата и изцяло различна като конструкция /много е здрава и неутрализира проблема при купетата със задно окачване тип "Макферсон" - при тях незбежно в даден момент задните амортесьори и пружини избушват ботушите и влизат в купето/
Двигател и силово предаване : Това е най-добрия малък дизелов двг /под 2.5л./ преди ерата на "комън рейлите" - двг е изключително пъргав - колеги Мони с него е доста пъргав - абе направо си дърпа здраво, доста модели имащи славата на "резачки" не могат въобще да ми избягат!
, много е тих /спрямо дизелите на VAG и МБ си е направо безшумен/, почти няма вибраци, сравнително икономичен е и стига да има свестен акумулатор и читава нафта /например "Спринт Дизел" от "ОМВ"/ пали зимата без проблеми!
Скоростната кутия е много добре подбрани предалателни числа, добре се сработва с двг и досега не съм чул някой да е имал проблеми с нея!
Управление - много е добро, колата е много маневрена /като я дам на някой колега или приятел да си пренесе нещо с Мони се изумява колко е гъвкав и маневрен - за сериозни проблеми по управлението до момента от колеги във форума не съм чул!
Спирачна система - много надежна, с лекота спира огромното купе, АБС е стандарт, някой от екземплярите имат и тракшън контрол! Голямата маса и добрите спирачки естествено си имат цена - предните накладки рядко изкарват 30 000 км, а предните дискове след 50 000 км са си доста амортизирани /говоря за качествените, ментетата ...../
Колкото до това, че гният - това въобще не е така, моя и на баща ми Монито са внос от Австрия и са доста добре с тенекиите като се има на предвид че са на по 14г.; на моя Мони започна да гние лявата страна, но това предполагам се дължи на не съвсем качествената работа на тенекиджията, тъй като преди две години в Студентски град ми обърсаха цялата лява страна и в момента ръждивите места подозрително съвпадат с тогавашните поражения. От дясно всичко си е наред!
Така за да не остане някой с грешни впечатления, че слагам на пиедестал модела искам да добавя, че и Мондео съвсем не е лишен от някой дребни проблеми, но те не са фрапиращи и отстраняването им не е скъпо. Просто за тези пари това е възможно най-добрия модел като година на производство, технически качества, екстри и надежност който може да се купи!
пп: Това което съм постнал се базира на личните ми наблюдения и опит с моето Мони комби, което вече го имам повече от 4 години и с него съм навъртял 120 000км. по родните софийски и междуградски улици!
пп2: ако нещо конкретно те интересува - питай на лични, ще се старая да ти помогна

- Неделчо Неделчев
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 27 окт 2007, 17:22
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD Turnie - 1996 год. 89 коня
- Местоположение: ВАРНА - VARNA
- Status: Извън линия
Ако им трябва Мондео на старозагорци - свиркай веднага!1.8d написа:Ето че и аз ще те оборя тук....Преди 2 год и нещо като си купих моето Мондео беше 4-тото или 5-тото в комби МК2 в Ст.Загора(повярвай ми,когато реших че ще си купувам такава кола,само в тях ми бяха очите)....А сега на всеки 2-ри ъгъл можеш да видиш Мондео...явно хората го купуватНеделчо Неделчев написа:. За нещастие никой не се лъже да търси кочини с марката Форд и са непродаваеми, въпреки светкавичната им обезценка.![]()
.......................Като гледам...няма изгнило по калниците...ти къде го видя...може би...фотошоп за пред хоратанеделчо написа:Мондео 1.8 TD - то ми!

3 300 лв. и е тяхно.
...е ти какво очакваш? Да е наядена от мишките ли? Има ръждиви петна, които се появиха много бързо - за две-три седмици.

Държа я само в гараж и под навес на работа, затова и единственото ми обяснение с ръждивите петна ми е наличието на Форд в името на модела.
----> Мондео 1.8 TD - то ми!
- Неделчо Неделчев
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 27 окт 2007, 17:22
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD Turnie - 1996 год. 89 коня
- Местоположение: ВАРНА - VARNA
- Status: Извън линия
chains написа:Това е най-добрия възможен избор за Мондео - комби + 1.8тд!
Купе: изключително широко /аз съм 190см. висок и тежа 145кг. та затова мога да преценя/, много комфортно /седалките са много удобни и окачването е доста приятно/, материалите са много качествени /няма да видиш мони с протъркани седалки и напукано табло - за разлика от Ауди, БМВ, МБ и т.н/; шумоизолацията е на много високо ниво /почти нищо не се чува в купето/, много богато серийно оборудване и т.н.
Багажник - направо е огромен!
Предните две седалки за шофьор и пътник по 205 см. и 140 кг. няма никакви проблеми. Отзад обаче има лек проблем - над 175 см. изпитват малко мъки с краката.
Багажникът на Комбито е двустаен апартамент!
Ходова част: един от малкото модели в класа си, който е с напълно независимо окачване на четирите колела - предимствата на този тип окачване са много, просто не ми се изброява... /например А4, А6, пасат и другите от VAG отзад са със зависимо окачване отзад - тоест мащабно уголемен заден мост от Поло/, много здрава и евтина за поддръжка /единствено тампоните на предните носачи правят проблеми, но откакто си купих оригинални от МП, забравих и за тях/, при комбито ходовата задницата и изцяло различна като конструкция /много е здрава и неутрализира проблема при купетата със задно окачване тип "Макферсон" - при тях незбежно в даден момент задните амортесьори и пружини избушват ботушите и влизат в купето/
Двигател и силово предаване : Това е най-добрия малък дизелов двг /под 2.5л./ преди ерата на "комън рейлите" - двг е изключително пъргав - колеги Мони с него е доста пъргав - абе направо си дърпа здраво, доста модели имащи славата на "резачки" не могат въобще да ми избягат!
, много е тих /спрямо дизелите на VAG и МБ си е направо безшумен/, почти няма вибраци, сравнително икономичен е и стига да има свестен акумулатор и читава нафта /например "Спринт Дизел" от "ОМВ"/ пали зимата без проблеми!
Дизелът на Мондео МК1 - 2 е тих. Икономичен е. За Комбито е много добър разхода от 6.7 лтр. градско без климатик и без мъчене на дивашки обороти и 5.5 лтр. извънградско при поддържана скорост 95 до 100 км в час без климатик!
Нафтовия мотор - 90 коня е дивашки тромав и много муден за купето на Мондео!
За Фиеста или Ескорт - седан, хечбек е добър, но не е подходящ за Комбито на Мондео.
Препоръчвам 1.8 л. 16 в. бензин от 116 коня поне за Вегъна!
Скоростната кутия е много добре подбрани предалателни числа, добре се сработва с двг и досега не съм чул някой да е имал проблеми с нея!
Заслужава похвала скор.кутия! Не съм имал проблем за 4 години.
Управление - много е добро, колата е много маневрена /като я дам на някой колега или приятел да си пренесе нещо с Мони се изумява колко е гъвкав и маневрен - за сериозни проблеми по управлението до момента от колеги във форума не съм чул!
Не съм въобще съгласен за маневреноста!
Мондео Турние има диаметър на пълен завой над 12 метра! Трагична е маневреността! Хидравликата също има недостатъци. Масово свири и вие!
Спирачна система - много надежна, с лекота спира огромното купе, АБС е стандарт, някой от екземплярите имат и тракшън контрол! Голямата маса и добрите спирачки естествено си имат цена - предните накладки рядко изкарват 30 000 км, а предните дискове след 50 000 км са си доста амортизирани /говоря за качествените, ментетата ...../
- Съгласен съм, че спирачната система си върши перфектно задължението!
ABS-ът е добър!
Колкото до това, че гният - това въобще не е така, моя и на баща ми Монито са внос от Австрия и са доста добре с тенекиите като се има на предвид че са на по 14г.; на моя Мони започна да гние лявата страна, но това предполагам се дължи на не съвсем качествената работа на тенекиджията, тъй като преди две години в Студентски град ми обърсаха цялата лява страна и в момента ръждивите места подозрително съвпадат с тогавашните поражения. От дясно всичко си е наред!
- Хем не гниело Мондео, ама имаш ръждиви петна!![]()
![]()
![]()
![]()
То няма такава пародия.![]()
Истината е че Мондео гние! Аман от болни фанатици!
Написаното в червено е от мен!

Последна промяна от Неделчо Неделчев на 23 фев 2008, 22:11, променено общо 2 пъти.
----> Мондео 1.8 TD - то ми!
- Неделчо Неделчев
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 27 окт 2007, 17:22
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD Turnie - 1996 год. 89 коня
- Местоположение: ВАРНА - VARNA
- Status: Извън линия
Купих го през есента на 2004 г. за 6 400 лв. с помоща на хиляди мъки - вървяха тогава по 7 200 - 7 500 лева!TURBOTO написа:Нали казваш,че е боклук 3300 не са ли му малко множко за проблемите които описваш,че си имал,а пък и каза, че не държали ценаНеделчо Неделчев написа: 3 300 лв. и е тяхно.![]()
Тая кола ми е стъпала на над 10 хиляди!

Последна промяна от Неделчо Неделчев на 23 фев 2008, 22:12, променено общо 1 път.
----> Мондео 1.8 TD - то ми!
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Неделчо, защото четеш постовете както дявола Евангелието??Колкото до това, че гният - това въобще не е така, моя и на баща ми Монито са внос от Австрия и са доста добре с тенекиите като се има на предвид че са на по 14г.; на моя Мони започна да гние лявата страна, но това предполагам се дължи на не съвсем качествената работа на тенекиджията, тъй като преди две години в Студентски град ми обърсаха цялата лява страна и в момента ръждивите места подозрително съвпадат с тогавашните поражения. От дясно всичко си е наред!
- Хем не гниело Мондео, ама имаш ръждиви петна! Laughing Laughing Laughing Laughing
То няма такава пародия. Laughing
Истината е че Мондео гние! Аман от болни фанатици!
Гние и има ръжда, защото е удряно! Както и твоето най-вероятно...
P.S. Мисля, че е крайно време да спреш да обиждаш всички. Разбрахме, че не харесваш Мондео, и Форд, но да наричаш няколко пъти хората "болни фанатици" става вече досадно...

Аман от хейтъри май трябва да кажа аз...
- Неделчо Неделчев
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 27 окт 2007, 17:22
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD Turnie - 1996 год. 89 коня
- Местоположение: ВАРНА - VARNA
- Status: Извън линия
Не е удряно никъде. Достатъчно добре съм проучил всяка кола, която купувам.cenzor написа:Неделчо, защото четеш постовете както дявола Евангелието??Колкото до това, че гният - това въобще не е така, моя и на баща ми Монито са внос от Австрия и са доста добре с тенекиите като се има на предвид че са на по 14г.; на моя Мони започна да гние лявата страна, но това предполагам се дължи на не съвсем качествената работа на тенекиджията, тъй като преди две години в Студентски град ми обърсаха цялата лява страна и в момента ръждивите места подозрително съвпадат с тогавашните поражения. От дясно всичко си е наред!
- Хем не гниело Мондео, ама имаш ръждиви петна! Laughing Laughing Laughing Laughing
То няма такава пародия. Laughing
Истината е че Мондео гние! Аман от болни фанатици!
Гние и има ръжда, защото е удряно! Както и твоето най-вероятно...
Казвам това, което виждам и не мога да нарека черното - бяло, защото харесвам бяло!
Не знам какво е хейтър. Не съм тийнейджър. Съветвам те да се обръщаш към съучениците ти така и хората на твоята възраст!
Добрите и лошите страни съм ги описал в предния пост с горния юзър!
----> Мондео 1.8 TD - то ми!
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
На 29 съм , така че отдавна не съм в училище.Неделчо Неделчев написа: Не знам какво е хейтър. Не съм тийнейджър. Съветвам те да се обръщаш към съучениците ти така и хората на твоята възраст!
Добрите и лошите страни съм ги описал в предния пост с горния юзър!
"Хейтър" не е тинейджърски израз, а идва от hate ( омраза) . "Хейтър" е човек който мрази всичко и всички около себе си ( в повечето случаи - безпричинно и безпредметно).
Съвети как да се обръщам към когото и да е, не смятам да приемам , нито имам нужда от тях!

- Неделчо Неделчев
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 27 окт 2007, 17:22
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD Turnie - 1996 год. 89 коня
- Местоположение: ВАРНА - VARNA
- Status: Извън линия
Я сподели действително ли имаш 1.8 литрово бензин Мондео Турние и какъв е разхода му на газ и бензин?!g.taskov написа:Колеги не се обиждайте но всеки има право на лично мнение , така че не се сърдете .Анчо ако си го купил това нека ти е честито и да и се радваш.

----> Мондео 1.8 TD - то ми!
- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Неделчо нужно ли е да правиш цирк във всяка една тема,само погледни,че навсякъде където си се намесил се заформя спор или караница.Не знам как може да се опитаваш да убедиш целия форум,че собствените им коли гният,ние ли познаваме по-добре колите си или ти...?Мога да се обзаложа на каквото искаш,че няма да можеш да намериш и грам ръжда както по моята,така и на повечето хора от форума с Мондео.Друг е въпроса ако не искаш да си признаеш,че може би си случил на неподходящия автомобил или още по-лошо,че не можеш да се грижиш правилно за него.От постовете ти тук личи,че се опитваш да се представиш за човек с богата култура и знания относно автомобилите,къде обаче ти бяха всичките знания когато купува твоето Мондео,защо го направи след като си толкова образован и знаеш какъв боклук купуваш!?!?!?!?!?

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Това, че ме апострофират са пълни глупости!?!?
Не се засягам!
Колега Бочев89, това което съм постнал е съвсем адекватно и безпристрастно мнение /явно колегата Неделчо е ......, то старите хора са казали "на крив у..й, п..ката му е виновна.....!" или пък е карък и е попаднал на умрел кон....../!
Казаното от мен се базира на опита ми с Мони /кола, която я използвам изцяло за служебни цели - тоест много гърч, поради евтината й поддръжка и ниски разходи/ и съпоставката спрямо БМВ Е 36 325 турбо дизел /закупен като чито нов от баща ми през 1995г. - от "Дару кар" - може да се направят необходимите справки/!
През 2000г. баща ми си закупи ново БМВ Е 39 /фейслифта/ 530д /комънрейл/ - невероятна кола, но скъпа за поддръжка! За ежедневно - служебни цели караше Сиера, а преди 1година и той си взе Мондео!
Значи имам идея какво е бърз дизел, какво е хубава кола и какво е практична кола! - Тоест за тези пари Мони си е о`к!
пп: колега Бочев 89, от профила ти виждам, че си от София, ако имаш съмнения относно модела - винаги може да се уговориме, да се качиме на моето старо и амортизирано Мони /Което помеждо другото е на ~ 450 000км./, да сложиме за 20лв. нафта и да се повозим за да придобиеш представа колко е "тромаво" и "умряло"!
пп: не съм екзалтиран "лумпен", просто съм реалист и затова в ежедневието си карам "Форд", а катго излизам през уикенда карам "БМВ" - просто чисто икономически Форда ми излиза по-евтино!
пп: колега Неделчо - като толкова чного те дразни Форд-а, го продай и си купи Фолксваген - той ще е перфектен и никога няма да се разваля /може би защото въобще няма а пали....../!
Не се засягам!
Колега Бочев89, това което съм постнал е съвсем адекватно и безпристрастно мнение /явно колегата Неделчо е ......, то старите хора са казали "на крив у..й, п..ката му е виновна.....!" или пък е карък и е попаднал на умрел кон....../!
Казаното от мен се базира на опита ми с Мони /кола, която я използвам изцяло за служебни цели - тоест много гърч, поради евтината й поддръжка и ниски разходи/ и съпоставката спрямо БМВ Е 36 325 турбо дизел /закупен като чито нов от баща ми през 1995г. - от "Дару кар" - може да се направят необходимите справки/!
През 2000г. баща ми си закупи ново БМВ Е 39 /фейслифта/ 530д /комънрейл/ - невероятна кола, но скъпа за поддръжка! За ежедневно - служебни цели караше Сиера, а преди 1година и той си взе Мондео!
Значи имам идея какво е бърз дизел, какво е хубава кола и какво е практична кола! - Тоест за тези пари Мони си е о`к!
пп: колега Бочев 89, от профила ти виждам, че си от София, ако имаш съмнения относно модела - винаги може да се уговориме, да се качиме на моето старо и амортизирано Мони /Което помеждо другото е на ~ 450 000км./, да сложиме за 20лв. нафта и да се повозим за да придобиеш представа колко е "тромаво" и "умряло"!
пп: не съм екзалтиран "лумпен", просто съм реалист и затова в ежедневието си карам "Форд", а катго излизам през уикенда карам "БМВ" - просто чисто икономически Форда ми излиза по-евтино!
пп: колега Неделчо - като толкова чного те дразни Форд-а, го продай и си купи Фолксваген - той ще е перфектен и никога няма да се разваля /може би защото въобще няма а пали....../!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта