Как оценявате този Ford Focus?
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 24 фев 2008, 00:51
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Как оценявате този Ford Focus?
Колата е Ford Focus sedan автоматик от 2000. Карана е само в САЩ, щата New Jersey.
Има следните характеристики:
130 000 км
4 CYLINDER
Power Door Locks
Power Steering
CD
AM/FM Radio
Power Windows
Air Conditioning
4DR WGN SE
FRONT WHEEL DRIVE
Решил сам да я продавам но нямам представа колко да и искам и за това ви питам. Благодаря.
Има следните характеристики:
130 000 км
4 CYLINDER
Power Door Locks
Power Steering
CD
AM/FM Radio
Power Windows
Air Conditioning
4DR WGN SE
FRONT WHEEL DRIVE
Решил сам да я продавам но нямам представа колко да и искам и за това ви питам. Благодаря.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Американските Фокуси имат много общо с европейските - всъщност разликите в частите са малко. Просто американските VIN-ове не се разпознават от европейските каталожни програми и доколкото съм гледал номерата на една и съща част са различни за Европа и САЩ. Може би това създава заблудата, че частите са различни. Аз съм купувал части от САЩ и досега са ставали за моя ГЕРМАНСКИ Фокус.
Мото-Пфое би трябвало да могат да обслужват и такъв автомобил без да доставят части от САЩ.
Специално този е от първите (2000г. е началото на производството).
Като различия може би най-важното е че освен Zetec се монтира и двулитров 8-клапанов агрегат SPI (Split Port Induction), който не е предлаган в Европа и съответно той ще е екзотичен от към части. Твоят с кой мотор е - Зетек или SPI?
Малки разлики има по купето - различни брони, различни стопове и фарове (формата е същата, секциите са други), различна решетка с мигачи в нея.
Вътре май единствените разлики са липсата на регулиране на фаровете по височина и липсата на часовник на таблото + комбиниран уред в мили, леко различни декоративни панели на вратите.
Има и едни бозови интериорни цветове, които не съм виждал при европейските.
Друг възможен проблем са цоловите резби... не съм 100% сигурен, че при Фокусника са такива, но е твърде вероятно. Такива болтове и гайки вече се намират и в България, но са по-скъпи.
Фокусите от тази година се харчат в България в момента между 7000 и 9000 лева грубо - според състоянието и екстрите. Имай напредвид, че тези с по-големи мотори (двулитровият минава за такъв) като че ли не са толкова търсени...
Ще трябва да платиш и мито при вноса, както и да минеш Технотест, който май беше към 400 кинта.
Мото-Пфое би трябвало да могат да обслужват и такъв автомобил без да доставят части от САЩ.
Специално този е от първите (2000г. е началото на производството).
Като различия може би най-важното е че освен Zetec се монтира и двулитров 8-клапанов агрегат SPI (Split Port Induction), който не е предлаган в Европа и съответно той ще е екзотичен от към части. Твоят с кой мотор е - Зетек или SPI?
Малки разлики има по купето - различни брони, различни стопове и фарове (формата е същата, секциите са други), различна решетка с мигачи в нея.
Вътре май единствените разлики са липсата на регулиране на фаровете по височина и липсата на часовник на таблото + комбиниран уред в мили, леко различни декоративни панели на вратите.
Има и едни бозови интериорни цветове, които не съм виждал при европейските.
Друг възможен проблем са цоловите резби... не съм 100% сигурен, че при Фокусника са такива, но е твърде вероятно. Такива болтове и гайки вече се намират и в България, но са по-скъпи.
Фокусите от тази година се харчат в България в момента между 7000 и 9000 лева грубо - според състоянието и екстрите. Имай напредвид, че тези с по-големи мотори (двулитровият минава за такъв) като че ли не са толкова търсени...
Ще трябва да платиш и мито при вноса, както и да минеш Технотест, който май беше към 400 кинта.
- AAlexandrov
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 15 яну 2008, 22:32
- Модел на автомобила: Fiesta '97
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
ми...то зависи от нивото на оборудване и двигателя, не от тва че е американски. По правило там колите са по-евтини и по-зле от Европа.AAlexandrov написа:Возил съм се в Ескорт американско изпълнение и помня, че беше много луксозен и много яко набираше. То какво ли ми е разбирала главицата преди 10-на години, но все пак имаш голяма разлика с европейската версия.
Е голф ли да карам?...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта