ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген Проблема е РЕШЕН!!!
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген Проблема е РЕШЕН!!!
Здравейте на всички!Нов съм във форума,така че ще Ви помоля да бъдете снисходителни ако задам глупави въпроси и т.н.
Та по темата:от скоро се сдобих с Форд Пробе 1995г 2.0 16в и съм доста щастлив!След като го закупих смених някой консумативи и части(ролки,масло,ремъци,въздушен филтър,свещи,кабели за свещи,дистрибуторна капачка и т.н.),но ми се струва че колата гори много (10 литра бензин-45 км и ми светва лампата на бензина
) като през тези километри колата се пали сутрин,чакам около 2 мин и тогажа трагвам,без въобще да я пържа,смянам скорости на 1500-2000 оборота...и въпроса ми е някой който притежава такъв автомобил,да ме открехне за какво става въпрос ако знае...ходих по сервизи(от Пловдив съм) в Бош-а на скобелева майка,в Мото Пфое също бях и уж и настроиха ъгъла на делкото,но колата продалжава да бъде ламя....Ще съм благодарен на всеки изказал мнение по този въпрос и по колата като цяло,защото общо взена не зная нищо за нея!!!
Та по темата:от скоро се сдобих с Форд Пробе 1995г 2.0 16в и съм доста щастлив!След като го закупих смених някой консумативи и части(ролки,масло,ремъци,въздушен филтър,свещи,кабели за свещи,дистрибуторна капачка и т.н.),но ми се струва че колата гори много (10 литра бензин-45 км и ми светва лампата на бензина

Последна промяна от rrrangelll на 20 мар 2011, 10:51, променено общо 2 пъти.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Не знам за какви делка довориш, но от доста отдавна запалителната система на колите е електронна и най-често централизирано управлявана от ЕКУ-то. Определено този разход не е нормален, имаш някакъв технически проблем или както ЯЛТА каза чипосване.
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Колега 10 литра на празен резервоар ли ги наливаш?
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Така относно делкото:в сервиз Бош се опитаха да я закачат за еку-то но не успяха и решиха да я "центроват" от делкото...след това отидох в Мото Пфое и ми казаха че нямат софтуер за този модел защото е с маздовия мотор...ни6то не направиха,както и да е и от както съм я купил колата е във стоково състояние и аз не съм пипал нищо по нея освен един спортен филтър,което не се брои,защото и преди него разхода е същият...
относно 10-те литра:не,пртеди това си имаше бензин,засичам я от светване на лампата,зареждам и до следващо светване на лампата.Сега е на 50 км и лампана светва от време на време,бих казал рядко,но като гледам от преди,имам бензин за още г/д 10-15 км максимум....
относно 10-те литра:не,пртеди това си имаше бензин,засичам я от светване на лампата,зареждам и до следващо светване на лампата.Сега е на 50 км и лампана светва от време на време,бих казал рядко,но като гледам от преди,имам бензин за още г/д 10-15 км максимум....
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 28 юли 2008, 11:39
- Модел на автомобила: Mondeo 2,0 NGA 136 hp Zetec Dec. '97+ ГИ Autogas Italia
- Местоположение: София/Ботевград
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Колега разход не се мери така ...
Разхода се мери като напълниш догоре караш примерно 100 км и пак догоре, това със светването на лампата го зарежи на мен на мондеото лампата ми е светкала дори и като съм имал 20 литра бензин....
Сам си прави изводите колко е вярно
Разхода се мери като напълниш догоре караш примерно 100 км и пак догоре, това със светването на лампата го зарежи на мен на мондеото лампата ми е светкала дори и като съм имал 20 литра бензин....
Сам си прави изводите колко е вярно

- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
И за мое учудване, погледнах в аутодата и наистина се оказва че е с дитрибуторна капачка комутатор и всички глупостиcockyhotty написа:Не знам за какви делка довориш, но от доста отдавна запалителната система на колите е електронна и най-често централизирано управлявана от ЕКУ-то. Определено този разход не е нормален, имаш някакъв технически проблем или както ЯЛТА каза чипосване.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Аха, Мазда с Форд емблема. И в САЩ им викат, че са Мазди на тия коли.ЯЛТА написа:МАЗДА -- ?
На мен нещо друго ми направи впечатление от изказването на колегата, че кара колата между 1500-2000 об-та. Това си мисля, че не е най-икономичното каране, аз печката си я карам даже в малко по-високи обороти, за да е КПД-то най-голямо. При бензинов мотор, според мен оптималното е някъде около 2500-3500 обоорота. Поправете ме, ако греша все пак.
Който кара Форд е горд!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
При бензина, оборотите вдигат разхода, ако искаш просто да се движиш с една скорост не ти трябват обороти.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Взимаш за пример такситата,- рядко управляват с повече от 1500 об/мин., а най често с 1200 об/мин.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
благодаря за мненията!последно я засяках да гори около 20 на сто,че и отгоре,това за мен е нереално...питах познати с мазда 626,същият мотор като моя разхода е двойно по-малък...остава вапроса дали е чипосвана в Германия и от това да е разхода защото друго не остава...ламбда сондата е наред,с чисто нови кабели за свещи(оригинални маздови),свещи,дистрибуторна капачка,вакуум регулатор,ангренажи ролки и т.н.
както казах ъгълът на делкото е настроен,но разхода е отново шокиращ...
както казах ъгълът на делкото е настроен,но разхода е отново шокиращ...
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Стига глупости, чипосване...на бензинов мотор без турбо-почти никакъв ефект. Да не говорим, че един от положителните ефекти от смяната на софтуера е понижения разход на гориво.
Който кара Форд е горд!
- nikolayri
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 12 яну 2011, 11:27
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 TDCi
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Закарай я на обикновен елкон да ти замерят изгорелите газове, центровка, токове и т.н.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
да не би да има някаде теч на бензин...защото когато я запаля сутрин ми мирише на суров бензин от някаде...според вас от къде може да е???във купето се усеща също мирис на бензин,но не мога да определя от къде идва,съвети?
- nikolayri
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 12 яну 2011, 11:27
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 TDCi
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
теч на бензин обяснява разхода - качваш я на канал и с едно фенерче гледаш навсякъде.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
ще проверя, но ми се струва че е някаде от дюзите ,тези дни ще я закарам на сервиз да видят какво е...nikolayri написа:теч на бензин обяснява разхода - качваш я на канал и с едно фенерче гледаш навсякъде.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Да Ви попитам,някой знае ли каде се намира модула на централното заключване,защото искам да си вържа друг модул с дистанционно понеже оригиналното е изгубено???
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Регулатора на налягането на горивната рейка. Вътре има една мембрана, като се скъса и почва така да мирише на суров бензин.rrrangelll написа:ще проверя, но ми се струва че е някаде от дюзите ,тези дни ще я закарам на сервиз да видят какво е...nikolayri написа:теч на бензин обяснява разхода - качваш я на канал и с едно фенерче гледаш навсякъде.
Нищо не спомена за динамиката на колата. Ускорява ли равномерно, забива ли муцуната, въобще цялостно ти наблюдение какво е?
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Така,казаха ми че динамиката на колата е много добра,майстора я кара,но на мен ми се струва че като пусна газта се получава едно като забиване на муцуната рязко и много чувствителен педал при подаване на газ,примерно на 2-ра съм и карам с не повече от 2000 оборота и като натисна съвсем леко газта напреаво подскача....нормално ли е за този автомобилsobis написа:Регулатора на налягането на горивната рейка. Вътре има една мембрана, като се скъса и почва така да мирише на суров бензин.rrrangelll написа:ще проверя, но ми се струва че е някаде от дюзите ,тези дни ще я закарам на сервиз да видят какво е...nikolayri написа:теч на бензин обяснява разхода - качваш я на канал и с едно фенерче гледаш навсякъде.
Нищо не спомена за динамиката на колата. Ускорява ли равномерно, забива ли муцуната, въобще цялостно ти наблюдение какво е?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта