ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген Проблема е РЕШЕН!!!
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Знае ли някой с какво окачване е тази кола и от каде мога да погледна за спортно,същото ли е окачването като на маздите с този мотор?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 фев 2011, 13:19
- Модел на автомобила: ford probe 16v
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Незнам за какво ти е това спортно окачване, моя проуб и така ми разбива камъните в бъбреците
Иначе частите по окачването точно стават от мазда, стига да си си взел европейската версия. Аз скоро сменях шарнир, тампон някакъв и две биалетки - 80лв ми излязоха частите - това е всичко което и имаше след 2 години по родните пътища
Обаче разхода ти е нереален - карай я на някой разбиращ от японки да я види. На мен рекорда ми е към 16 със смотан бензин от квартална бензиностанция и ръчки. Иначе спокойно каране в града - 12. Извънградско с до към 140 съм падал под 8 даже. За педала на газта - нормално е, и при мен е супер чувствителен и веднага поема - поддържам 140 със едва натиснат педал на газта..


-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
мерси за инфото колега ще я закарам в мазда да я погледнат..само това ми останаcdf написа:Незнам за какво ти е това спортно окачване, моя проуб и така ми разбива камъните в бъбрецитеИначе частите по окачването точно стават от мазда, стига да си си взел европейската версия. Аз скоро сменях шарнир, тампон някакъв и две биалетки - 80лв ми излязоха частите - това е всичко което и имаше след 2 години по родните пътища
Обаче разхода ти е нереален - карай я на някой разбиращ от японки да я види. На мен рекорда ми е към 16 със смотан бензин от квартална бензиностанция и ръчки. Иначе спокойно каране в града - 12. Извънградско с до към 140 съм падал под 8 даже. За педала на газта - нормално е, и при мен е супер чувствителен и веднага поема - поддържам 140 със едва натиснат педал на газта..


-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 фев 2011, 13:19
- Модел на автомобила: ford probe 16v
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Странно, явно че това което насочва въздуха се е пребало. Предполагам има моторче, което отваря и затваря разни клапи за да насочи въздуха. При мен като пусна да стъклата да кажем и после го завъртя на "floor" почва да духа отдолу за няма и секунда. Един съвет - провери внимателно всички бушони. Нищо чудно да е оттам, управлението на бушоните май ни е малко странно. Например един ден щях да тръгвам да дълъг път, включвам си телефона да се зарежда в запалката, чу се изпукване и няма ток повече в запалката. Мъчих се нещо да оправям зарядното ама му теглих една и тръгнах да паля - мотора не върти. Оказа се че имобилайзера и запалката са на един бушон...rrrangelll написа:мерси за инфото колега ще я закарам в мазда да я погледнат..само това ми останаиначе да те питам от каде си нагласяш парното да ти духа отпред,смисал на отворите на централната конзола и до вратите,защото при мен на която и позиция да го сложа си духа само в прозорците било то на mix,floor,vent,...на всяка позиция ми духа само в прозорците...
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
да малко е странна електрониката на тези коли...ще проверя!а другото което е,като съм на mix примерно и ми стане много топло и реша да го направя да духа хладно(премествам м/у топлото и студеното средния бутон) и се включва климатикаcdf написа:Странно, явно че това което насочва въздуха се е пребало. Предполагам има моторче, което отваря и затваря разни клапи за да насочи въздуха. При мен като пусна да стъклата да кажем и после го завъртя на "floor" почва да духа отдолу за няма и секунда. Един съвет - провери внимателно всички бушони. Нищо чудно да е оттам, управлението на бушоните май ни е малко странно. Например един ден щях да тръгвам да дълъг път, включвам си телефона да се зарежда в запалката, чу се изпукване и няма ток повече в запалката. Мъчих се нещо да оправям зарядното ама му теглих една и тръгнах да паля - мотора не върти. Оказа се че имобилайзера и запалката са на един бушон...rrrangelll написа:мерси за инфото колега ще я закарам в мазда да я погледнат..само това ми останаиначе да те питам от каде си нагласяш парното да ти духа отпред,смисал на отворите на централната конзола и до вратите,защото при мен на която и позиция да го сложа си духа само в прозорците било то на mix,floor,vent,...на всяка позиция ми духа само в прозорците...

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 фев 2011, 13:19
- Модел на автомобила: ford probe 16v
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Хмм, не би трябвало, климатика отделно си се пуска било то на нормал или макс, на другите положения на копчето не би трябвало да се пуска.. не съм чувал да има пробе с климатроник че да се опитва да поддържа температура. а да те питам аз нещо - задните спирачки дискови ли са ти или барабанни?
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
странно...с дискове съмcdf написа:Хмм, не би трябвало, климатика отделно си се пуска било то на нормал или макс, на другите положения на копчето не би трябвало да се пуска.. не съм чувал да има пробе с климатроник че да се опитва да поддържа температура. а да те питам аз нещо - задните спирачки дискови ли са ти или барабанни?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 фев 2011, 13:19
- Модел на автомобила: ford probe 16v
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Някъде четох, че всички 2.0 били с барабани отзад, само на 2.5 слагали дискове и ми беше странно понеже и аз съм с дискове. Откъде си я взе?
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Проблема с разхода е решен!!!!
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Как?rrrangelll написа:Проблема с разхода е решен!!!!
Теми се трият само ако са безсмислени - примерно "продавам..." и вече е продадено.
Ако споделиш какъв е излезнал порблема в крайна сметка и как си го решил, след време някой друг ще намери темата и ще си помогне.

-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Прав си!Проблема го реших по следния начин:изолирах вакумния регулатор,които отчита изхвърлянето на изгорелите газове,смених въздушния филтър(просто не вярвах че е възможно от тях да идва такъв разход) това е всичко! все пак другото по инсталацията е наред!сега колата си е "нормална"!tropper написа:Как?rrrangelll написа:Проблема с разхода е решен!!!!
Теми се трият само ако са безсмислени - примерно "продавам..." и вече е продадено.
Ако споделиш какъв е излезнал порблема в крайна сметка и как си го решил, след време някой друг ще намери темата и ще си помогне.
п.с. понякога най-простите неща се оказват решаващи!
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген Проблема е РЕШЕН!!! за триене
В крайна сметка колко се оказа нормалния разход ? 

Който кара Форд е горд!
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
Така е колега прав си!tropper написа:Как?rrrangelll написа:Проблема с разхода е решен!!!!
Теми се трият само ако са безсмислени - примерно "продавам..." и вече е продадено.
Ако споделиш какъв е излезнал порблема в крайна сметка и как си го решил, след време някой друг ще намери темата и ще си помогне.
Смених въздушния филтър



п.с. по някога и най-малките нещя,се оказват решаващи!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 03 апр 2016, 03:14
- Модел на автомобила: FORD PROBE 2.0 16V 1996
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!
да малко е странна електрониката на тези коли...ще проверя!а другото което е,като съм на mix примерно и ми стане много топло и реша да го направя да духа хладно(премествам м/у топлото и студеното средния бутон) и се включва климатика
нормално ли е?[/quote]
И аз колега имам същият проблем, някакво решение намери ли на този проблем с климатика?

И аз колега имам същият проблем, някакво решение намери ли на този проблем с климатика?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта