ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген Проблема е РЕШЕН!!!

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
rrrangelll
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от rrrangelll » 18 фев 2011, 13:39

Знае ли някой с какво окачване е тази кола и от каде мога да погледна за спортно,същото ли е окачването като на маздите с този мотор?

cdf
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 фев 2011, 13:19
Модел на автомобила: ford probe 16v
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от cdf » 27 фев 2011, 13:26

Незнам за какво ти е това спортно окачване, моя проуб и така ми разбива камъните в бъбреците :) Иначе частите по окачването точно стават от мазда, стига да си си взел европейската версия. Аз скоро сменях шарнир, тампон някакъв и две биалетки - 80лв ми излязоха частите - това е всичко което и имаше след 2 години по родните пътища :) Обаче разхода ти е нереален - карай я на някой разбиращ от японки да я види. На мен рекорда ми е към 16 със смотан бензин от квартална бензиностанция и ръчки. Иначе спокойно каране в града - 12. Извънградско с до към 140 съм падал под 8 даже. За педала на газта - нормално е, и при мен е супер чувствителен и веднага поема - поддържам 140 със едва натиснат педал на газта..

rrrangelll
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от rrrangelll » 27 фев 2011, 17:15

cdf написа:Незнам за какво ти е това спортно окачване, моя проуб и така ми разбива камъните в бъбреците :) Иначе частите по окачването точно стават от мазда, стига да си си взел европейската версия. Аз скоро сменях шарнир, тампон някакъв и две биалетки - 80лв ми излязоха частите - това е всичко което и имаше след 2 години по родните пътища :) Обаче разхода ти е нереален - карай я на някой разбиращ от японки да я види. На мен рекорда ми е към 16 със смотан бензин от квартална бензиностанция и ръчки. Иначе спокойно каране в града - 12. Извънградско с до към 140 съм падал под 8 даже. За педала на газта - нормално е, и при мен е супер чувствителен и веднага поема - поддържам 140 със едва натиснат педал на газта..
мерси за инфото колега ще я закарам в мазда да я погледнат..само това ми остана :) иначе да те питам от каде си нагласяш парното да ти духа отпред,смисал на отворите на централната конзола и до вратите,защото при мен на която и позиция да го сложа си духа само в прозорците било то на mix,floor,vent,...на всяка позиция ми духа само в прозорците... :censur:

cdf
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 фев 2011, 13:19
Модел на автомобила: ford probe 16v
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от cdf » 27 фев 2011, 18:07

rrrangelll написа:мерси за инфото колега ще я закарам в мазда да я погледнат..само това ми остана :) иначе да те питам от каде си нагласяш парното да ти духа отпред,смисал на отворите на централната конзола и до вратите,защото при мен на която и позиция да го сложа си духа само в прозорците било то на mix,floor,vent,...на всяка позиция ми духа само в прозорците... :censur:
Странно, явно че това което насочва въздуха се е пребало. Предполагам има моторче, което отваря и затваря разни клапи за да насочи въздуха. При мен като пусна да стъклата да кажем и после го завъртя на "floor" почва да духа отдолу за няма и секунда. Един съвет - провери внимателно всички бушони. Нищо чудно да е оттам, управлението на бушоните май ни е малко странно. Например един ден щях да тръгвам да дълъг път, включвам си телефона да се зарежда в запалката, чу се изпукване и няма ток повече в запалката. Мъчих се нещо да оправям зарядното ама му теглих една и тръгнах да паля - мотора не върти. Оказа се че имобилайзера и запалката са на един бушон...

rrrangelll
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от rrrangelll » 27 фев 2011, 18:12

cdf написа:
rrrangelll написа:мерси за инфото колега ще я закарам в мазда да я погледнат..само това ми остана :) иначе да те питам от каде си нагласяш парното да ти духа отпред,смисал на отворите на централната конзола и до вратите,защото при мен на която и позиция да го сложа си духа само в прозорците било то на mix,floor,vent,...на всяка позиция ми духа само в прозорците... :censur:
Странно, явно че това което насочва въздуха се е пребало. Предполагам има моторче, което отваря и затваря разни клапи за да насочи въздуха. При мен като пусна да стъклата да кажем и после го завъртя на "floor" почва да духа отдолу за няма и секунда. Един съвет - провери внимателно всички бушони. Нищо чудно да е оттам, управлението на бушоните май ни е малко странно. Например един ден щях да тръгвам да дълъг път, включвам си телефона да се зарежда в запалката, чу се изпукване и няма ток повече в запалката. Мъчих се нещо да оправям зарядното ама му теглих една и тръгнах да паля - мотора не върти. Оказа се че имобилайзера и запалката са на един бушон...
да малко е странна електрониката на тези коли...ще проверя!а другото което е,като съм на mix примерно и ми стане много топло и реша да го направя да духа хладно(премествам м/у топлото и студеното средния бутон) и се включва климатика :shock: нормално ли е?

cdf
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 фев 2011, 13:19
Модел на автомобила: ford probe 16v
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от cdf » 27 фев 2011, 18:19

Хмм, не би трябвало, климатика отделно си се пуска било то на нормал или макс, на другите положения на копчето не би трябвало да се пуска.. не съм чувал да има пробе с климатроник че да се опитва да поддържа температура. а да те питам аз нещо - задните спирачки дискови ли са ти или барабанни?

rrrangelll
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от rrrangelll » 27 фев 2011, 18:23

cdf написа:Хмм, не би трябвало, климатика отделно си се пуска било то на нормал или макс, на другите положения на копчето не би трябвало да се пуска.. не съм чувал да има пробе с климатроник че да се опитва да поддържа температура. а да те питам аз нещо - задните спирачки дискови ли са ти или барабанни?
странно...с дискове съм

cdf
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 фев 2011, 13:19
Модел на автомобила: ford probe 16v
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от cdf » 27 фев 2011, 18:29

Някъде четох, че всички 2.0 били с барабани отзад, само на 2.5 слагали дискове и ми беше странно понеже и аз съм с дискове. Откъде си я взе?

rrrangelll
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от rrrangelll » 07 мар 2011, 18:11

Проблема с разхода е решен!!!!

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от tropper » 07 мар 2011, 18:32

rrrangelll написа:Проблема с разхода е решен!!!!
Как?

Теми се трият само ако са безсмислени - примерно "продавам..." и вече е продадено.
Ако споделиш какъв е излезнал порблема в крайна сметка и как си го решил, след време някой друг ще намери темата и ще си помогне. :wink:
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

rrrangelll
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от rrrangelll » 07 мар 2011, 21:42

tropper написа:
rrrangelll написа:Проблема с разхода е решен!!!!
Как?

Теми се трият само ако са безсмислени - примерно "продавам..." и вече е продадено.
Ако споделиш какъв е излезнал порблема в крайна сметка и как си го решил, след време някой друг ще намери темата и ще си помогне. :wink:
Прав си!Проблема го реших по следния начин:изолирах вакумния регулатор,които отчита изхвърлянето на изгорелите газове,смених въздушния филтър(просто не вярвах че е възможно от тях да идва такъв разход) това е всичко! все пак другото по инсталацията е наред!сега колата си е "нормална"!
п.с. понякога най-простите неща се оказват решаващи!

Потребителски аватар
baidido
потребител
потребител
Мнения: 1254
Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген Проблема е РЕШЕН!!! за триене

Мнение от baidido » 08 мар 2011, 12:18

В крайна сметка колко се оказа нормалния разход ? :)
Който кара Форд е горд!

rrrangelll
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 06 яну 2011, 18:21
Модел на автомобила: Ford Probe 2.0 16v 2gen
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от rrrangelll » 08 мар 2011, 18:03

tropper написа:
rrrangelll написа:Проблема с разхода е решен!!!!
Как?

Теми се трият само ако са безсмислени - примерно "продавам..." и вече е продадено.
Ако споделиш какъв е излезнал порблема в крайна сметка и как си го решил, след време някой друг ще намери темата и ще си помогне. :wink:
Така е колега прав си!
Смених въздушния филтър :shock: :shock: :shock: сложих спортен,но не по предишния начин,а просто погледнах в интернет как се поставя и проблема и звука се реши!
п.с. по някога и най-малките нещя,се оказват решаващи!

ACSBG
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 03 апр 2016, 03:14
Модел на автомобила: FORD PROBE 2.0 16V 1996
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Мнение от ACSBG » 03 апр 2016, 03:29

да малко е странна електрониката на тези коли...ще проверя!а другото което е,като съм на mix примерно и ми стане много топло и реша да го направя да духа хладно(премествам м/у топлото и студеното средния бутон) и се включва климатика :shock: нормално ли е?[/quote]

И аз колега имам същият проблем, някакво решение намери ли на този проблем с климатика?

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта