оборотомер

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
joriev
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
Модел на автомобила: Ford eskort
Местоположение: Radomir
Status: Извън линия

оборотомер

Мнение от joriev » 27 юни 2006, 23:08

Имам Ford Eskort 87год.с двигател 1.4 , таблото ми е без оборотомер ако с ложа табло от 1.6 със оборотомер, ще паснели?

Потребителски аватар
Дядо ти Яга
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 19 мар 2006, 20:08
Модел на автомобила: форд сиера 1.6 GL
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Дядо ти Яга » 01 юли 2006, 23:33

едно към едно са става без проблем
Иначе съм Станислав !

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 02 юли 2006, 02:24

Ако имаш табло - слагай, но ако ще го купуваш помисли си за цифров. Може да излезе по-евтино, пък и ефектно.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 02 юли 2006, 02:35

Цифров ненам дали има за ескорт, ма скапе ли се... става мноу лошу :?
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 02 юли 2006, 02:42

Аз съм си правил сам за Фиатчито преди 6-7 години. Виждал съм в магазини за части на аудио и видео техника до се продават. Ще проверя и ще пиша отново.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 02 юли 2006, 03:22

Мноу съм зле :oops: Аз помислихм че говориш за табло с цифров :roll:
Изображение

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 02 юли 2006, 11:12

тея цифровите са настроини да зимат сигнал от бобината(чукчето ) , ако си с две бобини малко трудно ще го накараш да показва верно

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 03 юли 2006, 11:13

Ако вземеш от бобината се слага допълнителен делител на 4 или 6 според броя на цилиндрите. Настройва се, но трябва да знаеш къде да пипнеш.

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 03 юли 2006, 11:41

buhap написа:тея цифровите са настроини да зимат сигнал от бобината(чукчето ) , ако си с две бобини малко трудно ще го накараш да показва верно
А на EDIS-а как се вързва :roll:

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 03 юли 2006, 12:21

:idea: с делител на 2 :D

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 03 юли 2006, 16:34

Ето една готова схема:

http://www.neomontana.dir.bg/kit157.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

А сега гледам една развойна среда, с която на базата на PIC процсори може да се изведе всичко от автомовила на графичен дисплей.

joriev
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
Модел на автомобила: Ford eskort
Местоположение: Radomir
Status: Извън линия

оборотомер

Мнение от joriev » 06 юли 2006, 22:45

Аз имам цифров , но ме кефят стрелковите и ако сложа такова табло ще работи ли оборотомера и как да го сложа . На таблото имам една букса свободна като тази за часовника не я ли трябва да сложа.
Прикачени файлове
SA400010.JPG

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

оборотомер

Мнение от cotecna » 12 юли 2006, 15:42

Братле, отиваш в някоя морга вземаш си табло с оборотомер пасва идеално ще ти излезе към 40лв. задължително вземаш таблото + буксите.те са 2 големи бяла и синя но ще ги накараш да ти отрежат и кабелите поне към една педя . Много е важно също от колата от която ти вадят таблото да си вземеш и филтъра за оборотомера, той се намира на бубината малка черна кутиика с черен,червен и жълт кабел без него няма да ти отчита правилно оборотомера. инсталацията е същата режеш старите кабели и вързваш новите букси.За това пак ти повтарям да ги вземеш с по една педя кабел по тях. Разликата е че на старите табла има и лампа за смукач а на новите табла няма т.е има но няма кабел кум нея.трябва да видиш от старата инсталация кои цвят кабел е и да го добавиш в новите букси. Другото важно е че на старото табло има обща лампа за мигачите, а на новото са две,за ляв и десен, но там не е страшно те си имат кабели само трябва да се сваржат правилно. И един последен съвет за да ти показва правилно нивото на бензина си вземи и датчика от резервоара защото ако останеш със стария ще показва грешно!!! ако имаш въпроси пиши пак

joriev
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
Модел на автомобила: Ford eskort
Местоположение: Radomir
Status: Извън линия

Оборотомер

Мнение от joriev » 12 юли 2006, 20:05

Много ти благодаря,но само неразбрах къде да вържа филтъра.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 12 юли 2006, 20:19

http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2043" onclick="window.open(this.href);return false;
134 в кръгче ти е този филтър

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 13 юли 2006, 07:31

както съм ти писал по горе филтъра има 3-края червен,черен и жълт.
Черния се вързва на масата на бубината т.е ако не се лъжа там при тебе трябва да е зален(оригиналния на твоята инсталация) , червения се вързва на + на бубината (оригиналния на твоята инсталация е червен), а пък жълтия е сигнала на оборотомера, ( оборотомера също има три края захранване +, маса -, и третия е за сигнала от датчика който се варзва за този жълтия от филтъра.) В случай, че не можеш да си намериш филтъра на моргата ще ти дам схема как да си го направиш.

joriev
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
Модел на автомобила: Ford eskort
Местоположение: Radomir
Status: Извън линия

Оборотомер

Мнение от joriev » 13 юли 2006, 11:14

Чове давай схемата ,защото ми продават филтъра заедно с бобината

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 13 юли 2006, 18:42

Първо ще те питам нещо!! ти хубаво видя ли на бубината която ти продават какъв е филтъра??! щото има и продълговати керамични филтри които се наричат "ballast filter" и служат за съвсем друго нещо, пък оня от моргата като не знае за кво е иска да ти продаде цялата бубина щото мисли че бубината не бачка без него!!
виж тая схема дето щи прикача, ще ти излезе около 2лв. тва е най простото но не мога да гарантирам резултата щото зависи от много неща. пробвай ако не става щи дам други параметри на елементите. успех и да пишеш задължително!!!!
Прикачени файлове
FilterDiagram.jpg
схема на филтъра

joriev
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
Модел на автомобила: Ford eskort
Местоположение: Radomir
Status: Извън линия

Оборотомер

Мнение от joriev » 17 юли 2006, 15:19

Човек не мога да намера табло с жиците всичките, които ми предлагат са със свалени ,и нямат никакваи жици по тях.Ако проследя пистите ще мога ли да го вържа правилно към мойте букси?

Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от MasterBo » 17 юли 2006, 15:58

Изтегли този файл!
На страница 17 с позиция 102 е дадена схемата на таблото с оборотомер за Ескорт като твоя. Сигналът трябва да дойде на краче 12 от горе на долу. Реално на куплунга може да е друго под ред трябва да провериш.
На страница 21 е дадена ел. схемата на твоя двигател. Сигнала за оборотомера идва от бобината (поз. 97) минава през въпросният филтър (поз. 138) и отива на куплунга на таблото (зелен кабел отбелязан на схемата с Gn).
Това е което мога да ти помогна аз.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта