купи си форд за да си горд
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 13 мар 2012, 22:19
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
купи си форд за да си горд
Това е едно писание, което надрасках за да вбеся един мой колега, върл фен на Форд. /Не че и брат ми не кара вече такава кола/Дали съм успял?
http://brix.blog.bg/drugi/2007/06/30/av ... kort.85792" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
"Както всеки друг модел на Форд, така и версията Ескорт се подчинява на конструкторската стратегия на фирмата да се произвеждат колкото се може по-лоши автомобили, които да се продават за повече пари. Както експертите са забелязали всички механизми и механични възли в този т.нар автомобил са еднократно приложими и абсолютно неремонтопригодни с единствената цел да се заменя целия възел, който обаче струва в пъти повече от ремонтирането а дефектирала част. Това нямаше да е особен проблем, ако Ескорт имаше поне елементарна техническа надеждност. Механичните възли, лишени от ремонтноприодност са
лагерите на главините на колелата - запресовани в главината тяхната смяна се осъществява след цялостна замяна на главината. Обикновено лагерите са същия размер и клас като лагерите на основните ремъчни шайби при пералните “Перла 05”.
Изпускателната уредба – по принцип заварена от тънка и възможно най-корозионно неустойчива листова стомана ауспуховите тръби и шумозаглушители често се пробиват и в резултат се появява неприятно бучене и ръмжене. Звукът, съчетан с нискочестотните вибрации на уредбата се комбинират в шум, класифициран от САЕ като “шум на Форд”. Световната здравна организация, по поръчка на институтите за транспортна безопасност прави проучване за ефекта от шума на форд. Заключението на проучването е , че шума на форд води до увеличаване на инфарктите и мозъчните инсулти, подивяване на домашните любимци и напукване на мазилките по фасадите на сградите. Заключението, изпратено до управителния съвет на Форд било върнато с обяснение от фирмата съдържащо нецензурни думи и пожелания за съвукупляване с роднините на специалистите направили проучването. Въпреки това много потребители завеждат дела срещу Форд и така принуждават инженерите да поставят тампони на ауспусите си както всички останали марки автомобили, произвеждани от 1954г. насам.
Двигателите на Форд произвеждани в едри и масови серии не отговарят в голямата си част на спецификациите си. Затова всеки двигател има различна мощност. Пример Форд Ескорт 1400сс по спецификация има мощност от 75 к.с. Замерваните мощности на серия от 1000 двигателя показват
21% - мощност с 3 до 5 к.с по-малко от нормалните
44 % - мощност с 10 до 40 к.с по-малко от нормалните
15% - въобще не могат да се развъртят тъй като мощността им е по-малка от загубите на мощност в двигателя
1% дава номиналната мощност по спецификация но след кратки изпитвания блокират и се предават за претопяване
19% мощността им се колебае от 38 до 52 к.с. Три четвърти развиват пукнатини по биелните лагери. Тъй-като ремонта е неприложим двигателите се предават за претопяване
Предавателните кутии и диференциалите са характерни с виенето си след втория изминат километър на автомобила. Тъй като потребителят си купува автомобил с първоначално изпитване от 7 км той приема този шум като нормален звук на трансмисията. Поради ненадеждното закрепване на трансмисията първите серии на форд ескорт имали фабричен дефект да изпадат под автомобила по време на движение. В завода производител правят разследване, което завършва с трима уволнени работници от конвейера за окончателно сглобяване, защото не са завивали болтовете докрай. В последствие работниците осъждат фирмата за неправомерно уволнение защото от техническия отдел ги снабдявал с болтове с нестандартен шестостен,отговарящ на ключ 17 3/4347, какъвто не съществува. Не след дълго по принуда на ДЕКРА, Форд провеждат сервизна кампания за дозавиване на болтовете във фирмените сервизи. Тъй като стандартни ключове за тези болтове не съществуват механиците дозавиват болтовете по метода на чука и секача. Поради труднодостъпното за манипулацията място 60% от механиците от сервизите в Германия развиват гръбначни изкривявания.
Окачването на автомобилите Форд Ескорт се характеризира с непостоянство при моделите. Отново един и същ автомобил от една и съща серия има различен комфорт на возене от друг автомобил от същата серия. Причината е скрита в различната твърдост на пружините на окачването. Проблема е толкова назрял, че се докладва и за случаи в които в дясната част на автомобила комфорта е по-голям в сравнение с лявата. Прекалено меките пружини допринасят за ефекта на пикаещата крава- при натоварване на автомобила с допустимия му товар стойката на автомобила представлява изкълчени навън задни колелета, които често заклинват в калниците и унищожават лагерните си съединения. Проблема е решен със смяна на талоните на автомобилите и намаляване на допустимото натоварване. Така Форд Ескорт има версии 1+1 и 2+1 места, каталоголизирани под името “Форд Ескорт Рикша”.
Вътрешното оборудване на моделите Ескорт представлява странна цветова смесица от убито зелено до тъмно сиво и черно. Причината е, че основния декоратор на Форд е с развит остър далтонизъм. При определена светлина отразените светлинни вълни от вътрешното оборудване могат да предизвикат у водача нежелани ефекти на психологическа и невралгична основа. Наблюдават се водачи, които по време на движение получават полюции или спонтанно фекализиране. Голяма част от водачите обаче не са съобщили този проблем поради естественото им неудобство. Съвет към търсещите да закупят употребяван Форд Ескорт е да се загледат в тапицерията на шофьорската седалка- ако има жълтеникаво или кафеникаво оцветяване или петна значи вътрешното оборудване на автомобила е проблемно.
Уредите за индикация на арматурното табло в по-голямата си част не са тарирани и изпитани, но естествено усилени. Така водач на Форд, който си мисли че се движи със 180км/ч всъщност се движи с не повече от 65, но това му дава самочувствие, че управлява сполучлив автомобил. Всъщност истината е съвсем друга. Част от водачите са се оплаквали, че дори и да се движат със 180 км/ч събират зад себе си колони от училищни автобуси, Трабанти и Москвич 408, а биват изпреварвани от превозни средства с животинска тяга. Има изолирани случай на намерени водачи обесили се от срам на крайпътни дървета.
Така наречените “екстри” са блед напън на инженерите на Форд да направят возилото поне малко по-съблазнително за бъдещите клети клиенти на марката. Затова базовите модели на Ескорт притежават редица добавени екстри които обаче не променят цената на автомобила. В резултат се произвеждат автомобили с климатик, който нито охлажда, нито топли, електрически стъкла, които дефектират на всеки няколко смъквания и вдигания, отопление на предното стъкло, което само черпи енергия, но не размразява нищо, централно заключване с характер отключва отвреме-навреме и др. Аудио уредбите, монтирани във Форд Ескорт обаче са добро попадение на инженерите от Форд. Разположението на говорителите води до преплитане на звуковите вълни в купето и по този начин водачът не може да чува характерните скърцания на игления лагер на волана. При положение, че някой водач успее да чуе скърцането и заведе автомобила си в сервиза на Форд, то механиците монтират по-мощни говорители, а касетофона свързват директно с контактния ключ по начин по който при вкарването на контактния ключ в патронника автоматично устройството започва възпроизвежда звуци от порядъка на 92 дБ. .
Поведението на пътя на Форд Ескорт спокойно се оприличава с движението на надуваема лодка в бурно море. Стабилността на автомобила е добра при движение с 20-25 км/ч след което рязко се влошава благодарение на некачествените амортисьори, които са странна смесица между хидравлични и газови. Всъщност това са хидравлични амортисьори, чиито уплътнения са изпуснали цялото масло и поради това са се превърнали във въздушни. Характерна гледка са шофьорите на Форд, които след слизане от автомобила имат големи трудности при вървене по права линия. При необходимост да се возят малки деца в автомобила инженерите от Рено проектират детска седалка със собствено окачване, което да гаси трептенията в автомобила за да може детето да спи спокойно без да оповръща интериора. Естествено от Форд отказват да въведат иновацията на своите колеги от срам. Журналисти обаче успяват да заснемат изпълнителния директор на Форд да монтира такава седалка в семейния си Ескорт.
Светлинната и звуковата сигнализация при автомобилите Ескорт е показателен пример за това как не трябва да се проектира такава. Клаксонът има характерен звук, който често бива оприличаван на агонизращ вопъл на Макс Кавалера. В сърцето на релето на пътепоказателите е биметална пластина, с тайна сплав, известна само на инженерите на Форд. Така пътепоказателите мигат на неравни интервали, често служат за цветомузика към аудио уредбата. Фаровете, фабрично монтирани на Форд ескорт са твърде слаби за добра осветяемост, но за сметка на това монтирането на по-мощни причинява нагарянето на комбинирания ключ за фаровете което води от своя страна до неизменната му подмяна. Към проблемите на светлинната сигнализация можем да включим изгарящите крушки а стоповете и габаритите, както и нередовната работа на светлината заден ход. Според запознати експерти тези проблеми са направени умишлено за намаляване на консуматорите на ел. Енергия, тъй като динамото от велосипед “Украйна” не е достатъчно да захрани всички задължителни сигнализации. От Форд намират частично решение като поставят по-мощен акумулатор, съвместим с батериите на мобилен телефон Сименс. Така акумулатора може да бъде зареждан в електрическата мрежа със стандартно зарядно устройство на мобилен телефон.
Спирачната уредба на Форд Ескорт се състои от хидравлична помпа и сервоусилвател, предни дискови спирачни апарати и задни барабанни. По презумпция спирачната система работи задоволително добре по простата причина, че автомобилът не развива скорости по-високи от 60 км/ч дори и по нанадолнище.
В заключение нека не забравяме основното рекламно изречение на Форд, а именно “Почувсвай разликата”. Поне това важи в пълен смисъл за автомобилите Форд. Собствениците веднага могат да усетят разликата между това да караш автомобил и това да караш Форд. В резултат германското министерство на социалната политика през 1994г. въвежда социални помощи на всички собственици на автомобили Форд. Социалната програма се нарича “Излъгани надежди” и до днес продължава да съществува в пълна сила. По предложение на канцлерът Герхард Шрьодер от 2000г. всички автомобли Форд се продават с огромни надписи като “Карането на Форд е вредно за вашето здраве и семеен бюджет”, “Шофирането на Форд убива”, “Потърсете помощ за да спрете да карате Форд на телефона на местния си склад за вторични суровини” и др."

Автора
http://brix.blog.bg/drugi/2007/06/30/av ... kort.85792" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
"Както всеки друг модел на Форд, така и версията Ескорт се подчинява на конструкторската стратегия на фирмата да се произвеждат колкото се може по-лоши автомобили, които да се продават за повече пари. Както експертите са забелязали всички механизми и механични възли в този т.нар автомобил са еднократно приложими и абсолютно неремонтопригодни с единствената цел да се заменя целия възел, който обаче струва в пъти повече от ремонтирането а дефектирала част. Това нямаше да е особен проблем, ако Ескорт имаше поне елементарна техническа надеждност. Механичните възли, лишени от ремонтноприодност са
лагерите на главините на колелата - запресовани в главината тяхната смяна се осъществява след цялостна замяна на главината. Обикновено лагерите са същия размер и клас като лагерите на основните ремъчни шайби при пералните “Перла 05”.
Изпускателната уредба – по принцип заварена от тънка и възможно най-корозионно неустойчива листова стомана ауспуховите тръби и шумозаглушители често се пробиват и в резултат се появява неприятно бучене и ръмжене. Звукът, съчетан с нискочестотните вибрации на уредбата се комбинират в шум, класифициран от САЕ като “шум на Форд”. Световната здравна организация, по поръчка на институтите за транспортна безопасност прави проучване за ефекта от шума на форд. Заключението на проучването е , че шума на форд води до увеличаване на инфарктите и мозъчните инсулти, подивяване на домашните любимци и напукване на мазилките по фасадите на сградите. Заключението, изпратено до управителния съвет на Форд било върнато с обяснение от фирмата съдържащо нецензурни думи и пожелания за съвукупляване с роднините на специалистите направили проучването. Въпреки това много потребители завеждат дела срещу Форд и така принуждават инженерите да поставят тампони на ауспусите си както всички останали марки автомобили, произвеждани от 1954г. насам.
Двигателите на Форд произвеждани в едри и масови серии не отговарят в голямата си част на спецификациите си. Затова всеки двигател има различна мощност. Пример Форд Ескорт 1400сс по спецификация има мощност от 75 к.с. Замерваните мощности на серия от 1000 двигателя показват
21% - мощност с 3 до 5 к.с по-малко от нормалните
44 % - мощност с 10 до 40 к.с по-малко от нормалните
15% - въобще не могат да се развъртят тъй като мощността им е по-малка от загубите на мощност в двигателя
1% дава номиналната мощност по спецификация но след кратки изпитвания блокират и се предават за претопяване
19% мощността им се колебае от 38 до 52 к.с. Три четвърти развиват пукнатини по биелните лагери. Тъй-като ремонта е неприложим двигателите се предават за претопяване
Предавателните кутии и диференциалите са характерни с виенето си след втория изминат километър на автомобила. Тъй като потребителят си купува автомобил с първоначално изпитване от 7 км той приема този шум като нормален звук на трансмисията. Поради ненадеждното закрепване на трансмисията първите серии на форд ескорт имали фабричен дефект да изпадат под автомобила по време на движение. В завода производител правят разследване, което завършва с трима уволнени работници от конвейера за окончателно сглобяване, защото не са завивали болтовете докрай. В последствие работниците осъждат фирмата за неправомерно уволнение защото от техническия отдел ги снабдявал с болтове с нестандартен шестостен,отговарящ на ключ 17 3/4347, какъвто не съществува. Не след дълго по принуда на ДЕКРА, Форд провеждат сервизна кампания за дозавиване на болтовете във фирмените сервизи. Тъй като стандартни ключове за тези болтове не съществуват механиците дозавиват болтовете по метода на чука и секача. Поради труднодостъпното за манипулацията място 60% от механиците от сервизите в Германия развиват гръбначни изкривявания.
Окачването на автомобилите Форд Ескорт се характеризира с непостоянство при моделите. Отново един и същ автомобил от една и съща серия има различен комфорт на возене от друг автомобил от същата серия. Причината е скрита в различната твърдост на пружините на окачването. Проблема е толкова назрял, че се докладва и за случаи в които в дясната част на автомобила комфорта е по-голям в сравнение с лявата. Прекалено меките пружини допринасят за ефекта на пикаещата крава- при натоварване на автомобила с допустимия му товар стойката на автомобила представлява изкълчени навън задни колелета, които често заклинват в калниците и унищожават лагерните си съединения. Проблема е решен със смяна на талоните на автомобилите и намаляване на допустимото натоварване. Така Форд Ескорт има версии 1+1 и 2+1 места, каталоголизирани под името “Форд Ескорт Рикша”.
Вътрешното оборудване на моделите Ескорт представлява странна цветова смесица от убито зелено до тъмно сиво и черно. Причината е, че основния декоратор на Форд е с развит остър далтонизъм. При определена светлина отразените светлинни вълни от вътрешното оборудване могат да предизвикат у водача нежелани ефекти на психологическа и невралгична основа. Наблюдават се водачи, които по време на движение получават полюции или спонтанно фекализиране. Голяма част от водачите обаче не са съобщили този проблем поради естественото им неудобство. Съвет към търсещите да закупят употребяван Форд Ескорт е да се загледат в тапицерията на шофьорската седалка- ако има жълтеникаво или кафеникаво оцветяване или петна значи вътрешното оборудване на автомобила е проблемно.
Уредите за индикация на арматурното табло в по-голямата си част не са тарирани и изпитани, но естествено усилени. Така водач на Форд, който си мисли че се движи със 180км/ч всъщност се движи с не повече от 65, но това му дава самочувствие, че управлява сполучлив автомобил. Всъщност истината е съвсем друга. Част от водачите са се оплаквали, че дори и да се движат със 180 км/ч събират зад себе си колони от училищни автобуси, Трабанти и Москвич 408, а биват изпреварвани от превозни средства с животинска тяга. Има изолирани случай на намерени водачи обесили се от срам на крайпътни дървета.
Така наречените “екстри” са блед напън на инженерите на Форд да направят возилото поне малко по-съблазнително за бъдещите клети клиенти на марката. Затова базовите модели на Ескорт притежават редица добавени екстри които обаче не променят цената на автомобила. В резултат се произвеждат автомобили с климатик, който нито охлажда, нито топли, електрически стъкла, които дефектират на всеки няколко смъквания и вдигания, отопление на предното стъкло, което само черпи енергия, но не размразява нищо, централно заключване с характер отключва отвреме-навреме и др. Аудио уредбите, монтирани във Форд Ескорт обаче са добро попадение на инженерите от Форд. Разположението на говорителите води до преплитане на звуковите вълни в купето и по този начин водачът не може да чува характерните скърцания на игления лагер на волана. При положение, че някой водач успее да чуе скърцането и заведе автомобила си в сервиза на Форд, то механиците монтират по-мощни говорители, а касетофона свързват директно с контактния ключ по начин по който при вкарването на контактния ключ в патронника автоматично устройството започва възпроизвежда звуци от порядъка на 92 дБ. .
Поведението на пътя на Форд Ескорт спокойно се оприличава с движението на надуваема лодка в бурно море. Стабилността на автомобила е добра при движение с 20-25 км/ч след което рязко се влошава благодарение на некачествените амортисьори, които са странна смесица между хидравлични и газови. Всъщност това са хидравлични амортисьори, чиито уплътнения са изпуснали цялото масло и поради това са се превърнали във въздушни. Характерна гледка са шофьорите на Форд, които след слизане от автомобила имат големи трудности при вървене по права линия. При необходимост да се возят малки деца в автомобила инженерите от Рено проектират детска седалка със собствено окачване, което да гаси трептенията в автомобила за да може детето да спи спокойно без да оповръща интериора. Естествено от Форд отказват да въведат иновацията на своите колеги от срам. Журналисти обаче успяват да заснемат изпълнителния директор на Форд да монтира такава седалка в семейния си Ескорт.
Светлинната и звуковата сигнализация при автомобилите Ескорт е показателен пример за това как не трябва да се проектира такава. Клаксонът има характерен звук, който често бива оприличаван на агонизращ вопъл на Макс Кавалера. В сърцето на релето на пътепоказателите е биметална пластина, с тайна сплав, известна само на инженерите на Форд. Така пътепоказателите мигат на неравни интервали, често служат за цветомузика към аудио уредбата. Фаровете, фабрично монтирани на Форд ескорт са твърде слаби за добра осветяемост, но за сметка на това монтирането на по-мощни причинява нагарянето на комбинирания ключ за фаровете което води от своя страна до неизменната му подмяна. Към проблемите на светлинната сигнализация можем да включим изгарящите крушки а стоповете и габаритите, както и нередовната работа на светлината заден ход. Според запознати експерти тези проблеми са направени умишлено за намаляване на консуматорите на ел. Енергия, тъй като динамото от велосипед “Украйна” не е достатъчно да захрани всички задължителни сигнализации. От Форд намират частично решение като поставят по-мощен акумулатор, съвместим с батериите на мобилен телефон Сименс. Така акумулатора може да бъде зареждан в електрическата мрежа със стандартно зарядно устройство на мобилен телефон.
Спирачната уредба на Форд Ескорт се състои от хидравлична помпа и сервоусилвател, предни дискови спирачни апарати и задни барабанни. По презумпция спирачната система работи задоволително добре по простата причина, че автомобилът не развива скорости по-високи от 60 км/ч дори и по нанадолнище.
В заключение нека не забравяме основното рекламно изречение на Форд, а именно “Почувсвай разликата”. Поне това важи в пълен смисъл за автомобилите Форд. Собствениците веднага могат да усетят разликата между това да караш автомобил и това да караш Форд. В резултат германското министерство на социалната политика през 1994г. въвежда социални помощи на всички собственици на автомобили Форд. Социалната програма се нарича “Излъгани надежди” и до днес продължава да съществува в пълна сила. По предложение на канцлерът Герхард Шрьодер от 2000г. всички автомобли Форд се продават с огромни надписи като “Карането на Форд е вредно за вашето здраве и семеен бюджет”, “Шофирането на Форд убива”, “Потърсете помощ за да спрете да карате Форд на телефона на местния си склад за вторични суровини” и др."

Автора
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: kupi si ford za da si gord hahahahahahha
Аз пък колега съм супер доволен от форд ескорта си! По надежден автомобил не съм имал, сега е на 216 000 км. и двигателя не е пипан! Просто си попаднал на лошо поддържан автомобил!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: kupi si ford za da si gord hahahahahahha
Аз пък мисля, че автомобилът е попаднал на поредния- следващ ЛОШ собственик.Nebhotep написа: Просто си попаднал на лошо поддържан автомобил!
А след последния пост имам и други съмнения.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
за 8 г. наблюдения с форд ескорт 1,6 -90 коня 16 клапана
1 цената не е голяма в сравнение с други марки от класа(като се има предвид че има повече екстри и то работещи)
2 изпускателната ми система си беше оригиналната,и така си остана (беше се пробило задното гърне,но пак беше по тих от дизелов голф например)
3 двигателя си имаше мощ -и то каква ,гарантирам ти че всичките 90 коня си бяха под капака,освен че беше икономичен беше и динамичен
4 виене съм нямал въобще -дори и на ремъците
5 окачването не е скъпо и се прави рядко
6 оборудването от вътре ,като и таблото са много по добри от на повечето коли произведени след моята,и като дизайн и като функционалност
7 поведението на колата е отлично-но аз си я поддържах изправна
8 откъм светлини нямам оплаквания -за сметка на звука(при проливен дъжд и шофиране едвам си чуваше)
9 спирачната система е много по добра от на едно БМВ например-карал съм и сравнявам
10 в заключение мога да кажа ,че са те метнали с много пари за някоя гробница и като не можеш да си ги върнеш , да ремонтираш или продадеш колата си изливаш яда във форума
и за друг вариант ми е идвало наум ,ама няма да пиша за него по обясними за администрацията причини
1 цената не е голяма в сравнение с други марки от класа(като се има предвид че има повече екстри и то работещи)
2 изпускателната ми система си беше оригиналната,и така си остана (беше се пробило задното гърне,но пак беше по тих от дизелов голф например)
3 двигателя си имаше мощ -и то каква ,гарантирам ти че всичките 90 коня си бяха под капака,освен че беше икономичен беше и динамичен
4 виене съм нямал въобще -дори и на ремъците
5 окачването не е скъпо и се прави рядко
6 оборудването от вътре ,като и таблото са много по добри от на повечето коли произведени след моята,и като дизайн и като функционалност
7 поведението на колата е отлично-но аз си я поддържах изправна
8 откъм светлини нямам оплаквания -за сметка на звука(при проливен дъжд и шофиране едвам си чуваше)
9 спирачната система е много по добра от на едно БМВ например-карал съм и сравнявам
10 в заключение мога да кажа ,че са те метнали с много пари за някоя гробница и като не можеш да си ги върнеш , да ремонтираш или продадеш колата си изливаш яда във форума
и за друг вариант ми е идвало наум ,ама няма да пиша за него по обясними за администрацията причини
времето е като парите-никога не стига
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
Пепи Пепии 
Темата е за кофата, а не да я подреждаш и да даваш обяснения колкото ти е хубав Форда
Все пак си запазих текста на друго място, защото радва

Темата е за кофата, а не да я подреждаш и да даваш обяснения колкото ти е хубав Форда

Все пак си запазих текста на друго място, защото радва

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
Нека постои няколко дена и други хора да се посмеят, пък после ще я изтрия (не за друго, да видя какво ще станеpaci написа:Пепи Пепии
Темата е за кофата, а не да я подреждаш и да даваш обяснения колкото ти е хубав Форда

П.П. Имам питане към автора. Това нещо всичкото ти ли го написа или го копира отнякъде?

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
http://brix.blog.bg/drugi/2007/06/30/av ... kort.85792" onclick="window.open(this.href);return false;"
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 8&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 8&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;
- canevplamen
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 24 ное 2006, 10:52
- Модел на автомобила: ford escort,1.4mi-1993;Ford Fusion 1.4 tdci-2004
- Местоположение: Gorna Oryahovica
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
Що си мисля,че това някъде съм го чел,или нещо много подобно на това?? 

-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
След внимателно прочитане на материала ,бих се съгласил единствено с мнението за аудио системите монтирани във Форд Ескорт.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
canevplamen написа:Що си мисля,че това някъде съм го чел,или нещо много подобно на това??
И от вчера тук: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 57#p408557" onclick="window.open(this.href);return false;Peet написа:http://brix.blog.bg/drugi/2007/06/30/av ... kort.85792" onclick="window.open(this.href);return false;"
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 8&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
Брей, много лоши тези фордове, бе. 
П.П. Ако тези глупости бяха верни поне на 10% за моя Форд, досега отдавна да е заминал при някой друг собственик, а не да си го лашкам вече 6-та година.

П.П. Ако тези глупости бяха верни поне на 10% за моя Форд, досега отдавна да е заминал при някой друг собственик, а не да си го лашкам вече 6-та година.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
Що го изтрихте бре?
бях се подготвил да понапръскам малко да видим кой ще изчезне

бях се подготвил да понапръскам малко да видим кой ще изчезне


-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 13 мар 2012, 22:19
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд


Тъкмо започвам с триенето

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
Ади деfordford написа: ще ви се представя лично , защото се познавам с някои от вас

Ей, че си гаден начи, та са крииш такъФ

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 13 мар 2012, 22:19
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
абе с това саво земи си напръскай малко вътре във форда ,че много мухъл брат ми 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
Напръцкал съм бре. На път съм да изчезнаfordford написа:абе с това саво земи си напръскай малко вътре във форда ,че много мухъл брат ми

Даже и ароматизаторче съм си сложил на огледалцето


Последна промяна от paci на 15 мар 2012, 00:18, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 13 мар 2012, 22:19
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
абе бате това не е ли ароматизатор за кенеф??? малее вярно ,че форд е тоалетна ама чак и да си го признаваш точно ти ... ужас
))

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 13 мар 2012, 22:19
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
ей само не ми трийте профила, аз ще ви помагам да си поправите фордчетата
)) ще имате полза, само ме попитайте и помагам
да Пацко хич не съм лош човек, занимавам се с диагностика, на прилично ниво съм и ще помагам 
Със този стил на изказване е съмнително да се задържиш дълго, но ако все пак успееш може да разгледаш условията за реклама: http://www.clubford.org/portal/content/view/156/115" onclick="window.open(this.href);return false;



Със този стил на изказване е съмнително да се задържиш дълго, но ако все пак успееш може да разгледаш условията за реклама: http://www.clubford.org/portal/content/view/156/115" onclick="window.open(this.href);return false;
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
Да нямаш връзки в НАДИН?fordford написа: аз ще ви помагам да си поправите фордчетата))

Ае, аз отивам да лягам
Лека

Кат станем пак ш са биим

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: купи си форд за да си горд
На пъпките по лицето си ли...?fordford написа: .... занимавам се с диагностика..
Айде като се върнеш от училище бъди така добър да смениш форума.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта