ННО генератор
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
ННО генератор
Някой да е слагал оксиводороден генератор?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Аааа, водородните бомби бяха заменени от неутронни.
Шегичка, не съм чул, и никой не се е похвалил още.
Шегичка, не съм чул, и никой не се е похвалил още.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Одеве четох в някакъв форум за него. Става въпрос за система с електролит на натриева основа, който разгражда вода на две молекули водород и една кислород и се получавал някакъв " газ на Браун". Оттам се всмуквал в горивната система и спомагал за по-доброто изгаряне на горивото. Оттам се получава по-голямо к.п.д. и се намалява разхода на гориво. В този генератор се сипвала само дестилирана вода. Интересно ми беше дали някой има впечатление. Щото дизела е вече прекалено скъп 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Това е петата тема по въпроса.
А това нещо не струва, безмислено е. Сложи си газово.
А това нещо не струва, безмислено е. Сложи си газово.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Има хора дето са го слагали, но само до там, не го хвалят явно им е кофти за парите дето са набили, а ефекта е минимален, не е това което пише в сайтовете.

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
На дизел газова? Имаш предвид метан ли?diesel1.6 написа:Това е петата тема по въпроса.
А това нещо не струва, безмислено е. Сложи си газово.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Метан или пропан-бутан, все едно е. Метанът е по-трудно нещо, както се знае, заради бутилките. За разлика от електролизните апарати това носи реална икономия, защитава двигателя при правилно ползване или пък може да се ползва чувствително повече мощност при определени условия. Ако ти е интересно пусни още една тема и за това или изкопай старата. Тъкмо съм разучил въпроса и има какво са споделя и какво още да питам.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Извинявай, но нещо не разбрах. Четох че слагат метан на дизели, пак за по-добро изгаряне на горивото, но ефекта се усещал при по-големи двигатели.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
По добре си карайте на олио. Днес в магазина гледах, че литъра е 2,50 - малко по-евтино от дизела. Пък ако намерите и употребявано и да го цедите. Имаше тема във форума за каране на олио.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Да бе, и като вземат да изкупуват Олио за "тракторите", ще стане 5лв и със какво ще готвим?DigiPro написа:По добре си карайте на олио. Днес в магазина гледах, че литъра е 2,50 - малко по-евтино от дизела. Пък ако намерите и употребявано и да го цедите. Имаше тема във форума за каране на олио.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Мислех, да предложа да си продадете печките и да си купите бензинки, които да газифицирате. По-евтино от това няма. Ама като се замислих по-задълбочено, я по-добре си карайте масово дизелите. Иначе, току-виж, цената на горивата се променила. 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Сега 8x1,44 ? 5,5x2,70.
Газът като стане 1,80 що ще правим? Добре, че имам и от двата вида коли
За газово на дизелите - в правилната тема. Отговори за любопитни там.
Газът като стане 1,80 що ще правим? Добре, че имам и от двата вида коли

За газово на дизелите - в правилната тема. Отговори за любопитни там.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
За дизел + метан ти гарантирам хвърляне на мотора след не повече от 5 000 км.- пробег максимум, бъди сигурен.keanu написа:Извинявай, но нещо не разбрах. Четох че слагат метан на дизели, пак за по-добро изгаряне на горивото, но ефекта се усещал при по-големи двигатели.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Май ще се мисли система на олио. Иначе такова мондео на газ не вярвам да падне под 10. А при сегашното 6 нафта, не виждам голяма разлика.
- archery
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 29 авг 2009, 23:24
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 1.8SCi
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Аз си сложих ННО генератор. Но още го "разработвам", така да се каже. Яд ме е, че си купих от т.н. дистрибутор на такива системи, а не си направих сам. Доста пари дадох, но си заслужава. Тия дни ще промивам системата, защото се появиха някакви утайки в разтвора. Като цяло съм доволен. От начало ми даде 1л/100км икономия. Но след това, предполагам от тия утайки, генератора не работеше добре. Като сменя електролита ще пиша. Та за всички скептици, аз съм доволен от инвестицията и от работата на генератора.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Какво използваш за електролит?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
Вода!



-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
За подобрена електропроводимост добавят различни соли или основи. Натриева основа. Но за да постигнат икономията от 50 %, която обещаваха доскоро, ще им трябва нещо алхимично като адски камък, например.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: ННО генератор
diesel1.6
В основата на всички спекулации с HHO стои отчасти митът за перпетуум-мобиле - маса народ си мисли (а и в доста клипчета от youtube се твърди това), че от произвежданата ел.енергия се получава достатъчно газ, за да се върти двигателят и да произвежда нова енергия за електролизата на водата.
Разбира се в общия случай някакви шарлатани монтират на някакъв човек някаква система и го пращат да експериментира с количеството налята вода и сода-бикарбонат. А на човекът му се иска да вярва, че разходът му е намалял (иначе за какво е дал 700 лв!).
Обаче защо точно водород?
За това се споменава и в книгата "Автомобилни газови двигатели" изд.ТЕХНИКА 1984г.
http://www.ladaclub-bg.com/literature/145-agu
Много отдавна са правени научни изследвания, които показват че един двигател може да работи без детонации с доста преобеднени смеси, когато горивото съдържа и известна част водород - 4-5 тегловни процента към количеството на бензина. Това би довело до икономия от около 25% при работа в градски условия, твърдят на 17-та страница в същата книга.
Може да е интересно да се поекспериментира в тази насока, но е редно това да се прави на някаква кола като моята 89'carb.OHV. Имам предвид, че ако е инжекцион ще падне едно надлъгване с комп-а, на карбуратор това ще се прави през настройките за сместа. Второто важно за експериментите е двигателят да е с такава ниска степен на сгъстяване, че общо взето да не е фатално ако продължително време работи на особено бедни смеси и с детонации. И понеже стана дума за тегловни проценти към количеството на бензина някой може ли да каже колко литра водород тежат един грам?
В основата на всички спекулации с HHO стои отчасти митът за перпетуум-мобиле - маса народ си мисли (а и в доста клипчета от youtube се твърди това), че от произвежданата ел.енергия се получава достатъчно газ, за да се върти двигателят и да произвежда нова енергия за електролизата на водата.
Разбира се в общия случай някакви шарлатани монтират на някакъв човек някаква система и го пращат да експериментира с количеството налята вода и сода-бикарбонат. А на човекът му се иска да вярва, че разходът му е намалял (иначе за какво е дал 700 лв!).
Обаче защо точно водород?
За това се споменава и в книгата "Автомобилни газови двигатели" изд.ТЕХНИКА 1984г.
http://www.ladaclub-bg.com/literature/145-agu
Много отдавна са правени научни изследвания, които показват че един двигател може да работи без детонации с доста преобеднени смеси, когато горивото съдържа и известна част водород - 4-5 тегловни процента към количеството на бензина. Това би довело до икономия от около 25% при работа в градски условия, твърдят на 17-та страница в същата книга.
Може да е интересно да се поекспериментира в тази насока, но е редно това да се прави на някаква кола като моята 89'carb.OHV. Имам предвид, че ако е инжекцион ще падне едно надлъгване с комп-а, на карбуратор това ще се прави през настройките за сместа. Второто важно за експериментите е двигателят да е с такава ниска степен на сгъстяване, че общо взето да не е фатално ако продължително време работи на особено бедни смеси и с детонации. И понеже стана дума за тегловни проценти към количеството на бензина някой може ли да каже колко литра водород тежат един грам?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта