Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 19 сеп 2013, 22:06

Добър вечер колеги.Днес си закупих форд ескорт комби 1.8тд ендура ГИЯ 98 година.Моля да ми помогнете да разбера малко повече за автомобила и за неговото обслужване.Както разход на гориво и др.И каква е разликата между гия и обикновеният 1.8тд на моя пише на кутията на въздушния филтър 96 нещо си какво означава.Често срещани проблеми и от тоя сорт неща.Много ще съм ви благодарен. _friends_
Последна промяна от HACKO на 21 сеп 2013, 12:20, променено общо 1 път.
Причина: заглавието

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от ЯЛТА » 19 сеп 2013, 22:17

Ghia, значи клас на оборудване, демег "накичена",- ел стъкла, екстри, и тн.Аз съм със същия мотор, икономичен е, на градско ми е падал до 7 на сто, на дълго до 5.2/100, но аз си я ръчкам и този ми разход е епизодичен. Сипвай си масло Форд-формула 10W40, и да не ти пука,- смяна на 10 000 км., филтрите също. Ремъците и ролките трябва да са ти в полезрението, това е важното, че скъсаш ли ремък отиваш на -400 лв., за ремонти.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 20 сеп 2013, 10:39

Благодаря колега ако някой друг може да допълни нещо ще съм благодарен.

Потребителски аватар
zmeigorski
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 19 сеп 2013, 18:11
Модел на автомобила: Ford Mondeo III Turnier - 2.0 DI (115 Hp)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от zmeigorski » 20 сеп 2013, 14:34

Здравей колега!

Да ти е честита колицата!
Аз съм със същия Форд вече 6 - 7 години.
Разхода е както описа колегата по-горе.
За цялото това време ми се е наложила смяна на датчика на горивната помпа (с което приключиха проблемите с паленето през зимата) и дребен ремонт на алтернатора.
Сменил съм предна броня, а сега в събота, сменям и задната (оригиналните просто се цепят като сух фурнир).
За толкова време нямам никакви оплаквания от колата.
А и при редовно и добро обслужване, ще те вози и радва дълго време :)

Поздрави и безаварийно каране!
Зад волана вече 18 години, девет от тях във Форд :)

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 20 сеп 2013, 17:10

Благодаря на всички.Имам само един въпрос какво представляват задните пружини на комбито и как се борите с ръждата. :wink: И защо пише на кутията на въздушния филтър 96???

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от ЯЛТА » 20 сеп 2013, 17:14

За ръждата,- грунд за студено поцинковане, на WURT, скъпичък е но ефективен. За пружините не знам.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 20 сеп 2013, 17:31

Добре колега а май никой незнае за надписа на вуздушният филтър 96???

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от ЯЛТА » 20 сеп 2013, 17:44

Нямам си на идея, не се и сещам, снимай го и го качи да го видим, някой може да се сети нещо.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 20 сеп 2013, 18:56

Ето незнам дали се вижда но я свалих от нета няма как да снимам сега.
Прикачени файлове
r-800-600-ford-escort-endura-de-sport.jpg

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от varby » 20 сеп 2013, 21:05

Да не е 66KW?

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 20 сеп 2013, 21:10

Да 90 коня е но на филтъра пише 96 а съм виждал на други такива мотори пише 70-90 дали този не е 96 коня??Че доста добре набира и върви този.Возил съм се при други но не е точо така знам ли?На едни пише самоп 1.8 торбо дизел а на този ендура де има ли значение?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от ЯЛТА » 20 сеп 2013, 22:08

Няма такъв с 96 коня. 66 KW си е,- 90 кс.,а може да е и 65 KW, 88 кс.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 20 сеп 2013, 22:22

Ок рзабрах моят е 90.Но 96 пише на филтъра какво е това число незнам??? В момента се продава един такъв във видин и пише че е с форсиран мотор на ендура заводско???Иначе в талона ми пише 66 киловата 90 коня.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от ЯЛТА » 20 сеп 2013, 23:22

venkobreiko написа:и пише че е с форсиран мотор на ендура заводско???
Това е "блъф", няма такъв мотор, няма вариант, няма електроника, само малко механично влияние, но малко.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 21 сеп 2013, 09:18

Разбрах те колега.

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 21 сеп 2013, 10:22

А с ръждите по купето как се оправяте колеги?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от ЯЛТА » 21 сеп 2013, 12:08

venkobreiko написа:А с ръждите по купето как се оправяте колеги?
ЯЛТА написа:За ръждата,- грунд за студено поцинковане, на WURT, скъпичък е но ефективен.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Гия 1.8тд ендура

Мнение от HACKO » 21 сеп 2013, 12:15

Грунд за студено подцинковане е вариант, когато има върху какво да се положи ;):
Обърни особенно внимание на гредите около задните колела и най-вече там където се захваща задния мост. Също така виж в какво състояние е номера на рамата, намира се между предна Дясна седалка и прага, има пластмасово капаче в мокета на пода, през което се вижда номера. Там ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да има набит номер, който да се чете целия и да съответства на този в талона. Ако там няма или не може да се разчетат всички символи не се вързвай на приказки от "нали има номер на таблото зад предното стъкло, това е номера" или "на предната греда има табелка с номера", за регистрация в КАТ се признава, само трайно набит номер на шасито. Също така стандартно може да очакваш изгниване на прагове, вежди и около гърловината за зареждане (това май важи само за бензиновите).
Това "Гия" при Ескорт не значи почти нищо, по принцип трябва да означава по-високо ниво на оборудване, но не е строго фиксирано какво и понякога разликите са незабележими а съм виждал и стандартен Ескорт с повече екстри от Гия.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 21 сеп 2013, 19:59

Благодаря ще действам.Мисля отдоли да я мина на телена четка и после ръждопреобразувател и после БОДИ 930 мисля да свърши работа.

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 09 окт 2013, 09:50

Колеги за да не започвам друга тема само да пълня форум искам да питам каде точно трябва да е стрелката на температурата при добре загрял мотор пише само нормал и незнам точно на каква температура карам?Досега Другите ми коли си пишеше с цифри.Колата беше с друг термостат продавача ми каза че бил ЛЕТЕН а аз смених с този дето бил ЗИМЕН и да не би да не съм обезвъздушил добре.Ако някой може да каже как точно се обезвъздушава.А това за термостатите знам че едни отварят на по-ниска тепмература други на по-висока.А за този двигател 1.8тд какъв трябва да е термостата този който сложих сега пише 88-102 градуса.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта