Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
varta777
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 16 окт 2007, 17:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1998 Zetec-S 16V 75HP
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC

Мнение от varta777 » 04 юни 2014, 12:21

Колеги някой кара ли фокус след 2008 2.0 двигател имат модификация със заводска газова BRC. Дайте малко информация

Примерно тук има един такъв: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6nqexg

Благодаря ви предварително.
Love sucks. Good love swallows

niki85
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 22 дек 2011, 21:35
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC

Мнение от niki85 » 04 юни 2014, 20:12

По принцип са безпроблемни двигатели, но не ти ли прави впечатление измислената сервизна книжка? Значи през 2011 ( колата е произведена 2009) автомобилът е бил на 100.000 км, тоест е навъртяла по 50к на година. След това изведнъж започва да минава по 13-15к на година ( според книжката) :mrgreen: Въпреки че интериорът и автомобила като цяло изглеждат доста запазени, тази кола е на поне 250.000 км.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC

Мнение от S_C » 08 юни 2014, 09:36

Тази кола съм я виждал. Намира се в Гоце Делчев, първата автокъща от дясно, преди да се влезе в града (идвайки от Банско). Заводска си е газовата. От Италия е всичко там. Общо впечатление от колите на този търговец-много запазени салони, на всички коли.Запазени го разбирай, че повечето нямат никаква забележка-да искаш, няма за какво да се хванеш.Вътре мирише на ново.Повечето имат и някакви сервизни документи.
Тези АГУ-та са по-скоро дилърски, не заводски. Масовата им употреба в някои държави принуди производителите да сертифицират по 1-2 уредби от висок клас, които да могат да се монтират без да се губи гаранцията.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
varta777
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 16 окт 2007, 17:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1998 Zetec-S 16V 75HP
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC

Мнение от varta777 » 09 юни 2014, 19:05

Колеги много благодаря за информацията. Като цяло аз почти никога не гледам колко километри пише, защото както всички знаем това което казват джамбазите няма нищо общо с истината. Тази обява я дадох само за пример не съм се ориентирал към нея, но като цяло ме интересуват отзиви за двигател, разход проблеми ако има други при тези фокуси...
Love sucks. Good love swallows

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC

Мнение от S_C » 09 юни 2014, 22:19

Серийни проблеми нямат. Тези специално не знам с какви мотори са, но ако и при тях я има оная простотия с повдигачите, хич не се занимавай. Смени мярката ако трябва. Това е пълна идиотщина на 10 хил км да трябва да ходиш по сервизи за реглаж и да сменяш пулчета като простинало магаре, все едно сме 70-те години. Че то масло вече не се сменява на 10 хиляди...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1748
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC

Мнение от synthez 3D » 10 юни 2014, 08:28

Повдигачите са чашки с различни размери за регулиране на хлабината. Не се регулират на 10000, както каза колегата S_C, а на 40-50000, и то, ако има критично намалели хлабини. По принцип дори ако се кара на бензин се проверяват на 160000 и ако има нужда се регулират. За съжаление от тези години няма голям избор на двигатели с хидравлични повдигачи, независимо от марката. При експлоатация на автомобила на газ предимно в градски условия, износването на клапанните легла не е голямо и сервизирането не се налага често. Ако се кара на извънградско с високи обороти, то износването се увеличава и е необходимо хлабините да се проверяват по-често. Ако си купиш такъв автомобил със сигурност първото нещо, което трябва да провериш са хлабините, защото е много вероятно да са станали за регулиране преди колата да отиде на пазара.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта