Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC
- varta777
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 16 окт 2007, 17:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1998 Zetec-S 16V 75HP
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC
Колеги някой кара ли фокус след 2008 2.0 двигател имат модификация със заводска газова BRC. Дайте малко информация
Примерно тук има един такъв: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6nqexg
Благодаря ви предварително.
Примерно тук има един такъв: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6nqexg
Благодаря ви предварително.
Love sucks. Good love swallows
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 22 дек 2011, 21:35
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC
По принцип са безпроблемни двигатели, но не ти ли прави впечатление измислената сервизна книжка? Значи през 2011 ( колата е произведена 2009) автомобилът е бил на 100.000 км, тоест е навъртяла по 50к на година. След това изведнъж започва да минава по 13-15к на година ( според книжката)
Въпреки че интериорът и автомобила като цяло изглеждат доста запазени, тази кола е на поне 250.000 км.

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC
Тази кола съм я виждал. Намира се в Гоце Делчев, първата автокъща от дясно, преди да се влезе в града (идвайки от Банско). Заводска си е газовата. От Италия е всичко там. Общо впечатление от колите на този търговец-много запазени салони, на всички коли.Запазени го разбирай, че повечето нямат никаква забележка-да искаш, няма за какво да се хванеш.Вътре мирише на ново.Повечето имат и някакви сервизни документи.
Тези АГУ-та са по-скоро дилърски, не заводски. Масовата им употреба в някои държави принуди производителите да сертифицират по 1-2 уредби от висок клас, които да могат да се монтират без да се губи гаранцията.
Тези АГУ-та са по-скоро дилърски, не заводски. Масовата им употреба в някои държави принуди производителите да сертифицират по 1-2 уредби от висок клас, които да могат да се монтират без да се губи гаранцията.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- varta777
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 16 окт 2007, 17:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1998 Zetec-S 16V 75HP
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC
Колеги много благодаря за информацията. Като цяло аз почти никога не гледам колко километри пише, защото както всички знаем това което казват джамбазите няма нищо общо с истината. Тази обява я дадох само за пример не съм се ориентирал към нея, но като цяло ме интересуват отзиви за двигател, разход проблеми ако има други при тези фокуси...
Love sucks. Good love swallows
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC
Серийни проблеми нямат. Тези специално не знам с какви мотори са, но ако и при тях я има оная простотия с повдигачите, хич не се занимавай. Смени мярката ако трябва. Това е пълна идиотщина на 10 хил км да трябва да ходиш по сервизи за реглаж и да сменяш пулчета като простинало магаре, все едно сме 70-те години. Че то масло вече не се сменява на 10 хиляди...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Някой кара ли фокус около 2009 2,0 със заводска газова BRC
Повдигачите са чашки с различни размери за регулиране на хлабината. Не се регулират на 10000, както каза колегата S_C, а на 40-50000, и то, ако има критично намалели хлабини. По принцип дори ако се кара на бензин се проверяват на 160000 и ако има нужда се регулират. За съжаление от тези години няма голям избор на двигатели с хидравлични повдигачи, независимо от марката. При експлоатация на автомобила на газ предимно в градски условия, износването на клапанните легла не е голямо и сервизирането не се налага често. Ако се кара на извънградско с високи обороти, то износването се увеличава и е необходимо хлабините да се проверяват по-често. Ако си купиш такъв автомобил със сигурност първото нещо, което трябва да провериш са хлабините, защото е много вероятно да са станали за регулиране преди колата да отиде на пазара.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта