Мнения за Форд Скорпио
- senatora
- потребител
- Мнения: 572
- Регистриран: 22 фев 2007, 00:08
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
май човека пише за 2.5 дизел
имах такова...МООООГО ЗЛЕ
кривят се някакви вилки или шпилки или каквото там
ама за сметка на това като си го купи,може да ми пише и да му кажа къде има едно такова за донор
имах такова...МООООГО ЗЛЕ
кривят се някакви вилки или шпилки или каквото там
ама за сметка на това като си го купи,може да ми пише и да му кажа къде има едно такова за донор

Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)


- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
Точно за дизела 2.5 става дума хора. Вярно ли е толкова зле тоя мотор. Не, че съм решил на 100 % да го взимам, даже май се разубеждавам всеки изминал ден. Но пък и инфо няма да е излишно.
- senatora
- потребител
- Мнения: 572
- Регистриран: 22 фев 2007, 00:08
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
колата е супер,НО НЕ С ТОЗИ МОТОР
мисля че мотора е АЛФА/не е форд/ и ако почетеш,направо ще побегнеш
имал съм и 2.0 и 2.3
2.3 е много хубав мотор,но и там има разни проблеми-например корпуса на термостата е от бакелит/често се пука/ и НАЙ-ТЪПОТО е че е заедно с всмукателният колектор.В мотопфое 790 лв,а втора употреба почти няма читави.
мисля че мотора е АЛФА/не е форд/ и ако почетеш,направо ще побегнеш

имал съм и 2.0 и 2.3
2.3 е много хубав мотор,но и там има разни проблеми-например корпуса на термостата е от бакелит/често се пука/ и НАЙ-ТЪПОТО е че е заедно с всмукателният колектор.В мотопфое 790 лв,а втора употреба почти няма читави.
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)


- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
Уж преметнах няколко Ю Кей форума
ама не видях нищо плашещо....или най-вероятно не съм видял добре, понеже набързо метнах по един поглед и така, като не мислех, че е толкова лош тоя мотор. Май нещата отиват към положението - "Не се прай на майстор с две коли като немаш дим у г.зо''






- senatora
- потребител
- Мнения: 572
- Регистриран: 22 фев 2007, 00:08
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
този мотор не е много масов
влез във алфа форума и почети и там,но мисля че и в този форум имаше писано
влез във алфа форума и почети и там,но мисля че и в този форум имаше писано
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)


- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
Оки, благодаря ти
Поздрави

Поздрави
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
Най вероятно колегата говори за 2.5 дизел....
Ама италянски дизел у форд!?
Ако наистина 2.5 дизела с 4-рите глави е италянския на Алфа,Фиат,Ивеко и даже и на Jeep го има....Малеее бегай на дълече бърже че .....
Ама италянски дизел у форд!?
Ако наистина 2.5 дизела с 4-рите глави е италянския на Алфа,Фиат,Ивеко и даже и на Jeep го има....Малеее бегай на дълече бърже че .....
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
Точно тоя дизел е, и аз затова избЕгах навремето от него.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
MARTO 85 написа:Точно тоя дизел е, и аз затова избЕгах навремето от него.
Да де ама .... Жабараки дизел у Форд....
Никак не добра комбинацие
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
Знам че в Скорпио се монтира двигател на Пежо-2.3 бензин, за Италиански не съм чувал............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
Дизела е Италиански, на VM Motori, става въпрос за мк2, там дизела е само 2.5.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
Да и аз проверих и разбрах,че двигателя при Мк2 Скорпио е правен от италианската фирма "VM Motori".А при Мк1 двигателите са на базата на френски дизели в началото 2,5 кубиковия чист дизел с"умопомрачителните" 69к.с. , а по-късно с 2,5 TD с 92 и 116к.с.
При старта на производството на Мк2 през 1995 има нов(италиански) турбо дизел с 115кс, а по късно към 1997 се появява модернизиран TD с 125к.с.
Учудват ме мнения от рода че "италианския дизел" е лоша комбинация.!? Че какво му е лошото?Отворете "Mobile.de" и вижте моделите с дизелов двигател на Скорпио какъв ресурс са навъртели.Има по над 350 000 км.Всичко зависи от поддръжката и експлоатацията.Всичко останало е чесане на езиците.
При старта на производството на Мк2 през 1995 има нов(италиански) турбо дизел с 115кс, а по късно към 1997 се появява модернизиран TD с 125к.с.
Учудват ме мнения от рода че "италианския дизел" е лоша комбинация.!? Че какво му е лошото?Отворете "Mobile.de" и вижте моделите с дизелов двигател на Скорпио какъв ресурс са навъртели.Има по над 350 000 км.Всичко зависи от поддръжката и експлоатацията.Всичко останало е чесане на езиците.

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
Младене с риск да засегна болна тема самия двигател този специално като концепция е скраб.Не дали е италянски дали е френски или шведски иши най-малко щото е във Форд.Последното въобще няма нищо общо пък с това,но историята познава много лоши случки и самите италянци даже и с накривяла уста признават,че не струва.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Мнения за Форд Скорпио
Нищо не засягаш човек
!Просто и аз нямам почти никакви отзиви за този двигател. А и като цяло май той не е много масов при Скорпиото.Иначе поддържам много контакти с пичове в Англия, маниаци на тези коли и те са изключително доволни от всичките видове бензинови агрегати вграждани в този модел.Там масово карат "Косуърди" и след моите разпити за надеждността им останах, много доволен( търся си такъв модел
).
А на бензиновите модели най-слабата част от към агрегата е пукането на всмукателния колектор при 2,3 и пукането на пластмасовата гарнитура между блока и колектора при 2,0 16V. Всички тези неща са поправими, стига да се хванат на време и да не прегрее двигателя!


А на бензиновите модели най-слабата част от към агрегата е пукането на всмукателния колектор при 2,3 и пукането на пластмасовата гарнитура между блока и колектора при 2,0 16V. Всички тези неща са поправими, стига да се хванат на време и да не прегрее двигателя!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта