Съвет за покупка на Ford focus
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 мар 2015, 14:48
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Съвет за покупка на Ford focus
Здравейте. Съвсем нов съм в форума. Та търся компетентно мнение за покупката на конкретният автомобил http://www.cars.bg/c1067462.
Автомобилът го гледах на място и е като нов вън, вътре, двигателят звучи добре, не пуши. Ясно е, че е пран и лъснат. До сега не съм карал Форд но се спрях на този, защото търся семейна, дизелова,автоматична, с нисак разход кола. Мисля 4е отговаря на изискванията ми. Много хора се опитват да ми дават акъл за немски автомобил на 15+ години за почти същите пари. Не съм фен на тази идея.
Имам няколко въпроса:
Какво е нивото на оборудване на точно този автомобил който съм линкнал ?
Понеже се води среден клас купето от хлабавите ли е които скърцат от всякаде и не са хубаво шумоизолирани ?
Скъпа ли му е поддръжката като кансумативи ?
Цената и реална ли е като се има на предвид че не е регистрирана и обслужена (клата е ноември 2007 г.)
Маневрена ли е ?
Има ли фабрични дефекти по двигателя за конкретният модел ? Някаде четох, че имали дефек с дроселовата клапа (много малко разбирам от двигатели).
Какви по сериозни разходи-ремонти мога да очаквам от този модел ?
Извинявам се предварително ако темата ми не е на правилното място или не правя нещо както трябва.
Моля пишете впечетления,предимства, недостатъци, какво да гледам при покупката, и всичко останало каквото се сетите и би ми било полезно.
Благодаря предварително !!!
Автомобилът го гледах на място и е като нов вън, вътре, двигателят звучи добре, не пуши. Ясно е, че е пран и лъснат. До сега не съм карал Форд но се спрях на този, защото търся семейна, дизелова,автоматична, с нисак разход кола. Мисля 4е отговаря на изискванията ми. Много хора се опитват да ми дават акъл за немски автомобил на 15+ години за почти същите пари. Не съм фен на тази идея.
Имам няколко въпроса:
Какво е нивото на оборудване на точно този автомобил който съм линкнал ?
Понеже се води среден клас купето от хлабавите ли е които скърцат от всякаде и не са хубаво шумоизолирани ?
Скъпа ли му е поддръжката като кансумативи ?
Цената и реална ли е като се има на предвид че не е регистрирана и обслужена (клата е ноември 2007 г.)
Маневрена ли е ?
Има ли фабрични дефекти по двигателя за конкретният модел ? Някаде четох, че имали дефек с дроселовата клапа (много малко разбирам от двигатели).
Какви по сериозни разходи-ремонти мога да очаквам от този модел ?
Извинявам се предварително ако темата ми не е на правилното място или не правя нещо както трябва.
Моля пишете впечетления,предимства, недостатъци, какво да гледам при покупката, и всичко останало каквото се сетите и би ми било полезно.
Благодаря предварително !!!
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
КОЛАТА МОЖЕ ДА СЕ ПРОВЕРИ В СЕРВИЗ И З Б Р А Н ОТ КЛИЕНТА
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 мар 2015, 14:48
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
ieiei това ще го направя. По горе съм изброил главно какво ме интересува. Гледам,че има хромирана лаисна на решетката отпред, CD-то е по различно от на по голямата часта от другите Фордове който съм виждал. То ва някаква по специална сериали е или.... и аз не знам как да си формулирам въпроса.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
Точно този не бих го купил. Климатроника е някакъв допълнително монтиран неоригинален и със сигурност няма да работи както трябва. Оригинално този екземпляр е бил с климатик. При такива интервенции е по-добре да стоиш далеч, ако не искаш да имаш проблеми.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 мар 2015, 14:48
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
syntez 3D и на мен ми направи впечатление, че не видях друг такъв климатроник по клиповете които гледах.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
Хаха, на 107 хиляди, автоматик дизел, нали не вярваш на това, колега, поне на три пъти по толкова е. Ужасно излъскан, нелепо. Няма МАНИПОЛАЦИИ? Хайде бе... Синтеза вече хвана една. Има ел. пакет и джойстик на волана типичен за Джия оборудване, но не виждам значките Джия по задните врати ръбовете.. Нещо гнило има тук. Иди в сервиз за пълен чек, ако ще я вземаш. Но автоматик дизел на 300 хиляди и нагоре...? Колко км минаваш на година?
Sent via Tapatalk
Sent via Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 мар 2015, 14:48
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
Аз не карам много около 11-12 хиляди километра годишно при което 90% от тях са лятото. Зимата почти не карам.
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
CD-то Сони също е типично за Джия 

-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
Като цена е нормално. Имай на предвид, че като платиш Еко такси, такси, рег. работи и ти идват още едно 500 лева отгоре само за регистрация. После идва обслужване, масла, масло на скоростна задължително. Предполагам си си направил сметка за тия неща.
Относно скърцането и тракането, при моя Ц-макс няма такива неща или поне няма ако сравнявам с другата ми кола голф 4, която скърца адски много.
Ако се плашиш от поддръжка, то си избрал възможно най-скъпата кола за поддържане. Говоря дизел+автоматик. Евентуални ремонти може да ти излезнат хиляди, но може и да вземеш здрава кола и да си я караш дълги години. Проверките в сервиз аз лично не им вярвам много много и предпочитам да я закарам на близък човек, тъй като в сервизите гледат отгоре отгоре и евентуално нещо ако им се набие на очи казват.
На времето търсих форд фокус II комби бензин, но тъй като не открих бензин, взех ц-макса 1.8 бензин. За сега 15 000 км съм доволен и не съжалявам, че избрах Форд на пук на всички близки, които ми повтаряха "форд и коза, Форд и циганин и там всички лафове" без да са карали през живота си Форд.
Успех с избора.
Относно скърцането и тракането, при моя Ц-макс няма такива неща или поне няма ако сравнявам с другата ми кола голф 4, която скърца адски много.
Ако се плашиш от поддръжка, то си избрал възможно най-скъпата кола за поддържане. Говоря дизел+автоматик. Евентуални ремонти може да ти излезнат хиляди, но може и да вземеш здрава кола и да си я караш дълги години. Проверките в сервиз аз лично не им вярвам много много и предпочитам да я закарам на близък човек, тъй като в сервизите гледат отгоре отгоре и евентуално нещо ако им се набие на очи казват.
На времето търсих форд фокус II комби бензин, но тъй като не открих бензин, взех ц-макса 1.8 бензин. За сега 15 000 км съм доволен и не съжалявам, че избрах Форд на пук на всички близки, които ми повтаряха "форд и коза, Форд и циганин и там всички лафове" без да са карали през живота си Форд.
Успех с избора.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 мар 2015, 14:48
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
Eastbourne благодаря за инфото.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
Едно време у една тема бях написал нещо...
С риск да се повторя ама.. Не четете бре!!!!
Форд дизел не се взима камо ли форд дизел автоматик. Бегай бърже бегай, оти ще ревеш и то много.
За въпросната кола този климатроник се поставя допълнително на автомобили нямали НИКОГА климатик и му се вика "диавиа", супер неблагонадежден и не ефективен, като на всичкото отгоре ти прецаква до известна степен и парното.
С риск да обидя колегите с дизели.... ФАКТ е че дизела ни е скапан (качеството му) и от там страшни пари за турбота дюзи и квото се сетиш още ДиПиЕф филтри милтри софтуери крадат им катализаторите, съединител (2 бона и нагоре) ама в тоя случай няма щото е автомат (там са 3 бона за ремонт или нова) абе въобще...
След като караш малко гледай бензинов...
По надежден евтин за поддръжка и непритенциозен. Ходовата част е еднаква или с една дума здрава.. И те така.
Поздрави
С риск да се повторя ама.. Не четете бре!!!!
Форд дизел не се взима камо ли форд дизел автоматик. Бегай бърже бегай, оти ще ревеш и то много.
За въпросната кола този климатроник се поставя допълнително на автомобили нямали НИКОГА климатик и му се вика "диавиа", супер неблагонадежден и не ефективен, като на всичкото отгоре ти прецаква до известна степен и парното.
С риск да обидя колегите с дизели.... ФАКТ е че дизела ни е скапан (качеството му) и от там страшни пари за турбота дюзи и квото се сетиш още ДиПиЕф филтри милтри софтуери крадат им катализаторите, съединител (2 бона и нагоре) ама в тоя случай няма щото е автомат (там са 3 бона за ремонт или нова) абе въобще...
След като караш малко гледай бензинов...
По надежден евтин за поддръжка и непритенциозен. Ходовата част е еднаква или с една дума здрава.. И те така.
Поздрави
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 мар 2015, 14:48
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
Благодаря ви за инфото, доста полезни неща научих.
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 22 дек 2011, 21:35
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Съверт за покупка на Ford focus
1. Автоматът е CVT - възможно най-скапаният, слаган от Форд. Има определен заложен живот, който е около 150-250к км според зависи. Не се ремонтираше доскоро, а нова струва повече от сумата, която ще заплатиш за колата.
2. В Европа няма дизел, който се кара под 30к км на година. Умножи годините и ще намериш приблизителните реални километри.
3. Не е задължително колата да е Джия, за да има Сони иел. пакет. Това, че в БГ ги слагат само на Джия е отделен въпрос.
4. За климатроника са ти отговорили.
5. Двигателят е на PSA ( Пежо-Ситроен) и се слага в Ситроен, Пежо, Бмв Мини, Волво и Мазда. За ралзика от колегите, които го плюят, аз пък твърдя, че изключителен двигател. Има 2-3 детски болести, които са отстранени в моделите след 2006 година. Проблемите са:
- маркучът, който захранва турбината с масло при първите модели е гумен, който при доста голям брой автомобил исе затлачва и води до лошо смазване на турбината. Оттам турбината сдава багажа. В моделите след 10.2006 елементът е подменен с метален маркуч и този проблем изчезва.
- дифтунгите под дюзите имат склонност да изпускат нафта+масло. Смяната им ствуа около 150-тина лв в официалния сервиз.
- големите маркучи към интеркулера имат склонност да се сцепят - оригинални струват около 180 лв. Силиконов ( вечен ) струва 60-тина лв.
- гофрираният маркуч, излизащ от кутията за въздушния филтър и водещ към колектора има една човка - не съм вижал модел, на който да не се чупи. Продава се цяла част - 150-тина лв. Ако си вземеш такъв мотор и имаш този проблем, обади ми се и ще ти намеря заместител на чавката за 30 лв.
- фабричен дефект на лявата полусока, по-точно външното каре има сколнност да тропа при преминаване през леки неравности. Няма проблем да се кара освен досадното леко потропване.
- Дюзите на този модел са пиезо-кристал, т.е. шансът да дефектират някога е под 1%, ако не се кара с някаква помия.
- Горивният филтър е цял елемент и е скъпичък. Оригинален струва около 100-тина лв, качествен заместител ( Ман, Мале, Бош ) 60 лв.
- слаба шумоизолация ( най-големият недостатък за мен ) в сравнение с конкурентите си в този клас.
- скърцащи елементи по пластмасите в купето, особено характерно за хечбек според зависи от конкретната кола
Та, това са т. нар. слаби страни на колата. Както виждаш, няма нещо фрапантно, противно на това, което пишат разни спецове тук. Като цяло, получаваш много повече от това, което плащаш.
Но мнението ми за конкретната обява - по-добре я пропусни.
2. В Европа няма дизел, който се кара под 30к км на година. Умножи годините и ще намериш приблизителните реални километри.
3. Не е задължително колата да е Джия, за да има Сони иел. пакет. Това, че в БГ ги слагат само на Джия е отделен въпрос.
4. За климатроника са ти отговорили.
5. Двигателят е на PSA ( Пежо-Ситроен) и се слага в Ситроен, Пежо, Бмв Мини, Волво и Мазда. За ралзика от колегите, които го плюят, аз пък твърдя, че изключителен двигател. Има 2-3 детски болести, които са отстранени в моделите след 2006 година. Проблемите са:
- маркучът, който захранва турбината с масло при първите модели е гумен, който при доста голям брой автомобил исе затлачва и води до лошо смазване на турбината. Оттам турбината сдава багажа. В моделите след 10.2006 елементът е подменен с метален маркуч и този проблем изчезва.
- дифтунгите под дюзите имат склонност да изпускат нафта+масло. Смяната им ствуа около 150-тина лв в официалния сервиз.
- големите маркучи към интеркулера имат склонност да се сцепят - оригинални струват около 180 лв. Силиконов ( вечен ) струва 60-тина лв.
- гофрираният маркуч, излизащ от кутията за въздушния филтър и водещ към колектора има една човка - не съм вижал модел, на който да не се чупи. Продава се цяла част - 150-тина лв. Ако си вземеш такъв мотор и имаш този проблем, обади ми се и ще ти намеря заместител на чавката за 30 лв.
- фабричен дефект на лявата полусока, по-точно външното каре има сколнност да тропа при преминаване през леки неравности. Няма проблем да се кара освен досадното леко потропване.
- Дюзите на този модел са пиезо-кристал, т.е. шансът да дефектират някога е под 1%, ако не се кара с някаква помия.
- Горивният филтър е цял елемент и е скъпичък. Оригинален струва около 100-тина лв, качествен заместител ( Ман, Мале, Бош ) 60 лв.
- слаба шумоизолация ( най-големият недостатък за мен ) в сравнение с конкурентите си в този клас.
- скърцащи елементи по пластмасите в купето, особено характерно за хечбек според зависи от конкретната кола
Та, това са т. нар. слаби страни на колата. Както виждаш, няма нещо фрапантно, противно на това, което пишат разни спецове тук. Като цяло, получаваш много повече от това, което плащаш.
Но мнението ми за конкретната обява - по-добре я пропусни.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 мар 2015, 14:48
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ford focus
niki85 благодаря за детаилният коментар.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 мар 2015, 14:48
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ford focus
А този С-МАХ пак ли е с въпросната CVT скоростна кутия ? И ако може да дадете някакво мнение за колата колкото е възможно по сниммките де. http://www.cars.bg/c772177
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ford focus
Това е проблемния автомат. Малко странно оборудване има, текстилен салон с подрев (доста рядко при Ц макс), навито обединява и управлението на климатроника, но няма карти за БГ никъде. Като цяло доста ''постно'' оборудване, не ми харесва нито колата нито цената.
П.С. сега видях че е ''nova''
П.С. сега видях че е ''nova''

Re: Съвет за покупка на Ford focus
Здравейте! Може ли да ми дадете мнение за Форд Фокус 2006г, 116 к.с. бензин
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта