Мондео МК3
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Така е, дизела има огромна тяга от ниски обороти. Той високи не може и да вдигне де
Така е, при реално каране в ежедневието дизела върви много повече.
Моята още от 1800 об тегли като локомотив. За да върви така бензин, трябва безжалостно юркане в обороти.
И в двете неща си има чар, но по различен начин.
Mondeo 2.2 TDCi 155 к.с. 360 / 400 Нм* е НЕМОРАЛЕН автомобил.
Мощен е като V6 бензин
Въртящ момент има като V8 бензин
Харчи като малолитражка.
Ако не внимаваш с газта, на пътниците им става лошо за минути.
Нечовешки върви, а харчи м/у 6 и 7 л/100 км.
На всичкото отгоре не можеш да го счупиш.
* при Overtorq

Така е, при реално каране в ежедневието дизела върви много повече.
Моята още от 1800 об тегли като локомотив. За да върви така бензин, трябва безжалостно юркане в обороти.
И в двете неща си има чар, но по различен начин.
Mondeo 2.2 TDCi 155 к.с. 360 / 400 Нм* е НЕМОРАЛЕН автомобил.
Мощен е като V6 бензин
Въртящ момент има като V8 бензин
Харчи като малолитражка.
Ако не внимаваш с газта, на пътниците им става лошо за минути.
Нечовешки върви, а харчи м/у 6 и 7 л/100 км.
На всичкото отгоре не можеш да го счупиш.
* при Overtorq
Ford. Feel the difference
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 юли 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Мондео 2001г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
До nikolovvd
Въртящият момент е наистина важен, но тук има и нещо друго. Скорпиото е страхотен автомобил като цяло. Не съм съвсем сигурен, но тежи поне 500 кг. повече от мондеото, дори и при по-високия си въртящ момент съм убеден, че е чувствително по-бавен и муден. По-големия двигател има и друго предимство- разхода при същите коне принципно е по-нисък и двигателя има по-дълга и безпроблемна експлоатация. Вече става въпрос за подръжка, техноческо състояние и в каква степен те кефи, всичко друго е прах в очите.
Карай Форд и се чувствай Горд!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 юли 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Мондео 2001г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
[quote="chaosdd"]Така е, дизела има огромна тяга от ниски обороти. Той високи не може и да вдигне де
Така е, при реално каране в ежедневието дизела върви много повече.
Моята още от 1800 об тегли като локомотив. За да върви така бензин, трябва безжалостно юркане в обороти.
И в двете неща си има чар, но по различен начин.
Mondeo 2.2 TDCi 155 к.с. 360 / 400 Нм* е НЕМОРАЛЕН автомобил.
Мощен е като V6 бензин
Въртящ момент има като V8 бензин
Харчи като малолитражка.
Ако не внимаваш с газта, на пътниците им става лошо за минути.
Нечовешки върви, а харчи м/у 6 и 7 л/100 км.
На всичкото отгоре не можеш да го счупи
Затова ли е с 5 бона отгоре?

Така е, при реално каране в ежедневието дизела върви много повече.
Моята още от 1800 об тегли като локомотив. За да върви така бензин, трябва безжалостно юркане в обороти.
И в двете неща си има чар, но по различен начин.
Mondeo 2.2 TDCi 155 к.с. 360 / 400 Нм* е НЕМОРАЛЕН автомобил.
Мощен е като V6 бензин
Въртящ момент има като V8 бензин
Харчи като малолитражка.
Ако не внимаваш с газта, на пътниците им става лошо за минути.
Нечовешки върви, а харчи м/у 6 и 7 л/100 км.
На всичкото отгоре не можеш да го счупи
Затова ли е с 5 бона отгоре?
Карай Форд и се чувствай Горд!
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: До nikolovvd
Съвременните двигатели надживяват автомобилите, в които са вградени при правилна експлоатация.Bat_Genyo написа:Въртящият момент е наистина важен, но тук има и нещо друго. Скорпиото е страхотен автомобил като цяло. Не съм съвсем сигурен, но тежи поне 500 кг. повече от мондеото, дори и при по-високия си въртящ момент съм убеден, че е чувствително по-бавен и муден. По-големия двигател има и друго предимство- разхода при същите коне принципно е по-нисък и двигателя има по-дълга и безпроблемна експлоатация. Вече става въпрос за подръжка, техноческо състояние и в каква степен те кефи, всичко друго е прах в очите.
Това за разхода, конете, форсирането и пр. е до голяма степен митология. Той зависи от страшно много фактори.
Това за килограмите е далеч от истината. Модерните автомобили натежаха много заради специалните структури, усилвания, деформационни зони, оборудване и пр.
Не ми се проверява колко тежи Скорпио, но няма да се учудя ако е дори по-леко от Мондео.
Проверете ако желаете, но Fiesta от сегашния модел тежи повече от Sierra!
Ford. Feel the difference
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Всъщност са по-тежки , заради споменатите по-горе "специалните структури, усилвания, деформационни зони, оборудване и пр. ".Bat_Genyo написа:За килограмите е интересен въпрос. По талон моето мондео тежи точно 1360 кг. Тенденцията е новите модели да са по-леки, от гледна точка на екология, разход, рециклиране и тем подобни щуротии.
Факт - моята Фиеста е по-тежка от Сиера , размерите сами и знаете какви са.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не вярвайте много в талона, базата данни на КАТ често няма общо с реалността.Bat_Genyo написа:За килограмите е интересен въпрос. По талон моето мондео тежи точно 1360 кг. Тенденцията е новите модели да са по-леки, от гледна точка на екология, разход, рециклиране и тем подобни щуротии.
Тези Мондеа са м/у 1400 и 1550 кг. в зависимост от мотора и оборудването.
Focus-ът ми е 1460 кг. например. Егати кютука!
Тези данни м/у другото ги мерят с включени 75 кг за шофьор и 90% нива на течности. Да имате предвид ако сравнявате да мерите ябълки с ябълки.
Натежаха много автомобилите, чаак напоследък се опитват по-сериозно да обърнат тенденцията - напр. новата Mozda 2, респ. Fiesta. (не сегашната, бъдещата).
Ford. Feel the difference
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта