МНОГО важна тема! - разход
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
веден
И аз виждам нещо такова. Понякога като изключа от скорост докато се движа оборотите затават на 1300- 1400 и не падат до 900 докато не спра окончателно (подчертавам окончателно). И това май става бая често. Не съм сигурен дали това е програмирано или е някакъв проблем... Като се замисля не е ненормално ако си на изключена от скорост в движение да държи по-високо обороти като застраховка от гаснене на мотора ама не съм вещ в тая сфера и не знам.
И аз виждам нещо такова. Понякога като изключа от скорост докато се движа оборотите затават на 1300- 1400 и не падат до 900 докато не спра окончателно (подчертавам окончателно). И това май става бая често. Не съм сигурен дали това е програмирано или е някакъв проблем... Като се замисля не е ненормално ако си на изключена от скорост в движение да държи по-високо обороти като застраховка от гаснене на мотора ама не съм вещ в тая сфера и не знам.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- Tuz
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Мондео 2004
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Това е нормално за да се осигури нормална работа на другите системи на колата, (хидравлика, вакум за спирачките ит.н.)orlinm написа:веден
И аз виждам нещо такова. Понякога като изключа от скорост докато се движа оборотите затават на 1300- 1400 и не падат до 900 докато не спра окончателно (подчертавам окончателно). И това май става бая често. Не съм сигурен дали това е програмирано или е някакъв проблем... Като се замисля не е ненормално ако си на изключена от скорост в движение да държи по-високо обороти като застраховка от гаснене на мотора ама не съм вещ в тая сфера и не знам.

- greek
- потребител
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
ще споделя с вас мистериозния разход който ми даде мондеото тази събота и неделя на газ:
напълних бутилката догоре на ЕКО между София-Ихтиман ,покарах по магистралата и по други пътища 100-120 км/ч и на Пазарджик на Шел долях......160 км---10 л 6,25л/100км
продължих и в Хасково на топливо пак долях 150 км---15 л 10л/100км
Е това ако не е мистерия .но не мога да разбера кой е хитреца
напълних бутилката догоре на ЕКО между София-Ихтиман ,покарах по магистралата и по други пътища 100-120 км/ч и на Пазарджик на Шел долях......160 км---10 л 6,25л/100км
продължих и в Хасково на топливо пак долях 150 км---15 л 10л/100км

Е това ако не е мистерия .но не мога да разбера кой е хитреца

-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 01 мар 2006, 09:57
- Модел на автомобила: Мондео 1,8 16V 1993
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Глей са.. И аз така се излъгах 1-2 пъти, въпреки, че мойто само на бензин върви. При газЪ отклоненията стават сериозни. Много зависи от работното налягане на колонката (за газ). На ЕКО, например ако са с по-високо налягане ти сипват повече газ (повече отколкото биха ти сипали на газостанция Х) не изгаряш всичката газ и доливаш, обаче на друга колонка с по-ниско налягане и пистолета изключва по-рано.. И О, чудо!!! Колата ми харчи 4,5..... Е да, ама не.. Както и ти си се уверил всичко си влиза в нормалните граници ако осредниш показанията от няколко поредни зареждания..
Та на мен така във Варна ми напълниха празния (~70л) резервоар с 35л.....
Та на мен така във Варна ми напълниха празния (~70л) резервоар с 35л.....
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Първа национална среща на Клуб Форд !
Подготвил съм се аз предната вечер заредих до горе, до вкъщи е по-малко от километър, значи тръгвам с пълна до горе бутилка.
Излизам сутринта вали порой едвам стигнах до колата.
Купил го бях с един проблем като се намокри хълца и не върви, едвам излязох от Плевен. Спря дъжда и аз спрях на едно място поработи на място нормализира се и тръгнах. Музиката на 6 и аз си карам. По едно време гледам табела "община Троян" и измежду музиката си чувам телефона, докъто отговоря и затвориха. Гледам няма индетефикация на номера, рекох баща като ме видя в какъв порой тръгнах и ми звъни от домашния.
Дрънкам в къщи:
- той "не съм аз"
- аз ми "ми хууу, почти съм в Троян"
- той " ти за къде беше тръгнал?"
- аз "ми за Казанлък"
- той " ами, че той е в обратна посока бе "
Малййй
Аре обратно в Ловеч като през цялото време от Плевен като съм тръгнал спирам на всяка срещната бензиностация да търся да си купя карта.
Спирам в Ловеч на една бензиностанция питам за карта и момчето каза, че има. Дъкъто да си взема карата му отворих багажника и му казах да допълни каквото липсва, бях минал 100+ км.
Излизам и оня се мъчи да натъпче левче поне колко да има какво да платя. Едвам го натъпка т'ва левче там. Верно газта тогава беше 50-60 стинки ама не може да гори 2/100
Иибаасии разказаа
Некой ако е имал нерви да го изчете едва ли е схванал нещо
Подготвил съм се аз предната вечер заредих до горе, до вкъщи е по-малко от километър, значи тръгвам с пълна до горе бутилка.
Излизам сутринта вали порой едвам стигнах до колата.
Купил го бях с един проблем като се намокри хълца и не върви, едвам излязох от Плевен. Спря дъжда и аз спрях на едно място поработи на място нормализира се и тръгнах. Музиката на 6 и аз си карам. По едно време гледам табела "община Троян" и измежду музиката си чувам телефона, докъто отговоря и затвориха. Гледам няма индетефикация на номера, рекох баща като ме видя в какъв порой тръгнах и ми звъни от домашния.
Дрънкам в къщи:
- той "не съм аз"
- аз ми "ми хууу, почти съм в Троян"
- той " ти за къде беше тръгнал?"
- аз "ми за Казанлък"
- той " ами, че той е в обратна посока бе "
Малййй

Аре обратно в Ловеч като през цялото време от Плевен като съм тръгнал спирам на всяка срещната бензиностация да търся да си купя карта.
Спирам в Ловеч на една бензиностанция питам за карта и момчето каза, че има. Дъкъто да си взема карата му отворих багажника и му казах да допълни каквото липсва, бях минал 100+ км.
Излизам и оня се мъчи да натъпче левче поне колко да има какво да платя. Едвам го натъпка т'ва левче там. Верно газта тогава беше 50-60 стинки ама не може да гори 2/100
Иибаасии разказаа

Некой ако е имал нерви да го изчете едва ли е схванал нещо

Тези газстанции на Топливо АД ги водят нещо ментеливи- няма мистерия според мен!greek написа:..............продължих и в Хасково на топливо пак долях 150 км---15 л 10л/100км![]()
Е това ако не е мистерия .но не мога да разбера кой е хитреца
Ми освен, че не знаеш къде е Казанлък друго не разбрах май...paci написа:.....Некой ако е имал нерви да го изчете едва ли е схванал нещо

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 14 май 2007, 11:44
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
- Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Разход на Ескорт 1.6 16V
Колеги, карам Ескорт 1.6 и в София под 12/100 бензин не мога да сваля. Това нормално ли е и ако не, какво да правя?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Модифицирах на газовата уредба - махнах електрическия клапан на газта (този със стъпковото моторче), защото му изгоря управлението и сложих ръчен клапан. Който, след настройката от газаджиите, затворих с още 1,5 оборота. А колата си върви нормално.
Прибирам се от Априлци и зареждам. Разходът на извънградско ми падна малко под 9/100 газ. Много съм доволен
Досега най ниския беше 9,8/100 при много внимателно каране.
Преди Априлци засякох градско софийско - разхода е 12,9/100 (газ).
Прибирам се от Априлци и зареждам. Разходът на извънградско ми падна малко под 9/100 газ. Много съм доволен

Преди Априлци засякох градско софийско - разхода е 12,9/100 (газ).
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
фиеста мк4
здравей racer 11.искам да те питам има ли я тая система и при фиеста 1.25 16в 96г.щото и на мене от време на време ми намирисва на бенз.Иначе форко е чук,ного съм доволен. Благодаря ти предварително.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
mi6o, доста старо питане, но аз да си кажа
ако питаш конкретно някого, питай го на лична. Въпросната система (FVSS) я има и при теб. Предназначението й е чисто екологично. Тя икономисва около 2 мл/100 км
Ако някой от маркучите й е сцепен, ще смуче въздух неотчетен от МАФ-а и промените в работата да ДВГ ще са осезаеми, а твоя щом е чук, значи си наред



- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: МНОГО важна тема! - разход
все се чудя какво й е важното на тази тема!? Някак ще сваляме разхода ли?
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: МНОГО важна тема! - разход
тъй като упрека е към мен, виж само датата на темата Пон Май 09, 2005 10:26red написа:все се чудя какво й е важното на тази тема!? Някак ще сваляме разхода ли?
малко по надолу е и отговора на въпроса ти,пък съм ти благодарен че ме подсети ,че темата от 2 стр. трябва да стане 1
racer11 написа:Ето ме и мен на линия след дъъълга почивка по празниците![]()
А сега веднага по въпроса. Сигурно се чудите защо е толкова важна тази тема. Еми защото с 15 минути работа си намалих разхода с 2-3л/100, колата върви мноого повече и вече не мирише на бензин. Т.е. с 1 куршум 3 заекаСега да споделя ноу-хау.
Повечето инжекционни ескорти /може би всички/ имат една умна система - за изгаряне на бензиновите пари от резервоара. Тя е много проста - парите от резервоара се съхраняват в съд с активен въглен и през клапан /който се отваря само при топъл двигател/ отиват за изгаряне в смукателния колектор. "Отиването" става чрез "засмукване" породено от вакума в смук колектор. Проблема при тази система е че маркучите съм съда с активен въглен и от него съм смук. колектор са пластмасови и обичат да се чупят при небрежно отношение към тяхПри мен се беше счупил маккуча от съда към колектора.
Резултат
1. При отваряне на клапана на съда бензиновите пари те отиват навсякъде другаде, но не и в колектора и издават "приятна" миризма;
2. В следствие на това разхода чуствително се повишава;
3. Губи се мощност, защото се намалява вакума в смук. колектор, а МАР датчика отчита това и съответно ЕКУ-то не реагира адекватно при повишено натоварване на двигателя. Малко объркано го казах това последното, но се надявам че стана ясно.
След ремонт на маркуча /малко супер бонд/ горните 3 проблема изчезнаха безследно и сега съм един още по-щастлив форд-фен
![]()
Така, че ако имате някой от горните симптоми - вече знаете още една възможна причина.
времето е като парите-никога не стига
- ghost
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 27 май 2008, 19:46
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0i Ghia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: МНОГО важна тема! - разход
Здравейте, някой може ли да ми даде снимка на това чудо в една Sierra бензинова ако има такова въобще защото имам тези симптомиracer11 написа:Ето ме и мен на линия след дъъълга почивка по празниците![]()
А сега веднага по въпроса. Сигурно се чудите защо е толкова важна тази тема. Еми защото с 15 минути работа си намалих разхода с 2-3л/100, колата върви мноого повече и вече не мирише на бензин. Т.е. с 1 куршум 3 заекаСега да споделя ноу-хау.
Повечето инжекционни ескорти /може би всички/ имат една умна система - за изгаряне на бензиновите пари от резервоара. Тя е много проста - парите от резервоара се съхраняват в съд с активен въглен и през клапан /който се отваря само при топъл двигател/ отиват за изгаряне в смукателния колектор. "Отиването" става чрез "засмукване" породено от вакума в смук колектор. Проблема при тази система е че маркучите съм съда с активен въглен и от него съм смук. колектор са пластмасови и обичат да се чупят при небрежно отношение към тяхПри мен се беше счупил маккуча от съда към колектора.
Резултат
1. При отваряне на клапана на съда бензиновите пари те отиват навсякъде другаде, но не и в колектора и издават "приятна" миризма;
2. В следствие на това разхода чуствително се повишава;
3. Губи се мощност, защото се намалява вакума в смук. колектор, а МАР датчика отчита това и съответно ЕКУ-то не реагира адекватно при повишено натоварване на двигателя. Малко объркано го казах това последното, но се надявам че стана ясно.
След ремонт на маркуча /малко супер бонд/ горните 3 проблема изчезнаха безследно и сега съм един още по-щастлив форд-фен
![]()
Така, че ако имате някой от горните симптоми - вече знаете още една възможна причина.

Всичко което не се купува с ПАРИ се купува с МНОГО ПАРИ !!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта