Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Мнение от ЯЛТА » 31 май 2011, 23:51

TDDI- директно впръскване на горивото трябва да пали от четвърт, така че може и 60 ач., но в БГ...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Salti
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Мнение от Salti » 04 юни 2011, 20:25

Да благодаря, сигурно ще си взема един 60амперчасов то ще си покаже.
Да се похваля, онзи ден си обслужих колата, ремъците и ролките ми направи впечатление, че са оригиналните на автомобила, специалиста в сервиза ми диагностицира ходовата част и ми каза, че е с оргиналните си шарнири, седят си нитовете по тях и няма нищо счупено като цяло. Дискове и накладки са сменяни на 50хил. км по книжка, това забеляза и специалиста - "на практика са нови" Сега ми остана само да си заредя климатика и да си отдъхна малко :)

Поредната питанка, капаците: на интеркулера, малкото въздухузаборниче до него и капачето долу от него, мога ли да разбера каталожните им номера по някав начин. Предлагат ми 2 фара от фейслифтов фокус, но английски, тези фарове подлежът ли на реглаж, дават ми ги на приемлива цена от 80 лв, не са жълти, в много добро състояние са, но ако не могат да се регулират няма да се занимавам?
Благодаря!

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Мнение от Alexi » 04 юни 2011, 20:30

ей човек като си повярва че италианската му 10 годишна дизелова кола е на 60к и край .. за това всички коли в бг са на 50-120к ,и 2 годишните и 15 годишните :D:

Потребителски аватар
Salti
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Мнение от Salti » 04 юни 2011, 20:38

Както споменах по нагоре колата бе ударена, единствения начин в БГ (въпреки, че тази не съм е вземал от БГ) да си вземеш кола на малко км е с удар...нека да оставим да си вярвам, защо ми трепеш ентусиазма сега :). Но да погледнем и другия аспект, дотук колата едвам надвишава 3.3 с регистрация и обслужване...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Мнение от HACKO » 04 юни 2011, 22:03

Аз лично съм правил ударена италианска Астра Дизел, току що докарана, на около 5г. километража показваше 260 000. След няколко дни, като дойде да я пастираме, километража вече показваше 130 000. На моята шарнирите също са занитени а е на 300 000.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Yamato
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
Местоположение: ШОПландия
Status: Извън линия

Re: Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Мнение от Yamato » 09 юни 2011, 15:17

Salti написа:Да благодаря, сигурно ще си взема един 60амперчасов то ще си покаже.
Да се похваля, онзи ден си обслужих колата, ремъците и ролките ми направи впечатление, че са оригиналните на автомобила, специалиста в сервиза ми диагностицира ходовата част и ми каза, че е с оргиналните си шарнири, седят си нитовете по тях и няма нищо счупено като цяло. Дискове и накладки са сменяни на 50хил. км по книжка, това забеляза и специалиста - "на практика са нови" Сега ми остана само да си заредя климатика и да си отдъхна малко :)
Колко ти излезна колата и в последствие стандартното обслужване след покупка, ако не е тайна? Обмислям да купя същата и разглеждам обяви и обмислям оферти.

Цена за нещо подобно нормална ли е и заслужава ли си? http://www.cars.bg/u346379" onclick="window.open(this.href);return false; Уж е на 280 хил. км...

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Мнение от Doin » 09 юни 2011, 15:35

Цената е добра само ако и състоянието й е добро. Най-добре е под капака да погледне някой на когото имаш доверие и разбира достатъчно. Отиваш, оглеждаш, обръщаш внимание на двигателя, рейката, климатика, турбото - общо взето това са скъпите неща.
И в края на краищата - важното е да те грабне и да се влюбиш в нея, останалото се прави.

Потребителски аватар
Yamato
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
Местоположение: ШОПландия
Status: Извън линия

Re: Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Мнение от Yamato » 09 юни 2011, 15:40

Doin написа:Цената е добра само ако и състоянието й е добро. Най-добре е под капака да погледне някой на когото имаш доверие и разбира достатъчно. Отиваш, оглеждаш, обръщаш внимание на двигателя, рейката, климатика, турбото - общо взето това са скъпите неща.
И в края на краищата - важното е да те грабне и да се влюбиш в нея, останалото се прави.
Като визия и комфорт ме е грабнала, въпросът е да не ме цица постоянно после. Ще търся вариант в максиамлно добро състояние, а че с мен ще водя някой дето разбира е пвоече от ясно. Затова и е хубаво човека да каже ако е имал досега някакви проблеми с този дизелов вариант. Това с вкарванет от чужбина е голям зар, ако не й се направи пълна диагностика там на място, а това предполагам излиза скъпо.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Мнение от ЯЛТА » 09 юни 2011, 17:33

А една диагностика в Мото Пфое ще е най добре, и съединителя къде отделя...............и се опитай да свалиш от цената ако можеш, все пак 11 год., 280 000 км. за 3 800 мисля са множко, не изпадай в еуфория с една дума.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Мнение от ЯЛТА » 09 юни 2011, 18:43

Я виж тук какво има :
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 53#p360753" onclick="window.open(this.href);return false;
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Salti
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Focus 1 - 1.8 TDCI / TDDI Съвет

Мнение от Salti » 10 юни 2011, 11:11

Yamato написа: Колко ти излезна колата и в последствие стандартното обслужване след покупка, ако не е тайна? Обмислям да купя същата и разглеждам обяви и обмислям оферти.
Цена за нещо подобно нормална ли е и заслужава ли си? http://www.cars.bg/u346379" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Уж е на 280 хил. км...
Цената на колата: 2.800лв (с лек удар отпред в дясно)
Цена на части: броня, фар, решетка, мигач, боя: 200лв
Цена на осблужване и диганостика: Пистов и ангренажен ремък, две ролки, 4'те филтъра и смяна на масло + труд: 250 лв
Еко такса: 45 лв
КАТ: 60 лв
Гражданска първа вноска 53 лв

Снимки на колата има на предишната страница

Скоро ще мина и стенд, да видя как е, все пак е имало удар.

Разход на гориво в града: с 22 литра съм минал 350км и имам още приблизително 50-60 км до светване на лампата..
Неделя може да ходя до Сф и смятам да е пробвам догоре резервоара и да е засека на 100 по-точно.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта