Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Е, не знам, а аз имах късмет, че мацката беше до мен и не ми пукаше, че имаше лед по завоитеdebug написа:@impossibleman
С тая Фабиа си случил късмет, че не е карал някой като менФабийката е вземала разстоянието Пловдив - Рудозем (по директния път от Смолян, а не през Мадан) за час и петнадесет.
Между впрочем най-вероятно ти скърца тампон на стабилизиращата щанга, не е болка за умиралка.


Иначе благодаря ти за предположението за шумовете .
Пък за моя горивомер. Пустия явно се стряска и запазва спокойствие посредата и после се оправя. Ама нормално ли е, разхода ми да скочи до 7.9 на сто, след като никога досега не ми е минавал 7.3-7.4 в най-лошия случай, даже с яко каране и климатик? Направо здраво ми бръкна в джоба, след като посетих сервиза за обслужване. Е, може и от жегите да е, щото без климатик почти не съм карал, а и го държа или на 3 или на 4. Като прибавя, че почти на минаева ден да не вдигна 150-160, разходът явно е реален




- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Оправи ли се горивомера колега impossibleman ? Виждам,че мнението ти е публикувано отдавна,но може би вече си разрешил проблема,който изглежда имам и аз.Казвам това,защото от известно време и Фиестата на жена ми започна да показва грешно горивото в резервоара.Стрелката играе от време на време и показанията за оставащи километри се променят драстично,дори и автомобилът да е спрял.Вярно е,че Фиестата е дизел,но предполагам,че нивомерите са едни и същи на всичките двигатели.Досега не сме имали никакви проблеми,но понеже остават още два месеца до края на гаранцията,искам да отстраня този проблем,докато има време.От Мото Пфое се правят,че не са и чували за такъв дефект при това поколение Фиести,но ако и ти си се сблъскал с това,вече ставаме поне двама(да не говорим,че преди време бях чел някъде из форумите,че това е често срещан проблем).Ако можеш,кажи дали е имало някакво развитие по въпроса.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Само една идея- попитай и ги накарай да ти качат по-нова версия на софтуера. Възможно е тя да оправи този проблем (който звучи точно като софтуерен).synthez 3D написа:Оправи ли се горивомера колега impossibleman ? Виждам,че мнението ти е публикувано отдавна,но може би вече си разрешил проблема,който изглежда имам и аз....Ако можеш,кажи дали е имало някакво развитие по въпроса.
При мен с нова версия на софтуера се коригираха оборотите леко надолу и леко спадна разхода (възможно е и да си въобразявам, де).

- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
synthez 3D написа:Оправи ли се горивомера колега impossibleman ? Виждам,че мнението ти е публикувано отдавна,но може би вече си разрешил проблема,който изглежда имам и аз.Казвам това,защото от известно време и Фиестата на жена ми започна да показва грешно горивото в резервоара.Стрелката играе от време на време и показанията за оставащи километри се променят драстично,дори и автомобилът да е спрял.Вярно е,че Фиестата е дизел,но предполагам,че нивомерите са едни и същи на всичките двигатели.Досега не сме имали никакви проблеми,но понеже остават още два месеца до края на гаранцията,искам да отстраня този проблем,докато има време.От Мото Пфое се правят,че не са и чували за такъв дефект при това поколение Фиести,но ако и ти си се сблъскал с това,вече ставаме поне двама(да не говорим,че преди време бях чел някъде из форумите,че това е често срещан проблем).Ако можеш,кажи дали е имало някакво развитие по въпроса.
Колега, смениха ми датчика гаранционно и стрелката се нормализира, макар да показва пак по-малко. Поне не играе драстично. Това стана пролетта. Началото на септември обаче, когато бях спрял на паркинга на Кауфланд на жега, стрелката отново взе да играе! После се нормализира и засега е добре. Обаче ми направи впечатление следното. Бях сложил в багажника 3 полиетиленови торби от Кауфланд. Когато ги свалих от багажника, бяха наелектризирани!!! Космите по ръцете настръхваха! Та ми светна, че и резервоара е някъде наблизо до тия торбички! Чудя се, дали проблемът не може да е в статичното електричество и жегата? Проблем определено има с тия горивомери и определени стечения на обстоятелствата. Аз като вземах фиестата ми казаха, че в предните модели е имало проблеми с горивомерите, но сега бил решен. Явно е решен, но се е появил друг проблем, вследствие на това решение!
Та да те попитам и аз - жена ти товари ли в багажника полиетиленови торбички със стока в жегите? Щото ако е така, може и прав да се окажа.
И още едно въпросче от мен. Нещо над 110-120 км/ч, волана ми вибрира. Задната ми гума бе спукана и като я смених, сякаш се пооправиха нещата, но пак се усеща леко тресене при висока скорост на гладък асфалт. Клатих предните гуми, но луфт не усетих. Предполагам, че е от разбалансирани гуми. Какво е вашето мнение?
Моята равносметка за 32 000 км е:
-смяна на заплака - 3600 км - гаранция
-смяна на горивомер - около 24 400 км - гаранция
-смяна на крушка дълги/къси - 32000 км (карам нон стоп със светнати фарове) - 28.49 лв
-скърцане след дъжд( забелязах го на 5-6000км) - не е отстранено. Обяснението на сервиза - вероятно кора на калника. Смисъл от смяна няма. Вече правили такива смени, но пак се появявало. Така да е, ще гледам да карам на сухо.
-смазване на дясна седалка ( тривратка) - заяждаше лоста - 14 000км - гаранция
-смазване на лява седалка и капак на багажника и жило на капака на двигателя - 24 400 км. - гаранция.
Кофти работа това с капака на мотора. Лоста заяде и не искаше да се отвори. Исках да налея вода за чистачките, щото бе ужас времето. Не ще и не ще. Мъчих се половин час, но... След няколко часа пробвах пак и о чудо! Отвори се Сезам!
- при пускане, двигателят почти загася, когато външната температура е около 20 градуса - Не съм се мъчил да отстранявам тоя проблем
- скърцащи пластмаси при ниски температури и по едно време лява врата. - неотстранимо.
- най-куриозното, което днес отстраних, бе бълбукане в ляво от мен! О, УЖАС! Извадих всички бутилки с вода, но пак продължава! Оказа се запушени отвори за изтичане на водата от вратата! По едно време си мислех, че бензина бълбука в резервоара!
Като цяло, главно електрически проблеми.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Може и да има нещо вярно за статичното електричество,защото резервоара е пластмасов,но по-скоро е някакъв лош контакт,или маса,може би в куплунга на резервоара.Проблема е,че за да се достигне до него,трябва да се свали целия резервоар,защото е отгоре.Може би причината за тези проблеми се крие в пластмасовия резервоар,понеже масата на помпата,вместо от корпуса на резервоара,се взема от този куплунг,който е общ и за нивомера и ако има някакво замърсяване или нагар,поради консумацията на помпата,ето ги и непостоянните показания.От друга страна не вярвам,че за малко над 10000км може да се износи нивомера и за това си мисля,че проблема е елктрически.Казваш,че на теб са ти сменили нивомера(той е неразделна част от помпата,значи трябва и нея да са сменили),но щом пак си забелязал играене,може би само са почистили контактите на куплунга,или ако са сменили помпата,
разглобяването е разместило малко куплунга и известно време е давал добър контакт.Това са само предположения,продиктувани от дългия ми опит с работа по ремонт на електроника, но съм почти сигурен,че са верни.В Русе ли ти сменяха нивомера?Питам,защото и двете ни коли са купени от Русе, а досега не се е налагало да търся помощ от някой сервиз и за това не знам дали са коректни.
Относно вибрациите над 120км мога да ти препоръчам да си провериш баланса на всички гуми и съм почти сигурен,че е от него.Възможно е да си загубил някаде по пътищата някои от тежестите по джантите,а пък и за 32000км е напълно нормално баланса да се провери,особено след като има вибрация.
За паленето при температура от 10 до 20 градуса мисля,че е обща болест на всички бензинови двигатели,отговарящи на Евро3 и нагоре.Просто екологичната норма не позволява при определени условия да се впъсква повече гориво(от което двигателя има нужда в този момент,за да работи нормално) и нещата остават някъде на границата на възможностите за потдържане на нормални обороти.
Това не е проблем,а особеност,наложена от екологията
А относно скърцането на пластмасите,може би е по-забележимо при теб,защото вратите ти са по-дълги(3врати)и заради това коструктивно са по-податливи на огъване.За сега при нас нищо не скърца(5врати),с изключение на подвижната горна част на шофьорския колан,която някой път притраква тихичко по дупките,но не мисля,че някой друг го забелязва,освен мен
Жена ми не обръща внимание на подобни шумове ,така че за нея всичко е перфектно.
разглобяването е разместило малко куплунга и известно време е давал добър контакт.Това са само предположения,продиктувани от дългия ми опит с работа по ремонт на електроника, но съм почти сигурен,че са верни.В Русе ли ти сменяха нивомера?Питам,защото и двете ни коли са купени от Русе, а досега не се е налагало да търся помощ от някой сервиз и за това не знам дали са коректни.
Относно вибрациите над 120км мога да ти препоръчам да си провериш баланса на всички гуми и съм почти сигурен,че е от него.Възможно е да си загубил някаде по пътищата някои от тежестите по джантите,а пък и за 32000км е напълно нормално баланса да се провери,особено след като има вибрация.
За паленето при температура от 10 до 20 градуса мисля,че е обща болест на всички бензинови двигатели,отговарящи на Евро3 и нагоре.Просто екологичната норма не позволява при определени условия да се впъсква повече гориво(от което двигателя има нужда в този момент,за да работи нормално) и нещата остават някъде на границата на възможностите за потдържане на нормални обороти.
Това не е проблем,а особеност,наложена от екологията

А относно скърцането на пластмасите,може би е по-забележимо при теб,защото вратите ти са по-дълги(3врати)и заради това коструктивно са по-податливи на огъване.За сега при нас нищо не скърца(5врати),с изключение на подвижната горна част на шофьорския колан,която някой път притраква тихичко по дупките,но не мисля,че някой друг го забелязва,освен мен

- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Да, в Русе правиха ремонта. Колата стоя един ден в сервиза, понеже както каза, трябва да се смъква резервоара. Все пак аз си мисля, че проблемът с нивомера е продиктуван от големите жеги. Миналото лято в колата бе над 55 градуса. Това лято също не отстъпваше много. И в двата случая, нивомерът се прецаква в големите жеги, когато оставям колата на слънце. Това с полиетиленовите чанти го казах, защото наистина проблемът се появи, когато натоварих багажа на паркинга и запалих - стрелката почна да играе, както и показанието за оставащите километри! После свалих чантите след 5-10 минути и те бяха наелектризирани! На другия ден нямаше нищо! Не ми се вярва проблемът да е в куплунг. Все пак, може да има резон в нещата, които казваш, защото миналото лято, когато се прецака нивомерът, показанието за оставащите километри също стана много неточно и реално показва 50-100 км по-малко. Сега стрелката на горивопоказателят не играе, но показанието за оставащите километри е с около 50-70 км по-малко. Винаги зареждам резервоара догоре и може да се види от подписа ми, кога колко съм зареждал и колко километри съм минал! Така, че няма как да не ми прави впечатление, че при разход 6.2, колкото е при последния ми пробег от 625 километра, показанието за оставащите километри стигна максимум 660 км, а реално аз имам гориво за 725! Това не е от грешка при зареждането на бензиностанциите, защото от година следя тия неща с показанията и винаги те са били с 50-70 км по-малко. Преди да стане проблемът с показанията, оставащите километри бяха ОК. Така, че не знам какъв точно ремонт са правили , но доколкото ми казаха, трябваше да се сменя датчик, а не помпа! Затова и чаках няколко седмици, докато пристигне резервната част.
Питаш, дали са коректни. Кой може да каже? Все пак не виждаш какво сменят, защото в халето е забранено за клиенти. Може и до симпатия да е цялата работа. Тук нямам мнение по въпроса. И все пак бих те посъветвал да отидете в сервиза, докато колата е в гаранция. И все пак кога се появи твоя проблем? Това лято пазех колата от слънце, доколкото мога, но в последните горещи дни нямах късмет.
Благодаря ти за останалите отговори. Все се каня да балансирам гумите, макар, че когато сменях нивомера( ако е бил той) април, размених и задните с предните гуми. Тогава платих и за балансиране. После едно пишлеме ми спука гумата, а в последствие в същата гума намерих и видия. Сега съм с резервната, която е почти нова, на не повече от 2000 км пробег.
Питаш, дали са коректни. Кой може да каже? Все пак не виждаш какво сменят, защото в халето е забранено за клиенти. Може и до симпатия да е цялата работа. Тук нямам мнение по въпроса. И все пак бих те посъветвал да отидете в сервиза, докато колата е в гаранция. И все пак кога се появи твоя проблем? Това лято пазех колата от слънце, доколкото мога, но в последните горещи дни нямах късмет.
Благодаря ти за останалите отговори. Все се каня да балансирам гумите, макар, че когато сменях нивомера( ако е бил той) април, размених и задните с предните гуми. Тогава платих и за балансиране. После едно пишлеме ми спука гумата, а в последствие в същата гума намерих и видия. Сега съм с резервната, която е почти нова, на не повече от 2000 км пробег.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Е това най-много ме дразни,че не пускат клиенти в сервиза.Като че ли ще им вземеш занаята
Да не говорим за това,че най-вероятно няма да имат резервен датчик и няма да стане с едно разглобяване и едно посещение.
Според теб горещините може да са причина за проблема,но нашата Фиеста стои в гараж и слънцето я пече само когато се кара.Освен това проблема се появи преди около 10 дни,когато времето вече беше студено.Както и да е,остава ми да се боря по някакъв начин и след като се справя с проблема ще напиша тук какво е станало,за да помогна на някой друг с подобен проблем.
Много ти благодаря за информацията,която ми помогна да си изясня някои неща и да реша какво да направя.

Според теб горещините може да са причина за проблема,но нашата Фиеста стои в гараж и слънцето я пече само когато се кара.Освен това проблема се появи преди около 10 дни,когато времето вече беше студено.Както и да е,остава ми да се боря по някакъв начин и след като се справя с проблема ще напиша тук какво е станало,за да помогна на някой друг с подобен проблем.
Много ти благодаря за информацията,която ми помогна да си изясня някои неща и да реша какво да направя.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Решението се оказа много просто(както и предполагах),но досега го тествах, за да съм напълно сигурен,преди да го споделя.Понеже съм работил дълго време с електроника,знам че повечето проблеми се дължат на хлабави връзки и лош контакт,и затова исках първо да проверя куплунга,който захранва помпата и датчика.Първоначално смятах,че трябва да се свали резервоара(както казаха и в Мото Пфое) и затова не исках да се занимавам,но след като потърсих малко повече информация из интернет,намерих няколко снимки на Фиеста със свалена задна седалка и видях,че може би има възможност да се стигне до буксата отгоре.На снимката се вижда(червеното кръгче)къде влизат кабелите за помпата и след като извадих гуменото уплътнение се оказа,че куплунга е точно там.Извадих го,огледах го и открих,че контактите му са чисти(без нагар),но много ХЛАБАВИ.Натегнах ги малко,включих буксата и всичко заспа.Сега стрелката изобщо не мърда(освен когато измина повечко километри
) и оставащите километри са верни.Няколко дни наблюдавах показанията на нивомера по време на експлоатация(за което трябваше да си разменим колите с жената
) и всичко е перфектно.Незнам дали при теб е бил друг проблема,но при мен се оправи по този начин и много се радвам,че не се наложи да се разправям с Мото Пфое,че да ми разглобят половината кола,да ги чакам да намерят части и накрая да не е сигурно какво са направили.
Надявам се,че опита ми,свързан с показанията на нивомера ще е полезен на някого.


Надявам се,че опита ми,свързан с показанията на нивомера ще е полезен на някого.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Благодаря за инфото колега! Но дали ще се оправи по тоя начин показанието за оставащите километра? Защото ако приема, че при мен стрелката не играе, показанието за оставащите километри не е вярно.
Видях къде влиза кабелът. Направи ми впеатление, че е сплескан на места. Така ли е и при теб? И как издърпа куплунга? Направо хвана кабела или? Лесно ли става цялата работа с повторното му поставяне?
Малко е затруднен достъпа при мен. Колата е с две врати, а за да махна мокета, май трябва да свалям пластмасите.
Видях къде влиза кабелът. Направи ми впеатление, че е сплескан на места. Така ли е и при теб? И как издърпа куплунга? Направо хвана кабела или? Лесно ли става цялата работа с повторното му поставяне?
Малко е затруднен достъпа при мен. Колата е с две врати, а за да махна мокета, май трябва да свалям пластмасите.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
И при мен кабела е леко смачкан,защото първоначално не е бил поставен в канала,който е за него и седалката го е мачкала
.Отстрани куплунга има закопчалка,която се натиска навътре и чак тогава се дърпа нагоре.Няма много място,но се изважда и пъха обратно без проблем.При мен,след като седалката се отвори напред,мокета се надига нагоре и достъпа е открит.Само в краищата го издърпах леко от пластмасите и после го пъхнах обратно.
Струва ми се,че ако стрелката ти не играе,при теб няма да има проблем с този куплунг,така че сигурно показанието за оставащите километри ще зависи от нещо друго.А и щом достъпа не е много лесен при теб,по-добре карай така.Не съм много сигурен,но би трябвало компютъра да изчислява оставащите километри,имайки предвид последния среден разход за определени километри.Ако разхода ти е предимно градски,то сигурно съобразно това, оставащите километри при пълен резервоар са по-малко,отколкото са били преди(ако е имало повече извънградско).Както и да е,все пак той е ориентировъчен и не вярвам да е много точен.

Струва ми се,че ако стрелката ти не играе,при теб няма да има проблем с този куплунг,така че сигурно показанието за оставащите километри ще зависи от нещо друго.А и щом достъпа не е много лесен при теб,по-добре карай така.Не съм много сигурен,но би трябвало компютъра да изчислява оставащите километри,имайки предвид последния среден разход за определени километри.Ако разхода ти е предимно градски,то сигурно съобразно това, оставащите километри при пълен резервоар са по-малко,отколкото са били преди(ако е имало повече извънградско).Както и да е,все пак той е ориентировъчен и не вярвам да е много точен.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Я кажете - как е при вас шумът от шофиране при скорости над 120км. При мен май е повече от необходимото, особено при лош асфалт.
Обезшумих багажника и двете задни врати, в скоро време мисля да сложа оригинална изолация на предния капак и да обезшумя и предните врати, да видим дали ще помогне.
Или гумите ми са много шумни (със зимните шумът е по-слаб) или не знам вече.
При ниски скорост или в града шумът е повече от приемлив, тоест липсва.
Обезшумих багажника и двете задни врати, в скоро време мисля да сложа оригинална изолация на предния капак и да обезшумя и предните врати, да видим дали ще помогне.

Или гумите ми са много шумни (със зимните шумът е по-слаб) или не знам вече.
При ниски скорост или в града шумът е повече от приемлив, тоест липсва.

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Общо взето окачването на Фиестата си е малко твърдичко,сравнено с това на C-MАХа например и за това си е по-шумна.Гумите са от голямо значение,защото шумът от асфалта се предава по-лесно към купето,но и аз съм съгласен,че при нормалните градски скорости не е много шумна,а за такива над 120 ни липсва голям опит
,защото основно я кара жена ми в града.Бих казал,че при градското каране при дизеловия двигател,основният източник на шум е самият той,а не движението по асфалта.При вашите двигатели,които са по-тихи, започват да се чуват и странични източници на шум,каквито са гумите и вятъра.Аз също имам намерение да сложа допълнителна шумоизолация,но чакам първо да изтече гаранцията и тогава ще се заема.На много места по купето има направо гола ламарина,която трябва да се виброизолира,но това е така на всички съвременни автомобили от този клас.Лошото при шумоизолирането е,че човешкото ухо винаги се адаптира към нивото на шума,независимо колко нисък е той и след известно време пак ти се струва,че автомобила е шумен.Само когато се сравни един стандартен автомобил с такъв с добра шумоизолация,може да се направи разлика.

- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Ето една картинка от Микрокат-а за дизеловата Фиеста ( надявам се да стане и за моята), с шумоизолация на предния капак (и FINIS кодовете).synthez 3D написа: Бих казал,че при градското каране при дизеловия двигател,основният източник на шум е самият той,а не движението по асфалта.При вашите двигатели,които са по-тихи, започват да се чуват и странични източници на шум,каквито са гумите и вятъра.Аз също имам намерение да сложа допълнителна шумоизолация,но чакам първо да изтече гаранцията и тогава ще се заема. .
Дано в МП го имат на приемлива цена, че поръчване през ebay е сложно..

Самата кора изглежда така:
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Ами аз я имам тази кора от завода,но ми се струва,че тя е по-скоро термоизолация(за да не изстива двигателя бързо)отколкото шумоизолация.Рашаните са го обсъждали много този въпрос и те май са на същото мнение.Ето едно линкче за Фокус:http://www.ffclub.ru/forum/index.php?showtopic=103401 и още едно с много по-подробно обсъждане на тема шумоизолация:http://www.ffclub.ru/forum/index.php?showtopic=9468
В други теми на същия форум съм чел и други мнения,но сега намерих само тези.Доколкото си спомням, цената на тази кора не ми харесваше особено, защото беше твърде висока
(около 120лв в МП).
В други теми на същия форум съм чел и други мнения,но сега намерих само тези.Доколкото си спомням, цената на тази кора не ми харесваше особено, защото беше твърде висока

- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Ще си позволя да се намеся за момент.
Един от малкото кусури на Fiesta спрямо най-новите представители в класа (вкл. новата Fiesta), е че е относително шумна при по-висока скорост. Компенсира обаче с брилянтно управление, жестоко поведение на пътя и удоволствие от шофирането. При по-ниска скорост е възтвърдичка возията в замяна на минималното накланяне и стабилност в завой.
Това, което споделяте като впечатления е нормално се опитвам да кажа
Един от малкото кусури на Fiesta спрямо най-новите представители в класа (вкл. новата Fiesta), е че е относително шумна при по-висока скорост. Компенсира обаче с брилянтно управление, жестоко поведение на пътя и удоволствие от шофирането. При по-ниска скорост е възтвърдичка возията в замяна на минималното накланяне и стабилност в завой.
Това, което споделяте като впечатления е нормално се опитвам да кажа

Ford. Feel the difference
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
chaosdd написа:Ще си позволя да се намеся за момент.
Един от малкото кусури на Fiesta спрямо най-новите представители в класа (вкл. новата Fiesta), е че е относително шумна при по-висока скорост. Компенсира обаче с брилянтно управление, жестоко поведение на пътя и удоволствие от шофирането. При по-ниска скорост е възтвърдичка возията в замяна на минималното накланяне и стабилност в завой.
Това, което споделяте като впечатления е нормално се опитвам да кажа

- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Е хайде, хайде, не е толкова зле. Най-вече иде реч за скорости над 120 км/ч, които не се ползват особено често.
Обаче как завива! Като по релси. А управлението е директно като на картинг.
А и винаги можеш да я смениш с новата Fiesta, която ще е доста по тиха, но все така страхотна иззад волана.
Обаче как завива! Като по релси. А управлението е директно като на картинг.
А и винаги можеш да я смениш с новата Fiesta, която ще е доста по тиха, но все така страхотна иззад волана.

Ford. Feel the difference
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Хора вие направо ми събрахте очите
Аз се надявам някой ден да си купя такава фиеста - някъде около 2003-2004 година, но сега като чета колко ядове имате направо се плаша.
Иначе аз имам фиеста Mk4, която като е взех беше все едно от моргата съм я изкарал и след първоначалното оправяне на някои неща вече 10 000км само сипвам бензин и се возя.
Това скърцане на табло, тропане по окочването, жулене от зад са все неща непознати за мен. Фиестата ми се държи много добре, почти няма странички шумове. Само сега зимата като пусна парното и се стопли колата, като дам газ в ниски обороти от резонанса малко започва да поскърцва козирката на таблото, но за кола на 12 години сигурно е нормално.
Общо взето заради моята фиестичка ми се ще да си взема пак фиеста, като се надявах, че ще е още по-добре от моята, а то...

Аз се надявам някой ден да си купя такава фиеста - някъде около 2003-2004 година, но сега като чета колко ядове имате направо се плаша.
Иначе аз имам фиеста Mk4, която като е взех беше все едно от моргата съм я изкарал и след първоначалното оправяне на някои неща вече 10 000км само сипвам бензин и се возя.
Това скърцане на табло, тропане по окочването, жулене от зад са все неща непознати за мен. Фиестата ми се държи много добре, почти няма странички шумове. Само сега зимата като пусна парното и се стопли колата, като дам газ в ниски обороти от резонанса малко започва да поскърцва козирката на таблото, но за кола на 12 години сигурно е нормално.
Общо взето заради моята фиестичка ми се ще да си взема пак фиеста, като се надявах, че ще е още по-добре от моята, а то...
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
toto написа:Хора вие направо ми събрахте очите![]()
Аз се надявам някой ден да си купя такава фиеста - някъде около 2003-2004 година, но сега като чета колко ядове имате направо се плаша.
Общо взето заради моята фиестичка ми се ще да си взема пак фиеста, като се надявах, че ще е още по-добре от моята, а то...

И да - ако вземеш по-нова фиеста ще е по-добре от твоята със сигурност. Возил съм се достатъчно в МК4 и МК5 - нямат място за сравнение с по-новите.
Нито на размери, нито усещане вътре.

- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
Дано да е така, че сериозно съм им хвърлил око 
А някой може ли да изкаже мнение как е при дизелите? До сега в темата май всичко беше само за бензиновите двигатели, а аз съм се засилил дизел да купувам и понеже тези фиести от 2003 - 2005 са много нови коли все още няма почти никакви мнения за тях.

А някой може ли да изкаже мнение как е при дизелите? До сега в темата май всичко беше само за бензиновите двигатели, а аз съм се засилил дизел да купувам и понеже тези фиести от 2003 - 2005 са много нови коли все още няма почти никакви мнения за тях.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта