Страница 1 от 2

Мондео МК3

Публикувано: 30 май 2007, 21:25
от tisho_tbk
Някой запознат ли с мондео мк3?
много ме радва на външен вид, вътре също е густу, ама това не е най-важното за една кола. та някой ако знае + и - за това мондео, ще съм много благодарен. :)

И аз искам инфо

Публикувано: 27 юли 2007, 12:17
от Bat_Genyo
Здрасти Колега. От месец насам се яхнах на Мондео 2001г. Писах в тема за газ на тази кола, но и аз нямам повече информация.

Много съм доволен!

Публикувано: 27 юли 2007, 12:27
от Bat_Genyo
Мондеото ме изненада приятно. Ходих до морето за 24-часов тур по кръчмите, абе гъз път да види. Около 7-7.2 разход при каране като за последно на климатик. При 4500-5000 оборота направо откача. Най-вайното в случая е. че тези 125 коня, които ги дават за здрави, не са се превърнали в магарета. Ако имаш вариянт за покупка, не му мисли, направо скачай, няма да съжаляваш. :D

Публикувано: 31 юли 2007, 01:41
от red
МКІІ е по добра за лична кола. Имам поглед, защото служебните са тройка.

Здрасти Red

Публикувано: 02 авг 2007, 17:04
от Bat_Genyo
Под двойка имаш в предвид 97-2000г? Не съм карал такава, защо да е по-добра?

Публикувано: 06 авг 2007, 22:36
от red
виж ... конкретните коли са важни, но кото цало тройката е "оптимизирана" т.е. гледали са по ефтино да се направи - в купето много си личи. Друго - двигателят 1.8 и идва мъничък - доста "ръчка" му трябва за да я дърпа и оттам разходът.... Като поддръжка - цените са осезаемо нагоре.

Интересно!

Публикувано: 07 авг 2007, 11:50
от Bat_Genyo
Дотук цените по подръжката ми се виждат поносими, като возия усещането е страхотно, за обзавеждането може и да си прав- наистина е малко семпло, но пък удобно и напълно достатъчно, а за мощността на двигателя категорично не съм съгласен- 16-винтиловия двигател си дърпа съвсем достатъчно, все пак тези 125 коня ми изглеждат реални. Съпоставих го с колите на някои приятели - БМВ 320 дизел 1999г. му скъсах шортите, Пасат 2004г. двойка дизел не му дадох възможност да ме изпревари на първите 100 метра, едва ли щеше да го направи и за 200 км. За какво говорим? Полемиката ми харесва, надявам се да се включиш пак. Поздрави

Публикувано: 07 авг 2007, 17:13
от red
не, няма полемика. не казвам, че не върви, но повче трябва да стъпваш на газта. Най-важното - честито! (оставам с впечетлението, че си вече горд собственик). Аз смятам, че най важното е колата да ти "пасне" като обувките например.
По отношение на екстрите, като говорим за модела попринцип, по лесно се откриват такива при МКІІ на пазара втора ръка ІІІ-ките по често са с по-семпло оборудване, но твоята не я познавам.

Публикувано: 08 авг 2007, 09:44
от Bat_Genyo
Кажи ми твоята красавица колко коня е? Предполагам комбито е по-тромаво, но си зависи и от задкормилното устройство. Чувал съм, че 2000 кубика бензина е 136 коня, което звучи вече интересно.

Публикувано: 08 авг 2007, 13:13
от T punchev
2000 е 145 коня

А 1.8 колко е?

Публикувано: 08 авг 2007, 16:32
от Bat_Genyo
А 1.8 колко е?

Re: А 1.8 колко е?

Публикувано: 08 авг 2007, 19:50
от DTM
Bat_Genyo написа:А 1.8 колко е?
2001 1.8 16V (110 Hp)
2001 1.8 16V (125 Hp)
2003 1.8 i 16V Duratec SCi (130 Hp)
Заповядай, Мондео :wink:.

Мерси!

Публикувано: 09 авг 2007, 10:09
от Bat_Genyo
Благодаря за инфото, но ме интересува 1.8 двигателя на двойката мондео до 1999г.

Публикувано: 09 авг 2007, 10:25
от DTM
Ами разгледай по-надолу, нищо че пише МКI всички си имат от кога до кога са произвеждани.

Публикувано: 09 авг 2007, 11:19
от nikolovvd
Като пишете конските сили пишете и при какви обороти ги вади, защото 1.8 е 125 коня, но при 6300 оборота (ако не греша). Моя е 2.0 е и 125 коня но при 5200 оборота. С други думи колко трябва да си луд да караш с 6000+ оборота и колко време ще му се радваш на този мотор.

Отговор!

Публикувано: 09 авг 2007, 11:22
от Bat_Genyo
При условие, че оборотомера ми е до 8000 оборота, не мисля че 6200 са му проблем!

Публикувано: 09 авг 2007, 13:06
от chaosdd
red написа:виж ... конкретните коли са важни, но кото цало тройката е "оптимизирана" т.е. гледали са по ефтино да се направи - в купето много си личи. Друго - двигателят 1.8 и идва мъничък - доста "ръчка" му трябва за да я дърпа и оттам разходът.... Като поддръжка - цените са осезаемо нагоре.
Колега, не знам на какво се базира това ти, хмм, впечатление, но те уверявам, че не отговаря на истината.

Re: Отговор!

Публикувано: 09 авг 2007, 13:13
от chaosdd
Bat_Genyo написа:При условие, че оборотомера ми е до 8000 оборота, не мисля че 6200 са му проблем!
Абсолютно си прав, нищо не може да му стане. Особено при кратковременно ускорение.
125 к.с. са при 6000 об/мин за този мотор.
Макс. скорост 205, 0-100 за 10.8. Съвсем прилично.

Mondeo 2001-2006 е класа и поколение над предходния модел. Трудно е да се сравняват.

Ето тук писах точно за таква кола, че някакъв ме изнерви - четете.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 6&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;

До chaosdd

Публикувано: 09 авг 2007, 14:43
от Bat_Genyo
"Mondeo 2001-2006 е класа и поколение над предходния модел. Трудно е да се сравняват.

Ето тук писах точно за таква кола, че някакъв ме изнерви - четете.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 6&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;"
____________

Много добре казано, комплименти и поздрави!

Публикувано: 09 авг 2007, 15:45
от nikolovvd
Никога не бих заменил моя 2.0 125 к.с. с 1.8 125 к.с.
Ето защо:

1.8 Duratec 16V / 125 к.с.
Обем (куб.см) 1798
Макс. мощност (кВт / к.с.) 92 / 125 при 6000 об/мин
Макс. въртящ момент (Нм) 170 при 4500 об/мин

При мен въртящия момент е 178 Nm при 3000 об/мин.

Съвсем друго нещо е ето това (лично изпробван от мен):
2.0 Duratorq TDCi / 130 к.с.
Обем (куб.см) 1998
Макс. мощност (кВт / к.с.) 96 / 130 при 3950 об/мин
Макс. въртящ момент (Нм) 330 при 1800 об/мин

А какво нещо е 2.2 литровия двигател просто немога да намеря думи. Това трябва да се преживее, защото думите не стигат.

За мен е важен въртящия момент на двигателя. Това е параметъра който би ме измъкнал от евентуална екстремна ситуация. Максималната скорост въобще не ме вълнува, защото над 99 км/ч колата върви с десетачки (с някой изключения) и рисковете не са оправдани.

ПП: Имаше една тема за това, че дизела умирал. По-скоро бензиновия двигател умира, защото не е мръднал много за последните 15-20 години. Мое мнение.