Висок разход след смяна на ремъци, гарнитура на главата и...
- Vacuum
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 01 юни 2007, 13:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TDI
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Висок разход след смяна на ремъци, гарнитура на главата и...
Здравейте колеги!
Струва ми се, че се завиши разхода след обслужването на автомобила.
Смених ремъци, ролки, водна помпа, маслообирачи, гарнитура на главата, всички филтри и всички масла.
Възможно ли е някоя от тези манипулации да доведе до по-голям разход?
Мондео 97 ТДИ.
10Х
Струва ми се, че се завиши разхода след обслужването на автомобила.
Смених ремъци, ролки, водна помпа, маслообирачи, гарнитура на главата, всички филтри и всички масла.
Възможно ли е някоя от тези манипулации да доведе до по-голям разход?
Мондео 97 ТДИ.
10Х
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Май е възможно, ако се е променила центровката (или както му се вика) на помпата спрямо въртенето на коляновия вал. А дали върви повече колата? В пушенето отзад има ли промяна? Или в звука от помпата?
Ако има нещо такова я закарай профилактично на някой дизелджия за да я чуе. Печените майстори буквално от чуването на звука от помпата ти казват как е колата на вървене, на разход и на пушек.
Ако има нещо такова я закарай профилактично на някой дизелджия за да я чуе. Печените майстори буквално от чуването на звука от помпата ти казват как е колата на вървене, на разход и на пушек.
- Vacuum
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 01 юни 2007, 13:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TDI
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колата върви доста по-добре.
Само да добавя че преди ремонта имаше едно откачено маркуче от турбото към помпата, и едно жило от помпата, казвало се - обогатотел. След ремонта са закачени.
Понякога при запалване излиза черен пушек. Преди не съм забелязал да го има.
Другото което ми прави впечатление, е че понякога след като отпусна педала на газта, скороста започва да намалява, но в един момент, за около секунда - две, започва да дърпа рязко, после пак си омалява.
Само да добавя че преди ремонта имаше едно откачено маркуче от турбото към помпата, и едно жило от помпата, казвало се - обогатотел. След ремонта са закачени.
Понякога при запалване излиза черен пушек. Преди не съм забелязал да го има.
Другото което ми прави впечатление, е че понякога след като отпусна педала на газта, скороста започва да намалява, но в един момент, за около секунда - две, започва да дърпа рязко, после пак си омалява.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Няма как едновременно и як вървеж, и нисък разход. Едното е за сметка на другото.
Моята при всяко палене хвърля едно кълбо черна смрад. Не му обръщам внимание, щото пък колата пали веднага с врътването на ключа.
За последното - да не би жилото на газта да задира в бронята си и затова да не се връща равномерно? Или пък да не ти е закачено едно амортисьорче за лостчето на газта върху помпата. То служело за да става плавно връщането на газта. Един колега с Мондео го беше показвал на снимка някъде из форума. Може и твоята помпа да е такава.
Моята при всяко палене хвърля едно кълбо черна смрад. Не му обръщам внимание, щото пък колата пали веднага с врътването на ключа.
За последното - да не би жилото на газта да задира в бронята си и затова да не се връща равномерно? Или пък да не ти е закачено едно амортисьорче за лостчето на газта върху помпата. То служело за да става плавно връщането на газта. Един колега с Мондео го беше показвал на снимка някъде из форума. Може и твоята помпа да е такава.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Висок разход след смяна на ремъци, гарнитура на главата
Как така ти се струва ?Vacuum написа: ... Струва ми се, че се завиши разхода ...
Ние сега как да преценим как си бил преди да дадеш пари за ремонта и как си след това.
Да не си настинал нещо ?
Има хора които са болни с месеци не говорят щото са дали пари за колата.
Нормално е ако си го закъсал със стотинките да ти се струва голям разхода.
Е колко нещо изписах да си обясня какво си имал в предвид със
Ако и се радваш сега на динамиката е абсолютно нормално да повиши разхода.Vacuum написа: ... Струва ми се, че се завиши разхода ...
И изцяло в момента всичко отива на там, че проблема е в твоята глава

И моя от там се е вдигнал

- Vacuum
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 01 юни 2007, 13:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TDI
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми че аз нали за това и смених гарнитурата, и я престъргах... съвсем малка стружкаpaci написа:...проблема е в твоята глава![]()

Ами да речем че преди ходех с едно зареждане (20лв) осем пъти на работа, а сега успях да отида три пъти на работа, и един път на резерват "Русенски лом" край Нисово, на барбркю

Добре де. Казвам струва ми се, защото не съм сигурен. То си зависи от много фактори - от количеството което ти сипват в различните бензиностанции, до качеството на различните марки горива.
За това и питах, възможно ли е някоя от извършените манипулации, да доведе до завишаване на разхода.
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Виж сега, това маркуче, което отива към помпата и "казва" кога се включва турбото и съответно кога да се увеличат цикловите порции на горивото. От тук при вече работеща такава система следва, че ще се радваш на увеличена динамика и съответно увеличен разход на гориво. Ако върнеш малко педала на газта и превклчваш скоростите на около 2000 оборота разхода ще се върне в границите преди ремонта 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта