Страница 1 от 1
Питане-ТРАНЗИТ
Публикувано: 15 мар 2005, 23:51
от sharp
Няма ли някой от вас,колеги, с Транзитче?Ако има-да казва,че моето е старичко и искам да го сменям,но разни въпроси ми се въртят в главата,чисто експлоатационни

Публикувано: 16 мар 2005, 20:35
от ebbe
az cam s tranzit. pitai
Публикувано: 18 мар 2005, 00:18
от sharp
Е,радвам се че не съм сам
Ориентирал съм се към 2.5 D произведен 90-92 год(не със заоблените фарове) и ме интересува най-вече горивната уредба и предното окаачване-капризни ли са и искат ли често ремонт.Щото моят е '79

с двигател York 100,ама вдигам капака само да проверя маслото,желязна машина е,баси.За окачването ме притеснават малко тия пружини с шарнирните болтове.
Кажи с какъв модел си за да не плямпам излишно,може и да си със съвсем друг от тоя,дето съм решил да взимам.
Публикувано: 18 мар 2005, 20:06
от ebbe
аз сьм с 2,5 тд 96г. 85 коня .Такьв дето си намислил да вземаш са добри но не бягат много .вземи си нещо с турбо, много вьрвят,моя вьрви 140-145км/ч.Ока4ването е здраво горивни проблеми сам нямал засега 'моята помпа е електронна без жило за газта' Правят проблеми диферинциалите и висящия лагер .Аз го имам от 1 год. навартял сам му 30 хил.сменил сам висящ лагер задни тампони на амортисьорите и бендикс това е .ако има друго питай
Публикувано: 18 мар 2005, 23:00
от sharp
Даааа.Знам ги тези модели с Lucas EPIC помпа и турбина,ама ако нещо от тия двете ми се развали ще трябва да вадя стария кошник да върша работа с него.Просто не мога да си позволя да поддържам такава машина-нали знаеш,ако нещо може да се развали,то задължително се разваля и естествено е най-скъпия компонент на двигателя.Иначе преди няколко години разгледах дипломната работа на едно момче и в нея беше описано всичко за тоя вид горивонагнетателни системи.Наистина си ги бива.
Какъв разход при нормално извънградско каране ти дава буса? Цената на нафтата все по-силно почва да ме притеснява,та затова питам(1.50 за литър

не е много оптимистично,а)
И още нещо да кажа-проблемите по кардана и диференциала са си май детска болест при Фордовете със задно задвижване.
Какво мислиш за новите,тези 2.4 TD 16 v с предното предаване?
Публикувано: 20 мар 2005, 20:19
от ebbe
при скорост 80-100 някьде около 7,5-8л.при по спортно каране качва до 9 литра.За тези 2,4 с предно предаване не сьм запознат .Познавам 1 авер той има 2,4 16v но е 125 коня и с задно с двойни гуми и тои е сменял диферинциал а буса е 2000г сложи си нов за около 1500 лв
Публикувано: 20 мар 2005, 23:47
от sharp
Благодаря за отговорите ти. Наистина са полезни,надявам се не само за мен

Публикувано: 21 мар 2005, 00:07
от cossy
Разбира се, че не са само за теб

Много е хубаво да имаме специалисти за всички модели

Както казват:
колкото повече-толкова повече

Публикувано: 21 мар 2005, 23:52
от ebbe
други с бусове няма ли
Публикувано: 30 май 2005, 19:01
от mugurdi4
Аз имам вапрос...какво спортно каране балнуваш с бус Транзит? Т'ва е бус...големичак при това хахаха не е спортна кола ебати...
Пък и твоя 85 коня и тежи колко тона впрочем?мерси за отговора предварително...

Публикувано: 30 май 2005, 23:59
от cossy
Абе мани ти, има си много пъргави бусове дето могат да ти изкарат ангелите, да не говорим, че има и транзит косуърд

Разбира се с трансплантиран мотор

Публикувано: 01 юни 2005, 20:24
от sharp
Няма дори нужда от трансплантации!
Транзит 2.9( от края на 80-те) V6 със налични 150 коня(двиг. код B4T), напълно стандартна изработка или с код BRT по-късно със 147 кончета. Как е?-питам пича с ескорта???
Всъщност един 1.4 моно-мървец си е доста по-тромав дори и от 2.5 атмосферния Транзит.За теглото-към 300 килца повече от едно Мондео,късата и ниска база Транзитче.
Познанията по български по-горе пък няма въобще да ги коментирам

Публикувано: 01 юни 2005, 22:34
от mugurdi4
признавам,наистина има добри бусчета,но аз имам предвид че нема к'во да ми обяснява"еббе" с неговия 2.5-85кончета за некво спортно каране и тем подобни...иначе всекви ги има Транзит-чета

,но Escord rulzzz,nali?
A колко тона тежи един Tranzit дълга база?Колко тежи с къса?Има ли неква голяаама разлика
p.s sorry,ако пиша неграмотно ама всичко пиша хипер на бързо

Публикувано: 01 юни 2005, 22:40
от mugurdi4
Между другото за 1.4 моно-"мъртвеца" си зависи от състоянието на автомобила,нали така?Ако ги сравняваш-горе долу с еднакво техн.състояние...Escord 1.4 моноинж.е към 75-ина коня,Tranzit-а е с 10 отгоре,но е и с много пожече килца,така че всеки ще ти каже че моно-то ще го издуха Транз-чето
Публикувано: 02 юни 2005, 00:17
от sharp
Чети мноооого внимателно-виж какъв въртящ момент развива Транзита(който и да е) после го сравни с моното. Мощността отразява съотношението на въртящия момент към определени обороти(доста височки),но при ускорение оборотите са с преход от ниски към високи,така че там мощността(максималната) въобще не се развива.Проследи кривите на въртящия момент на 2.5 литров турбомотор и на 1.4 бензинов и ще разбереш,че когато ги сложиш "на линията" макс. мощност е далече,но Транзита развива огромен въртящ момент при ниски обороти,повече от двоен спямо Ескорта.Това компенсира предостатъчно разликата в теглото.За дългата база не знам колко тежи.Но със нормална къса база 1.4 няма шанс.
Публикувано: 02 юни 2005, 17:54
от mugurdi4
10x не бях запознат с това... :sorry: ,ако нещо сам те ядосал

,относно тази информация имам 1 въпрос-от каде си я намерил?
Но не можеш да ми кажеш същото за 1.6-90коня

Публикувано: 02 юни 2005, 17:56
от mugurdi4
Но все пак искаш да ми кажеш,че дизеларка е по-пъргава от бенз...
Публикувано: 02 юни 2005, 19:54
от cossy
Escort 1.8 TD е с по-добри характеристики от Escort 1.6 (и двете 90 коня).
Публикувано: 21 авг 2005, 20:18
от jechko_j
буса е нисък къса база тежи около 1700-1800кг.
добре че има хора които разбират от въртящи моменти и др. истории
sharp е прав за буса .върви много .1,4 няма шанс ,ама никакъв
p.s познавам еббе и знам буса