Ескорт 1,8ТД или 1,8ТДИ
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Ескорт 1,8ТД или 1,8ТДИ
Здравейте колеги!Значи в момента ще ми вкарват едно фордле от Австрия - хечбек 1,8ТД 97-ма! Та вапросат ми е следният: каква е разликата в техническите параметри на ТД и ТДИ двигателя???Дайте някое за и против да ми стане по ясно какво и кое е по-удачно!Благодаря за всяко мнение,ще ми помогне да подбера Фифи ? TD vs TDI ? 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
И по-точно само турбо е 70 к.с., с интеркулер е 90 к.с. По-важното е може би въртящия момент, в първия случай е 135/2500, а във втория 180/2000. С други думи с кулера ти идва по-рано и повечеGate написа:На всички отзад пише само ТД!Единият е само с турбо-75кс., а другият мотор е същият ,но с кулер-90кс.!

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тея варианти всички са с турбина и без intercooler.
Има и двата варианта, ако е Фиеста IV или Фокус I и двете 1.8 DI 75 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 75 л.с.
При оборотах 4000
Крутящий момент 175/1800 н*м
И другия вариант Ескорт VII 1.8 TD 70 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 70 л.с.
При оборотах 4500
Крутящий момент 135/2500 н*м
И с intercooler аналогично стават 90 к.с.
Фокус I 1.8 Turbo DI 90 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 90 л.с.
При оборотах 4000
Крутящий момент 200/2000 н*м
И Ескорт VI,VII 1.8 TD 90 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 90 л.с.
При оборотах 4500
Крутящий момент 180/2000 н*м
Без Фиеста, чак на Фиеста V 2004г. се появява 1.6 TDCI 90к.с.
Има и двата варианта, ако е Фиеста IV или Фокус I и двете 1.8 DI 75 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 75 л.с.
При оборотах 4000
Крутящий момент 175/1800 н*м
И другия вариант Ескорт VII 1.8 TD 70 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 70 л.с.
При оборотах 4500
Крутящий момент 135/2500 н*м
И с intercooler аналогично стават 90 к.с.
Фокус I 1.8 Turbo DI 90 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 90 л.с.
При оборотах 4000
Крутящий момент 200/2000 н*м
И Ескорт VI,VII 1.8 TD 90 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 90 л.с.
При оборотах 4500
Крутящий момент 180/2000 н*м
Без Фиеста, чак на Фиеста V 2004г. се появява 1.6 TDCI 90к.с.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
мерси много за отговорите ,но кажете нещи4ко и затова кой е по надежден от двата и при този със 75-те коня усеща ли се че опъва при включване на турбото или не,защото 10-15 коня повече от мойта нещо маничко ми се виждат нещо
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако питаш мен, по-добре гледай кой е по-запазен, защото все пак говорим за автомобил на 10 години.Conan_1 написа:кажете нещи4ко и затова кой е по надежден от двата
И няма такъв Ескорт TD - 75 коня, и DTM ви написа - на Ескорт двигателя е същиякато на Focus, но е 70, като предполагам тази разлика от 5 бр. коне идва от различното ECU за Ескорт.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
@ 1.8d
Е това не го знам защо са го написали така 4500 об./мин. за макс. мощност (много са).
Информацията все пак е от сайт, на моя Фокус му дават макс. мощност при 4000 об./мин. и си пълни тея обороти, може и още (въпреки че няма нужда от повече).
В смисъл, защото един път дигнах малко над 190 км/ч. пък знам, че на 4000 об./мин. на 5-та предавка е точно 178 км./ч. тогава не знам с колко е бил.
@ Conan_1
Имат значение тея 15 к.с. отгоре вервай ми
. Динамиката на автомобила се променя доста в положителна посока с наличието на кулер.
Е това не го знам защо са го написали така 4500 об./мин. за макс. мощност (много са).
Информацията все пак е от сайт, на моя Фокус му дават макс. мощност при 4000 об./мин. и си пълни тея обороти, може и още (въпреки че няма нужда от повече).
В смисъл, защото един път дигнах малко над 190 км/ч. пък знам, че на 4000 об./мин. на 5-та предавка е точно 178 км./ч. тогава не знам с колко е бил.
@ Conan_1
Имат значение тея 15 к.с. отгоре вервай ми

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
мерси много за коментарите и се надявам да се похваля с прилична машинка в скоро време,макар 4е моят чист дизелак 1,8 е като танк и ще ми липсва маничко,а и е парвата кола която сам си купил през живота
А вярно ли е че ТД и ТДИ двигателите работят при понижена компресия в сравнение с атмосферният дизел и докато включи турбото е доста муден дзвер? 


Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- sweety_girl
- потребител
- Мнения: 204
- Регистриран: 23 май 2007, 10:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI комби
- Местоположение: София,Чепинци
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
ами аз карам 1.8 TDI - няма такива глупости като" чакаш да се развърти турбото и тогава тръгва".... На ескорт МК VII ( мисля че така се водеше ) турбината е частияно ефективна и при ниски обороти... абе колата си набира супер добре за дизел. Карал съм и Ксантия 1.9 TDI 90коня, и служебните ни канга ( рено Канго ) 1.5 DCI... Мога да кажа че ескортчето се даржи по-добре от ксантията ( която е и на по-малко километри ) и е доста равностоен с Кангата ни ( чисто нови и коман реал ...)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта