проблем с Мондео
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 27 дек 2007, 15:00
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
проблем с Мондео
Имам един проблем с Мондео 98 год. 2.0 бензин,метан.Колата неще да пали.Няма ток нито на дюзите нито на свещите.Оставям я на другия ден си пали.Или пък запали работи десетина секунди изгасне и пак няма токове.Нещо да ме посъветвате.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
лоша работа е станала.Да не те плаша ама ми мирише на проблем в компютъра и електрониката.Как разбра ,че няма ток на дюзите и на свещите.ПО принцип компа управлява дюзите.
Карай я в специализиран сервиз най добре,тука всички сме магьосници и врачки,меткаме боб,гледаме на кафе на карти,ама колко познаваме.....никой не може да каже.
Карай я в специализиран сервиз най добре,тука всички сме магьосници и врачки,меткаме боб,гледаме на кафе на карти,ама колко познаваме.....никой не може да каже.
- Неделчо Неделчев
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 27 окт 2007, 17:22
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD Turnie - 1996 год. 89 коня
- Местоположение: ВАРНА - VARNA
- Status: Извън линия
Re: проблем с Мондео
Бензин и дюзи.valedj написа:Имам един проблем с Мондео 98 год. 2.0 бензин,метан.Колата неще да пали.Няма ток нито на дюзите нито на свещите.Оставям я на другия ден си пали.Или пък запали работи десетина секунди изгасне и пак няма токове.Нещо да ме посъветвате.

----> Мондео 1.8 TD - то ми!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: проблем с Мондео
нищо странно няма.и бензиновите двигатели имат дюзи(предимно инжекционите).Неделчо Неделчев написа:Бензин и дюзи.valedj написа:Имам един проблем с Мондео 98 год. 2.0 бензин,метан.Колата неще да пали.Няма ток нито на дюзите нито на свещите.Оставям я на другия ден си пали.Или пък запали работи десетина секунди изгасне и пак няма токове.Нещо да ме посъветвате.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 27 дек 2007, 15:00
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Колата все още не пали
Колеги колата още не пали, давайте съвети. До компютъра стигат всички токове и маси, но от него се губи сигнала. Интересното е, че в даден момент колата пали в следващ не ще. Като не иска да пали я оставям баз да пепам нищо по нея и на другия ден си пали.
- NightRider
- потребител
- Мнения: 184
- Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
До колкото знам компютъра е последното нещо което се троши в един форд ... виж си датчика за положението на коляновия вал (ако си сигурен, че до бобината и дюзите не отиват сигнали от ЕКУ-то, а тези сигнали се мерят с Осцилоскоп с мултицет надали ще разбереш нещо) !
Проследи си кабела от бобината до ЕКУ-то - да не би да е прекъснат или накъсо.
А най-добре една диагностика - може да излезе нещо от нея.
Проследи си кабела от бобината до ЕКУ-то - да не би да е прекъснат или накъсо.
А най-добре една диагностика - може да излезе нещо от нея.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 27 дек 2007, 15:00
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
За диагностиката съм съгласен, но във всеки добър сервиз дават час след известно време, ако в този момент колата ми пали няма какво да ми кажат. Кабела до бубината не съм го преглеждал , но на него няма сигнал още на буксата на компютъра, така че няма смисъл натам да търся да го проверявам към бубината. За датчика си правих експеримент като в момента в който колата ми не пали го смених с друг от един приятел, колата пак не запали.
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега мой приятел с мондео имаше същия проблем белята беше в един кабел отиващ към бобините.Провери всички кабели по колата но обстойно, клеми замасявания.Отгоре кабела е добре но отвътре може да има проблем.Виж на схема от къде свещите/бобината/ взима захранване и дюзите.Или пусни ново захранване за проба .Но го прави с човек който разбира от тоци., да не стане по-голяма бела.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 27 дек 2007, 15:00
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Днес като опитвах да палим забелязах нещо интересно преди като дадех на контакт на бордовия копютър наред с всичко останало светеше и един ключ и като запалех колата гаснеше. Днес обаче забелязах, че ключа въобще не светва, може би е свързано с повредата. Иначе засега разкарвам колата по сервизи и майстори като "мечка" и все още никой не може да ми отстрани повредата.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... A%EB%FE%F7" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 27 дек 2007, 15:00
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Колеги проблемът с Мондеото ми продължава. Карам го при майстор там седи по няколко дни и си пали. Вземем го покарам го малко и спре. При втори майстор вече ме се случва като извадат датчика на коленовия вал по него има полепнали стружки, може би като карам колата или от денферна пружина на съединитела или от маховика се получават тия стружки и насмитат работата на датчика но още не сме сигурни къде е още проблема. Ако некой знае нещо да казва, ако ли не като го решим ще пиша за да не пати друг като мене.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Провери си кабела от датчика на коляновия вал до ЕКУ-то, хубаво го огледай - виж му куплунзите и ако там всичко е наред - може да е самият датчик на коляновия вал. Иначе ако няма импулси от него ЕКУ-то не знае кога да подаде искра към свещите и няма да има искра и може би това да ти е проблема.
Някой път като не ще да пали - размърдай му кабела/куплунга и ако се оправи е ясно.
Виж из форума някъде имаше как се проверява самият датчик.
Някой път като не ще да пали - размърдай му кабела/куплунга и ако се оправи е ясно.
Виж из форума някъде имаше как се проверява самият датчик.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 27 дек 2007, 15:00
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Относно дотчика този с който съм в момента е трети по ред . Когато колата не пали майстора мери с осцилоскоп и до компютъра не стига сигнал от датчика , кабела е проверен и уж е в изправност. Интересното е , че колата ми седа при майстора една седмица и при него пали , но без да се кара аз и минах десет километра и като я изгасих , пак не иска да запали. Сега отново сме при майстора и търсиме причини .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта