Страница 1 от 2

puma 1,4 16v

Публикувано: 21 дек 2008, 13:58
от ifcho_6487
колеги искам да си зема някаква малка и спортна кола . ориентирал сам се кам пума 1,4 16v ,но чух че било голям проблем да се намерят части за този автомобил, както и че бил с невероятно скъпа подръжка.бихте ли дали съвет дали си струва да зема такава кола и ивентуално колко по скъпа е подръжката от тази на един ескорт 1,6 16v.

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 21 дек 2008, 14:08
от samsung_bg
Пумата си е чиста Фиеста, без ламарините. Части - бол и не бих казал, че са скъпи.

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 21 дек 2008, 14:12
от ifcho_6487
значи си струва да зема пума така ли??

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 21 дек 2008, 14:17
от samsung_bg
Ако ти харесва вземай я! И аз исках да взема Пума, но бяха доста по-скъпи и четирите врати наклониха везната към Фиестата. Аз лично, ако вземам Пума ще я търся с мотор 1,7 - не че 1,4 е слаб :D

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 31 дек 2008, 16:15
от ivo_63
не е спортна кола - само изглежда така - визия колега, също кото опел - тигра.Като цяло пълно дърво - на 100 км - 4 пъти ще спираш да пишкаш , а на градско ще научиш за нула време всички части по окачването - не щото е слабо ами дупките са много.Дамски амтомобил общо взето.
Спортните коли се правят в Италия :D и са доста евтини ма голема мъка после :D

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 31 дек 2008, 16:32
от vargala81
ivo_63 написа:не е спортна кола - само изглежда така - визия колега, също кото опел - тигра.Като цяло пълно дърво - на 100 км - 4 пъти ще спираш да пишкаш , а на градско ще научиш за нула време всички части по окачването - не щото е слабо ами дупките са много.Дамски амтомобил общо взето.
Спортните коли се правят в Италия :D и са доста евтини ма голема мъка после :D
с 1.4 двигателя може да нее чак толкова спортна ,ама 1.7 с 125 к.с е друга бира. водят се спортно малко купе с 2 врати.оригинално е със спортно окачване и джанти 15 ки .и е доста по бърза от тиграта също и по широка и удобна. на пума двигателите 1.4 и 1.7 са разработка на ямаха и затова мисля че ще са доста надеждни.на фиеста с 1.4 е същия двигател и окачване като на пумата .погледни в мобилето ,тигрите почват от 2500,3000 лв .а пума под 4000 няма. в момента в асеновград се продава една 2001 г с 1.7 за 5800лв.погледни характеристиките на пума в този сайт.http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/ford/puma/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 01 яну 2009, 13:27
от ifcho_6487
значи частите за фиеста по двигател и окачване стават и на пумата така ли??

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 01 яну 2009, 18:11
от vargala81
ifcho_6487 написа:значи частите за фиеста по двигател и окачване стават и на пумата така ли??
да ,ама доколкото знам само от фиеста 1.4

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 01 яну 2009, 19:01
от S_C
Един познат имаше Пума навремето...горе-долу се покрива с това,дето са писали хората горе-непрекъснато нещо беше за ремонт по окачването.

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 01 яну 2009, 19:03
от ifcho_6487
vargala81 написа:
ifcho_6487 написа:значи частите за фиеста по двигател и окачване стават и на пумата така ли??
да ,ама доколкото знам само от фиеста 1.4
Е аз искам да си зема с малкия мотор

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 01 яну 2009, 21:36
от ivo_63
ще береш ядове само - не за бг тая кола - вземи си фиеста - правилно ти казва човека

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 02 яну 2009, 00:06
от ifcho_6487
до колкото разбрах пумата си е чиста фиеста като изключим ламарините. а това дали е за бг или не тая кола лично според мен много зависи и от задволанното устройство. да сагласен сам че пътищата в бг са под всякаква критика ,ама ако решиш на едно окачване можеш да му видиш сметката за много кратко време без значение от колата дали ще е форд или каква то и да е марка. по тая логика дай да си караме ладите и москвичите щот за нашите пътища май те са най-добрите автомобили

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 02 яну 2009, 12:43
от ivo_63
аз на моето мондео за 4 године съм сменил 1 шарнир,1 биалетка и 2 тампона отзад - на пумата ти казах ще береш ядове.Красиво не винаги значи добро.Никога не е късно да се увериш сам.

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 05 яну 2009, 20:45
от vargala81
ivo_63 написа:аз на моето мондео за 4 године съм сменил 1 шарнир,1 биалетка и 2 тампона отзад - на пумата ти казах ще береш ядове.Красиво не винаги значи добро.Никога не е късно да се увериш сам.
в тунинг бг то има наколко човека с пума и единственото от което се оплакват, сменилиса по един път биалетки.и междо другото за пръв път виждам когато се сравнява форд и опел самите опелджии да са на страната на форд . това е темата няколко страници ,доста е интересна.http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=43&t=72198" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 06 яну 2009, 08:29
от ivo_63
ами то всяко сравнение опел/ххх печели марката ххх !А колегата дето предлага лади и москвичи е прав - колко западни коли произведени 1970 г сте виждали на пътя ?Лади 70- набор има обаче!А за колко се чупи пума - трудно може да се каже че са здрави по анкета на 15 коли - все пак не е масов амтомобил и повечето им се явява втора кола в къщи - тъпо е с пума да тръгнеш на дълъг път , щото ще си разсипеш бъбреците, обикновено идеята е малко фукарийка за уикенда.А и е трудно да говорим че е спортен автомобил с 127 кс мотор - един гоуф тди я разпорва за други да не говорим :D

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 06 яну 2009, 10:27
от vargala81
ivo_63 написа:ами то всяко сравнение опел/ххх печели марката ххх !А колегата дето предлага лади и москвичи е прав - колко западни коли произведени 1970 г сте виждали на пътя ?Лади 70- набор има обаче!А за колко се чупи пума - трудно може да се каже че са здрави по анкета на 15 коли - все пак не е масов амтомобил и повечето им се явява втора кола в къщи - тъпо е с пума да тръгнеш на дълъг път , щото ще си разсипеш бъбреците, обикновено идеята е малко фукарийка за уикенда.А и е трудно да говорим че е спортен автомобил с 127 кс мотор - един гоуф тди я разпорва за други да не говорим :D
относно ладите и москвичите,имам и лада, купих я преди три години 81 набор .карах ладата две години освен че се чупише нещо всеки ден име изкарваше извън нерви ами одгоре на тва мусколи направих от въртенето на волана. седи от една година зад блока в перфектно състояние ,със сменени почти всички ламарини освен тавана и вратите и циганите повече от 400 лв не дават за нея.къв е тоя голф дето я распорва ,можеби голф 1.6 тди с 75 или 90 кс .или 1.9 115 или 130 кс

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 06 яну 2009, 11:01
от HACKO
ivo_63 написа:ами то всяко сравнение опел/ххх печели марката ххх !А колегата дето предлага лади и москвичи е прав - колко западни коли произведени 1970 г сте виждали на пътя ?Лади 70- набор има обаче!
Прав си все още по пътищата на България се движат много Жигули при това са в задоволително техническо състояние. Обаче Лада 70 набор трудно се намира. Производството на ВАЗ-2101 стартира през 1971г. _friends_ . Иначе като слезеш от Жигула и Голфа ти се струва че вози като лодка.

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 07 яну 2009, 21:58
от pepy1
то малко и аз ще поспамя ама разликата между жигули и лада е ,че жигули е за вътрешния пазар а лада за експорт
Наско ,моята леля все още притежава жигули ваз 2101 закупена през 1968г. в Плевен
100% съм сигурен в тези факти тъй като братовчед ми е роден тогава ,когато майка му и баща му са купили колата


а сега по темата ,ако пумата се разваля толкова често като ескорта (почти николко)- направо го взимай
всяка една кола втора употреба от марката форд се ремонтира по рядко от същата такава от марката опел или рено или фиат
държа да отбележа че това са мои наблюдения , а не от личен опит ,тъй като не съм притежавал нито фиат ,нито рено ,нито опел
а просто сравнявам моя ескорт с колите на моите колеги които са около 150 човека,единствено ауди се разваля по малко от форда ама там частите и труда по смяната им са в полза на форда

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 07 яну 2009, 23:56
от HACKO
През 1967 е създаден съветско-италиански консорциум за производство на нов съветски автомобил. Той трябва да е копие на много модерния Фиат 124, печелил приза "Кола на Европа - 1966". През 1970 производството стартира. Автомобила носи името "Жигули", после променено на "Лада".

През ноември 1968-а - годината, в която първите (все още не серийни) образци на новата кола са подложени на заводски изпитания, е обявен всесъюзен конкурс за избор на име.

През януари 1971 г. е официалната премиера на ВАЗ 2101 пред международна публика - на автосалона в белгийската столица Брюксел. През септември "Жигули" е представена едновременно на още четири международни автоизложения/панаири - в Лайпциг (ГДР), Бърно (Чехословакия), Загреб (Югославия) и Пловдив
http://www.ladaclub-bg.com/history" onclick="window.open(this.href);return false;
Май и тримата сме прави. Обаче леля ти явно има уникален автомобил, който би струвал повече от цената му за скрап.

Re: puma 1,4 16v

Публикувано: 08 яну 2009, 08:33
от ivo_63
да малко зави разговора в друга посока , ама да подкрепя Пепи само - аз съм имал и опел и фиат / и други/ - и никога повече няма да имам от тия марки кола , освен ако не я спечеля от лотария да речем.По времето , когато карах такива коли най-добрите ми приятели бяха автомонтьорите - редовен посетител на бокса бях.За ауди не ми се говори - там хвалбите са повече от резултатите , а след Б4 модела в бокса тотално режат глави - отделните агрегати са така добре монтирани , че сам само предпазител може да смениш , а какви пари са частите - нямам думи.Единствено алфите / 146-156-166/ ги конкурират по цени , че и ги водят някъде.В крайна сметка форда куца само в корозията ама се ядва , тъй че ако е добра пумата - взимай я.