Проблеми в горивната система
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 07 фев 2010, 17:33
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Проблеми в горивната система
Здравейте,имам Ford Escort 1.6 1991г бензин,карбуратор Veber.
Проблемът ми е,4е при превключване от скорост на скорост оборотите падат и двигателят изгасва,особено при студено време и влага.
При диагностика неможе да се открие причината.
Благодарч предварително
Проблемът ми е,4е при превключване от скорост на скорост оборотите падат и двигателят изгасва,особено при студено време и влага.
При диагностика неможе да се открие причината.
Благодарч предварително
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблеми в горивната система
Карбуратора ти е за почистване. Евентуално електромагнитния клапан за празния ход е запушен или повреден, може само жицата към него да е откачена.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 28 фев 2010, 18:31
- Модел на автомобила: Форд фиеста 1.1
- Status: Извън линия
Re: Проблеми в горивната система
Здравейте!Аз имам форд фиеста 1.1 от скоро ми прави проблем при паленето,поддържа ниски обороти и ако не подам газ като паля двигателя гасне.Може ли да ми кажете от какво е??? Благодаря! 

- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблеми в горивната система
НАСКО е прав! Аз имах същия проблем. Ел.магн. клапан за празен ход може да се пооцапа повечко. Края му завършва с клапан, управляващ се от игла, по който са пробити малки дупчици (около 1.1мм). Та тази малка част не е захваната неподвижно за магнита, а се набива леко в леко, като има една пружина която пък го оттласква от магнита та да опре в корпуса, когато магнита се завие до край в корпуса на карба. Та понякога тази-подвижната част с отворите се замърсява или както беше в моя случай - прекалено я бях набил в магнита с иглата, та иглата винаги запушваше процепа за горивото и така нямах празен ход. А по принцип тази част трябва да се движи леко и без запирания в тялото на магнита. При работа на двигателя тази част никога не се движи-само иглата се движи при стартиране на двигателя. Трябва да е хлабаво когато се монтира или сменя клапана например, за да може с помощта на пружинката тази част да прилепне плътно в отвора на карбуратора веднъж завинаги.
Съжалявам, че не обяснявам точно, но засега не знам точните наименования на тези частички
Като го развиеш с ключ 13 ще видиш какво имам предвид. Оправя се лесно, стига да не е изгорял ел.магнита, което ме съмнява. Поздрави и успех.
Съжалявам, че не обяснявам точно, но засега не знам точните наименования на тези частички

Като го развиеш с ключ 13 ще видиш какво имам предвид. Оправя се лесно, стига да не е изгорял ел.магнита, което ме съмнява. Поздрави и успех.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблеми в горивната система
Ако е карбуратор, най-вероятната причина е проблем със "смукача", има една мембрана, която го отваря леко след като запали за да не се задави д-ля.Naydenova написа:Здравейте!Аз имам форд фиеста 1.1 от скоро ми прави проблем при паленето,поддържа ниски обороти и ако не подам газ като паля двигателя гасне.Може ли да ми кажете от какво е??? Благодаря!
Ако е моноинджекцион, нещата са по-сложни, не искам да се ангажирам, някога ресетване на CPU дава ефект, понякога се влошава. Най-вероятно някой от датчиците работи неправилно и дава грешни данни и оттам CPU подава неправилна смес. Моторчето за празен ход е последният заподозрян.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблеми в горивната система
Здравейте. Искам, ако може, да допълня малко темата със снимков материал.
За колежката Naydenova - това представлява мембраната при някои карбуратори с ръчен смукач, и е разположена от лявата част на карбуратора (ако има такъв де).


За колегата angel666 - това е въпросния клапан.



Дано да съм помогнал. Поздрави.
За колежката Naydenova - това представлява мембраната при някои карбуратори с ръчен смукач, и е разположена от лявата част на карбуратора (ако има такъв де).


За колегата angel666 - това е въпросния клапан.



Дано да съм помогнал. Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 28 фев 2010, 18:31
- Модел на автомобила: Форд фиеста 1.1
- Status: Извън линия
Re: Проблеми в горивната система
Благодаря ви!
А да попитам възможно ли да е от горивото или евентуално бензиновият филтър да е замърсен, защото това също ми го казаха като вариант? 


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблеми в горивната система
Не.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта