Страница 1 от 1
Помощ! - задните гърнета са станали на швейарско сирене
Публикувано: 10 апр 2006, 20:14
от kujo
Като се затопли се смени звука на мотора,.
Днес качих колата на канала в един сервиз за ауспуси срещу работата и УЖАС!. лявото двойно е за смяна а дясното е тръгнало и няма да искара още много.
За "късмет" в каталозите, кото погледна майстора май няма по- скъпи
Валкер - 320лв. за едното . Някаква друга марка 170 лв.
Проверих в саита на МК 33 -110 лв. за едното от някаква българска фирма.
Помогнете със съвет. Какво да правя?. Имате ли впечатления от ефтините български гърнета, или да купувам "марково"
Публикувано: 10 апр 2006, 22:22
от snaiperisto
Май коментирахме някъде таа работа , отиваш в сервиза на М-Комплект на околовръстното (от Горнобански път нагоре по посока на Бояна , на около 300 метра от ляво) и казваш : Искам гърнета...и си готов.
Публикувано: 11 апр 2006, 01:00
от cossy
И отстъпка ! 10%, казваш аз съм от форумаааа

Публикувано: 11 апр 2006, 04:56
от snaiperisto
cossy написа:И отстъпка ! 10%, казваш аз съм от форумаааа

Верно ли бе ?
Публикувано: 11 апр 2006, 10:25
от valboy
Май е вярно, ма тряяяя да отидеш с фордата

Публикувано: 11 апр 2006, 12:32
от kujo
До тук добре, ама споделете:
Българско и ефтино или Марково и скъпо.
Тези гърнета в МК33 стават ли? Или догодина пак при тях за нови!
Публикувано: 11 апр 2006, 12:36
от форд мк2
аз карам с български от емк33 ! и съм много доволен че минах по евтино и че засега почти година проблеми нямам
Публикувано: 11 апр 2006, 16:22
от mrdds
моето направо се изтърси на пътя.Беше изгнило около скобата.Питах тук там и ми казаха че българските евтини гърнета издържат 1г при каране на газ.Отидох при един заварчик със свалените гърнета,отвори г обши го отвътре и позавари тук там за 30лв.Сега карам така вече 4 месеца не да шавнали.
Публикувано: 11 апр 2006, 20:20
от DigiPro
Абе хора кви са тия космическите цени дето ги споменавате? Аз на фиестата повече от 30лв за гърне не съм давал. Вярно че съм малко с връзки в сервиза ама и на половин цена да ми ги дават пак е в пъти по евтино от вашите. Там където ходя аз произвеждат гърнета и може би затова е по ефтино. Иначе на предната ми Фиеста гърнето което ми сложиха изкара точно 2 години, но за тези пари е достатъчно мисля.
Публикувано: 11 апр 2006, 23:40
от demiro
DigiPro написа:....Там където ходя аз произвеждат гърнета и може би затова е по ефтино. Иначе на предната ми Фиеста гърнето което ми сложиха изкара точно 2 години, но за тези пари е достатъчно мисля.
А таман си ми паднал да те питам

Къде точно е това място дето правят гърнетата?Един приятел му правиха на БМВто и много доволен.
Ако имаш и телефони,още по-добре

Може ли примерно да си поръчаш от неръждавейка и правят ли такива дето се слагат на мястото на ката? Цените как са?
Айде,че много въпроси станаха

Публикувано: 12 апр 2006, 23:25
от DigiPro
demiro написа:А таман си ми паднал да те питам

Къде точно е това място дето правят гърнетата?Един приятел му правиха на БМВто и много доволен.
Ако имаш и телефони,още по-добре

Може ли примерно да си поръчаш от неръждавейка и правят ли такива дето се слагат на мястото на ката? Цените как са?
Айде,че много въпроси станаха

Намира се по пътя за Беляковец. Значи като караш по баира подминаваш КАТ. След големия завой до гробищата не първата вляво а втората врата.
Телефони не знам. За подробности най-добре питай на място. Правят такива гърнета на мястото на катализатора.
Публикувано: 13 апр 2006, 00:11
от demiro
Ахаа..,знам го,то това старата мототехника от горната страна
Мерси много за инфото,жив и здрав

МК33
Публикувано: 03 май 2006, 11:03
от kujo
Преди няколко дена смених гърнетата, но искам да споделя проблемите с които се сблъсках.
Естаствено отидох в препоръяания от форума МК33 на околовръстния път и естествено ми казаха: Няма проблем след 30 мин си готов, само да се освободи клетка да вкараме молата.
Когато ги попитах: Колко ще струва и какви гърнета слагат, маистора каза, че ще сложат средно и задно за Мондео 1.8 (1.6), като ще преработят сакачването. Така правели на всички Монддеа 2.0. Гърнетата за 2.0 вече не ги правели поради малкото търсене и високата цена.
Разликата била, че тръбите са по тясни (5мм.)
Веднага му зададох въпроса - като карам колата с по-тясния ауспух дали няма да се получи повишено налягане в изпускателния колектор и от там влошаване на целия режим на работа на двигателя, майстора каза така е!
Веднага реших - няма да правя експерименти и се насочих към друг сервиз.
За мое учудване в него имаха налични и двете гърнета и то на цена с 50 лв. по-ниска от тази която ми оферираха в МК33 за преработения ефтин вариант.
Та остана в мен съмнения, че нещо МК33 са го ударили на ширпотреба и нищо чудно да почнат да правят само 1-2 модела гърнета, които да пригаждат на всички коли!
Публикувано: 03 май 2006, 11:17
от mrdds
запази ли си старите гърнета?Аз моите не ги сменям,предпочитам да ги отвори заварчик да ги обшие и позакърпи.(и така много бакшиши правят,аз от тях разбрах за това).Хем повече издържат,хем немаш ядове със сервизи,хем цялата операция ти идва 10лв(без сваляне-аз си ги свалям).
Re: МК33
Публикувано: 03 май 2006, 11:28
от valboy
kujo написа:....... и се насочих към друг сервиз.
За мое учудване в него имаха налични и двете гърнета и то на цена с 50 лв. по-ниска от тази която ми оферираха в МК33 .........
Този сервиз кой е?