Чудна работа! Тъй като лагерите на главините са два, приемам буквално, че става дума за един и същи лагер от една и съща страна. Дори и да ти е калпав майстора, то за три години вече трябваше да се е научил правилно да избива и
набива лагер

Ако пък купуваш" куче- марка" части, то след втория път щеше и сам да смениш магазина и
производителя. Малко вероятно е но може да имаш повредена ос на главината или посукан барабан или диск.
Вследствие на ненормален удар по окачването се изменя геометрията на задното окачване от фабрично зададените стойности, но тогава трябва да ти "яде" и гумите. За тази цел ще се наложи да посетиш сервиз за регулиране на сходимостта на осите и коригиране на градусите на колелата. Проучи в кой сервиз имат в компютъра на стенда,
данни за твоя модел.
Относно цени и марки на лагери има писано в доста теми. Мога да ти дам като сравнение тези за Focus, които смених
вчера:
1 бр. комплект- FAG- около 65 лв. от колега от форума.Такива ми бяха старите.
SKF- 100 лв. и 20 ст. от" Диана- 13"- гр. Монтана.
SKF- 100 лв. и безплатно набиване в " И- Газ"- гр. Берковица. Такива взех аз. Интересното бе, че бяха произведени в Испания и в комплектите имаше и ABS- шайбата.
Motorcraft- 130 лв. комплект в Moto Phoe.
Някъде ми предлагаха и по 45 лв.но нямах интерес и не запомних марката.