Инфо за Фиеста 1,25
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 09 дек 2011, 14:30
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,25 DHF 2001
Opel Vektra - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Инфо за Фиеста 1,25
Здравейте колеги ! от няколко дни съм собственик на Фиеста 1.25 01г. , днес я регистрирах и сега вече започват големите въпроси на които търсих отговор из форума откакто я купих но като че ли точните мнения са малко а и доста фрагментирани. интересува ме :
1. МАСЛОТО- задължително ли е да е 5W30 като се имат предвид незнайните километри ? не може ли с 10W40 ?
2. АНГРЕНАЖЕН РЕМЪК -може ли да е примерно ГЕЙТС а не оригинален ?
3. ОБТЯГАЩА РОЛКА - има ли проблем да е на SKF примерно а не оригинална
4. ФИЛТРИ - маслен , въздушен , горивен и на купето няма да са оригинални то е ясно
5. СВЕЩИ - гледам в аутодата разстояние м/у електроди 1,3мм. така ли трябва да е наистина ?
Като за неотложно първоначално обслужване стига , приемам предложения ако съм забравил нещо . Не сматам да влагам боклуци в подръжката на колата но частите а и труда във фирмените сервизи не са ми по джоба . Ще съм ви много благодарен ако ми дадете полезни съвети за този модел , примерно някои " рутинни " или често срещани повреди за него .
Благодаря на отзовалите се !!!!
1. МАСЛОТО- задължително ли е да е 5W30 като се имат предвид незнайните километри ? не може ли с 10W40 ?
2. АНГРЕНАЖЕН РЕМЪК -може ли да е примерно ГЕЙТС а не оригинален ?
3. ОБТЯГАЩА РОЛКА - има ли проблем да е на SKF примерно а не оригинална
4. ФИЛТРИ - маслен , въздушен , горивен и на купето няма да са оригинални то е ясно
5. СВЕЩИ - гледам в аутодата разстояние м/у електроди 1,3мм. така ли трябва да е наистина ?
Като за неотложно първоначално обслужване стига , приемам предложения ако съм забравил нещо . Не сматам да влагам боклуци в подръжката на колата но частите а и труда във фирмените сервизи не са ми по джоба . Ще съм ви много благодарен ако ми дадете полезни съвети за този модел , примерно някои " рутинни " или често срещани повреди за него .
Благодаря на отзовалите се !!!!
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Инфо за Фиеста 1,25
1. Аз наливам 5W40. Никога не бих сложил 5W30.
2 и 3. Стават без проблем. И аз такива слагам.
4. И аз така правя.
5. Свещи купувам само от Мото-Пфое. Струват около 8 лв бройката и са си много хубави. Изкарват повече от 30 000 км.
Хубава количка. Досега, след толкова години, не ми е създавала грижи.
2 и 3. Стават без проблем. И аз такива слагам.
4. И аз така правя.
5. Свещи купувам само от Мото-Пфое. Струват около 8 лв бройката и са си много хубави. Изкарват повече от 30 000 км.
Хубава количка. Досега, след толкова години, не ми е създавала грижи.
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Инфо за Фиеста 1,25
Ремъци вземи на Континентал,много по-добри са от гейтс.А маслото е Формула С не Ф! именно 5 на 40
Това масло обаче го дават при температура -30 и за икономия на гориво,не е задължително да блъскаш само такова.10 на 40 е средна работа и и понася добре.

Всеки който няма пари за кола,кара форд!
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Инфо за Фиеста 1,25
Твоята фиеста е от последните преди да се смени генерацията изцяло.Т.е ти караш фейслифт на моятаMarKol написа:Здравейте колеги ! от няколко дни съм собственик на Фиеста 1.25 01г. , днес я регистрирах и сега вече започват големите въпроси на които търсих отговор из форума откакто я купих но като че ли точните мнения са малко а и доста фрагментирани. интересува ме :
1. МАСЛОТО- задължително ли е да е 5W30 като се имат предвид незнайните километри ? не може ли с 10W40 ?
2. АНГРЕНАЖЕН РЕМЪК -може ли да е примерно ГЕЙТС а не оригинален ?
3. ОБТЯГАЩА РОЛКА - има ли проблем да е на SKF примерно а не оригинална
4. ФИЛТРИ - маслен , въздушен , горивен и на купето няма да са оригинални то е ясно
5. СВЕЩИ - гледам в аутодата разстояние м/у електроди 1,3мм. така ли трябва да е наистина ?
Благодаря на отзовалите се !!!!

1.Всички бензинови модели на форд от тези години излизат от завода с 5w30.Ако си сигурен че колата ти е със изряден двигател може да си караш и с него , но това не е масло за спортно каране.Ако си "спортист " или минаваш над 15 хил. км годишно по-добре 5w40 тъй като то се сменя на толкова км..При по-малко километри 10w40.
2 и 3.Аз съм с Фордовски ремък и ролки , дават им 90 хил.км.Не пречи и други да сложиш ако вярваш във произхода им.
4.За масления все пак внимавай , не е все тая дали ще ти филтрира маслото или не

5.Най-препоръчвани са двойна платина дали Фордовски или друга марка все тая само да не са менте.Те изкарват 90 хил.км , но пък са и двойно по-скъпи от обикновените така , че е малко спорно дали си заслужават.На двойно-платинените разст. е 1,3 , за другите не знам.Аз като свалих моите 2 от тях бяха с по 2 мм


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 09 дек 2011, 14:30
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,25 DHF 2001
Opel Vektra - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Инфо за Фиеста 1,25
Благодаря на отзовалите се ! вашите мнения са ценни за мен защото това е първата ми кола а от баща ми знам че това са важни фактори в експлоатацията на машинката , той между другото много се учуди като прочете тук във форума че няма белези , шпонки или разни там осигурителни елементи срещу превъртане на ангренажните колела (той има Опел и почти сам си го стяга ) .Тази първа смяна на маслото ще е 5W30 да видим как ще се представи и ако гори доста следващата ще пробвам 5W40 това е препоръката на баща ми имайки предвид вашите мнения а и това че не знаем точно на колко километри е колата , сега показва 158000 но като си знаем нашите автоджамбази трябва винаги да имаме едно на ум .
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Инфо за Фиеста 1,25
И се сменя и гарнитурата после сигурно...на мен как ми го направиха без да сваляме капака?Всичко е в главата на майстора.Естествено е по-добре за него да ти вземе повечко пари.Иначе си има спец.инструменти за застопоряване на валовете и в аутодата не дават да се сваля капака на този модел.Айде честито.bateto_toshko написа:тъй като при смяна на ангренаж се сваля капака на клапаните за да се зацепят двата разпр.вала.Внимавай който ти го сменя да не обърка центорвката защото няма белези !
Всеки който няма пари за кола,кара форд!
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Инфо за Фиеста 1,25
Те и на мен ми го сменяха без специален инструмент по "българския"начинKostadin21 написа:И се сменя и гарнитурата после сигурно...на мен как ми го направиха без да сваляме капака?Всичко е в главата на майстора.Естествено е по-добре за него да ти вземе повечко пари.Иначе си има спец.инструменти за застопоряване на валовете и в аутодата не дават да се сваля капака на този модел.Айде честито.bateto_toshko написа:тъй като при смяна на ангренаж се сваля капака на клапаните за да се зацепят двата разпр.вала.Внимавай който ти го сменя да не обърка центорвката защото няма белези !


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 04 юни 2009, 14:34
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 93, 1.3 -червен
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Инфо за Фиеста 1,25
Пробиване на картера.......bateto_toshko написа:Те и на мен ми го сменяха без специален инструмент по "българския"начинKostadin21 написа:И се сменя и гарнитурата после сигурно...на мен как ми го направиха без да сваляме капака?Всичко е в главата на майстора.Естествено е по-добре за него да ти вземе повечко пари.Иначе си има спец.инструменти за застопоряване на валовете и в аутодата не дават да се сваля капака на този модел.Айде честито.bateto_toshko написа:тъй като при смяна на ангренаж се сваля капака на клапаните за да се зацепят двата разпр.вала.Внимавай който ти го сменя да не обърка центорвката защото няма белези !.И после се оказа , че нямали опора да развият едната гайка и са пробивали картера на някакво място дето не минава масло за да хванат контра



Ford Fiesta 93, 1.3 - червен
Nissan Primera P11 98, CD20T - червен
Nissan Primera P11 98, CD20T - червен
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Инфо за Фиеста 1,25
В какво забога си се забъркал!Коляновия вал се застопорява като се маха датчика на коляновия вал и от там.Не,че разбирам много,но присъствах на процедурата от край до край и човека е инженер и разполага със всички инструменти и знаеше какво прави.Само каза,че от сега нататък ще взима повечко парички като му докарат такава проклетия (фиеста).Самият той има 2 ескортаbateto_toshko написа:Те и на мен ми го сменяха без специален инструмент по "българския"начинKostadin21 написа:И се сменя и гарнитурата после сигурно...на мен как ми го направиха без да сваляме капака?Всичко е в главата на майстора.Естествено е по-добре за него да ти вземе повечко пари.Иначе си има спец.инструменти за застопоряване на валовете и в аутодата не дават да се сваля капака на този модел.Айде честито.bateto_toshko написа:тъй като при смяна на ангренаж се сваля капака на клапаните за да се зацепят двата разпр.вала.Внимавай който ти го сменя да не обърка центорвката защото няма белези !.И после се оказа , че нямали опора да развият едната гайка и са пробивали картера на някакво място дето не минава масло за да хванат контра

Всеки който няма пари за кола,кара форд!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта