Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 12 сеп 2011, 22:11
- Модел на автомобила: Ford escort 1.4
- Местоположение: po
- Status: Извън линия
Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
имам фордче 1,4 98 година пълна инжекция проблема ми е че при топъл двигател при движение оборотите падат до под 400 днес ми се случи и да угасне. на студен мотор не прави така дали МАФ-а е за почистване не съм го гледал. Когато колата е спряла дори и да е топъл мотора няма този проблем само когато автомобила е в движение.
Мерси предварително
Мерси предварително
- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
Колега, имаш ли газова? Ако е така си за настройка. Ако си бензинджия - може проблема да е в дросела (добре е да го почистиш и смажеш). Може и някой датчик да ти е за смяна, но това ще си го покаже ако я закараш на една диагностика.
Новини за коли под наем
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 12 сеп 2011, 22:11
- Модел на автомобила: Ford escort 1.4
- Местоположение: po
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
Нямам газова уредба. Само на диагностика ли ще излезе?
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
Здравей колега на скоростната кутия където излиза жилото за километража има един датчик откачи му буксата и пробвай без него.Също не е лошо както те е посъветвал колегата да направиш малко профилактика и почистване на дросел МАФ и един ресет на компа като откачиш акумулатора.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 12 сеп 2011, 22:11
- Модел на автомобила: Ford escort 1.4
- Местоположение: po
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
Колата е седяла 2 седмици без акумулатор в гаража. С какъв спрей да го почистя тоя МАФ че съм чел темата за него но не разбрах конкретно какъв е. А този датчик на трансмисията за какво е?
А дросела с carb cleaner ли да го дочистя?
Страх ме е да не прецакам нещо че колата ми е нова на няма и 1 година септемвли я взех
Колега за този датчик ли става дума http://www.album.bg/fonziyo/images/28969802/178095/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; този кабел ли да откача
ето го и дросела http://www.album.bg/fonziyo/images/28969808/178095/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.album.bg/fonziyo/images/28969806/178095" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
за маф-а нямам такива ключета
Хора помогнете ми и за тази хидравлика на волана за 1 месец половин резервоарче от вала на волана тече от къде да купя ремонтен комплект. Отстрани не се вижда да тече левият носач е целият в масло.
А дросела с carb cleaner ли да го дочистя?
Страх ме е да не прецакам нещо че колата ми е нова на няма и 1 година септемвли я взех
Колега за този датчик ли става дума http://www.album.bg/fonziyo/images/28969802/178095/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; този кабел ли да откача
ето го и дросела http://www.album.bg/fonziyo/images/28969808/178095/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.album.bg/fonziyo/images/28969806/178095" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
за маф-а нямам такива ключета
Хора помогнете ми и за тази хидравлика на волана за 1 месец половин резервоарче от вала на волана тече от къде да купя ремонтен комплект. Отстрани не се вижда да тече левият носач е целият в масло.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
Дросела изглежда наред, няма нагар! МАФ-а може и без да отвиваш болчетата. Взимаш си спрей за почистване на ел. контакти, струята която прави е доста силна, така че може да се пръска и без да се сваля самия маф, аз така си го чистя. Все пак може да провериш датчиците (TPS, MAF и ламбда сонда) на осцилоскоп, защото на диагностика надали ще излезе нещо!
За хидравликата и да си купиш ремонтан коплект, който струва над 80 лева, нищо няма да постигнеш сам. Пак си трябва майстор, който само за сваляне и качване на рейката взима 100 лева+ рециклирането ще ти стъпи на около 250 лева. По добре търси втора ръка рейка,вървят от 80 до 120 лева и ако имаш късмет ще изкара около 30-50 000 км. А можеш да продължаваш да си наливаш хидравлично масло, което при този теч на месец ще ти излиза около 6 лева, т.е. за година около 72 лева. Ти си преценяш... Успех!
За хидравликата и да си купиш ремонтан коплект, който струва над 80 лева, нищо няма да постигнеш сам. Пак си трябва майстор, който само за сваляне и качване на рейката взима 100 лева+ рециклирането ще ти стъпи на около 250 лева. По добре търси втора ръка рейка,вървят от 80 до 120 лева и ако имаш късмет ще изкара около 30-50 000 км. А можеш да продължаваш да си наливаш хидравлично масло, което при този теч на месец ще ти излиза около 6 лева, т.е. за година около 72 лева. Ти си преценяш... Успех!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 12 сеп 2011, 22:11
- Модел на автомобила: Ford escort 1.4
- Местоположение: po
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
мерси ще пробвам
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
Здравей датчика е този на снимката пробвай да разкачиш буксата и покарай.Датчика служи да каже на компа кога колата е в движение и когато си по инерция да ти държи 1200 оборота но по някога става обратното .Ако няма промяна се насочваш към препоръките на колегата Nebhoter.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 12 сеп 2011, 22:11
- Модел на автомобила: Ford escort 1.4
- Местоположение: po
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
А как се казва този датчик в случай че е от него. Мерси предварително.
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
Датчика се казва VSS ( скоростен сензор ) при Фокус от него се взема сигнал за километража.
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
казва се датчик за скоростта,или по известен като VSS-датчика 

- Андон И.
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 08 окт 2007, 16:37
- Модел на автомобила: fiesta 1,3 escort 1.4
- Местоположение: sozopol
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
Виж капачката в която влизат газовете от капака на двигателя. Тя има 2 изхода- единия е за кутията на филтъра- за да го овлажнява, а другия е един тънък и е отдолу той е вакумен. Пробвай да изкараш този тънкия от капачката и да го запушиш и виж дали пак ще ти прави проблеми. Сигурен съм че е от там.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
Само дето хидравличното масло е доста агресивно и е доста вероятно да ти се налага честа смяна на елементи по омасленото окачване....Nebhotep написа:...За хидравликата и да си купиш ремонтан коплект, който струва над 80 лева, нищо няма да постигнеш сам. Пак си трябва майстор, който само за сваляне и качване на рейката взима 100 лева+ рециклирането ще ти стъпи на около 250 лева. По добре търси втора ръка рейка,вървят от 80 до 120 лева и ако имаш късмет ще изкара около 30-50 000 км. А можеш да продължаваш да си наливаш хидравлично масло, което при този теч на месец ще ти излиза около 6 лева, т.е. за година около 72 лева. Ти си преценяш... Успех!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 12 сеп 2011, 22:11
- Модел на автомобила: Ford escort 1.4
- Местоположение: po
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
За рейката : Мисля че маслото е ститнало тампоните на окачването защото като спирам рязко се усеща едно придърпване надясно и после наляво и после си спира право не тегли или защото спирачките ми задържат и едната бие по-рано от другата.
За датчика: Откачих го не ми е гаснала но като че ли оборотите не са стабилни нормално ли е това. И ако е нормално дали да сменям Датчика.
Ще пробвам и този метод с запушването
Мерси предварително
За датчика: Откачих го не ми е гаснала но като че ли оборотите не са стабилни нормално ли е това. И ако е нормално дали да сменям Датчика.
Ще пробвам и този метод с запушването

Мерси предварително
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 12 сеп 2011, 22:11
- Модел на автомобила: Ford escort 1.4
- Местоположение: po
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.4 98 - проблем с оборотите на топъл двигател
Колеги за да не пускам нова тема мога ли да потопя металното клапанче на мпх-то (естествено преди това съм го махнал) в бензин за да се изчисти или по-добре да си купя спрей за карбуратори и с него да пръскам 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта