Страница 1 от 1
ВЪПРОС
Публикувано: 01 фев 2012, 14:18
от nerez
1.Бих искал да получа мнение за Форд Фюжън 1,6V - 100 коня?
2. Кое е по добро: горния Форд или Пежо 307, бензин 11о коня?
Благодаря!
Re: ВЪПРОС
Публикувано: 01 фев 2012, 15:05
от hotblooded
nerez написа:1.Бих искал да получа мнение за Форд Фюжън 1,6V - 100 коня?
2. Кое е по добро: горния Форд или Пежо 307, бензин 11о коня?
Благодаря!
В какъв смисъл по-добро, колега? По красиво - Пежото.... Кое ще прави по малко бели? - Много повече зависи от това на какво е подлагата колата преди да я купиш. 1,6 -100 коня на форд съм го пробвал на Фокус - видя ми се по спънат от 1.6 75к.с на Опел... 307ца та ще ти се стори по пъргава. А по принцип Фюжън си е Fiesta с по-висок таван, а 307 е от класа на Focus. С риск да стана банален - при употребявани коли водещото е в какво състояние е и какво е видяла отделната кола, а не колко е сполучлив дадения модел.
Re: ВЪПРОС
Публикувано: 01 фев 2012, 15:24
от nerez
Интересува ме като по-добър в смисъл по малко ремонти, по дълъг експлоатационен срок без да се ходи в сервиза?
Re: ВЪПРОС
Публикувано: 01 фев 2012, 15:53
от hotblooded
nerez написа:Интересува ме като по-добър в смисъл по малко ремонти, по дълъг експлоатационен срок без да се ходи в сервиза?
Бензиновите 307 след 2004та се обслужваха на 30 000 км - масло и филтри, ако си спомням правилно - агренажен ремък на 80 к км. ходова част - зависи по какви пътища и как се кара. Като бях в Пежо една СОТ-фирма купи 3-4 бензинови 307 - освен за масло и филтри за друго не са идвали следващата година (след това напуснах). Проверявай за луфтове по задното окачване - ако са заминали лагерите на моста (не на главините) - ако не са сменени навреме се налага да се сменя моста и цифрата беше към 1000 лв.... Някои "лекуваха" това със струговане и набиване на втулки, но понякога номера не минава... Ако не можеш да закараш колата в сервиз (няма номера или застраховка) загледай се добре отзад в гумите - ако някоя има страничен наклон - бягай от тая кола! Не че това им е слабо място на 307, но ако колата е била товарена и/или е на много км. по лоши пътища този проблем е наълно възможен. Лично на мен 307 ми харесва повече от Фокус, а ако намериш и с 1.8 или 2.0 бензинов мотор - ще си още по-доволен.
Re: ВЪПРОС
Публикувано: 01 фев 2012, 16:45
от madboy
hotblooded написа:nerez написа:Интересува ме като по-добър в смисъл по малко ремонти, по дълъг експлоатационен срок без да се ходи в сервиза?
..... Лично на мен 307 ми харесва повече от Фокус, а ако намериш и с 1.8 или 2.0 бензинов мотор - ще си още по-доволен.
nerez написа:1.Бих искал да получа мнение за Форд Фюжън 1,6V - 100 коня?
2. Кое е по добро: горния Форд или Пежо 307, бензин 11о коня?
Благодаря!
Ще почнат след теб да сраврняват Пежо 307 с всички модели на Форд.
Колегата явно се е вгледал във Фюжън и Пежо 307.
Re: ВЪПРОС
Публикувано: 01 фев 2012, 17:02
от nerez
Да, така е! Чудя се коя да купя на почти една цена и километри са.
Re: ВЪПРОС
Публикувано: 01 фев 2012, 17:28
от nerez
А между другото кое е по добре бензин или дизел?
Re: ВЪПРОС
Публикувано: 01 фев 2012, 17:35
от madboy
nerez написа:А между другото кое е по добре бензин или дизел?
Е тук вече предизвикваш война.

Re: ВЪПРОС
Публикувано: 01 фев 2012, 18:31
от DigiPro
Взимай бензиновия Fusion. Смятам, че и от вървежа ще си много доволен. Поне аз съм доволен от 1,4 бензин 80к.с. По думите на майсторите от Търновското Мото-Пфое досега не са правили нищо по ходова част на Fusion, а и като цяло били доста безпроблемни коли. Служебният който карам за 3 години са сменени само акумулатора (на 6-я месец избила клетка), към края на втората година подгрева на шофьорското огледало и малко след гаранция моторчето за ел. отваряне на багажника. Ходовата част си е здрава и стегната както си беше и като нова за 40 хил.км по българските пътища (трапища).