Страница 1 от 2
ННО генератор
Публикувано: 24 фев 2012, 20:07
от keanu
Някой да е слагал оксиводороден генератор?
Re: ННО генератор
Публикувано: 24 фев 2012, 23:01
от ЯЛТА
Аааа, водородните бомби бяха заменени от неутронни.
Шегичка, не съм чул, и никой не се е похвалил още.
Re: ННО генератор
Публикувано: 25 фев 2012, 00:12
от keanu
Одеве четох в някакъв форум за него. Става въпрос за система с електролит на натриева основа, който разгражда вода на две молекули водород и една кислород и се получавал някакъв " газ на Браун". Оттам се всмуквал в горивната система и спомагал за по-доброто изгаряне на горивото. Оттам се получава по-голямо к.п.д. и се намалява разхода на гориво. В този генератор се сипвала само дестилирана вода. Интересно ми беше дали някой има впечатление. Щото дизела е вече прекалено скъп

Re: ННО генератор
Публикувано: 25 фев 2012, 00:41
от diesel1.6
Това е петата тема по въпроса.
А това нещо не струва, безмислено е. Сложи си газово.
Re: ННО генератор
Публикувано: 25 фев 2012, 00:47
от Didibao
Има хора дето са го слагали, но само до там, не го хвалят явно им е кофти за парите дето са набили, а ефекта е минимален, не е това което пише в сайтовете.
Re: ННО генератор
Публикувано: 25 фев 2012, 10:14
от keanu
diesel1.6 написа:Това е петата тема по въпроса.
А това нещо не струва, безмислено е. Сложи си газово.
На дизел газова? Имаш предвид метан ли?
Re: ННО генератор
Публикувано: 25 фев 2012, 10:30
от diesel1.6
Метан или пропан-бутан, все едно е. Метанът е по-трудно нещо, както се знае, заради бутилките. За разлика от електролизните апарати това носи реална икономия, защитава двигателя при правилно ползване или пък може да се ползва чувствително повече мощност при определени условия. Ако ти е интересно пусни още една тема и за това или изкопай старата. Тъкмо съм разучил въпроса и има какво са споделя и какво още да питам.
Re: ННО генератор
Публикувано: 25 фев 2012, 15:47
от keanu
Извинявай, но нещо не разбрах. Четох че слагат метан на дизели, пак за по-добро изгаряне на горивото, но ефекта се усещал при по-големи двигатели.
Re: ННО генератор
Публикувано: 25 фев 2012, 16:16
от DigiPro
По добре си карайте на олио. Днес в магазина гледах, че литъра е 2,50 - малко по-евтино от дизела. Пък ако намерите и употребявано и да го цедите. Имаше тема във форума за каране на олио.
Re: ННО генератор
Публикувано: 25 фев 2012, 16:42
от HACKO
DigiPro написа:По добре си карайте на олио. Днес в магазина гледах, че литъра е 2,50 - малко по-евтино от дизела. Пък ако намерите и употребявано и да го цедите. Имаше тема във форума за каране на олио.
Да бе, и като вземат да изкупуват Олио за "тракторите", ще стане 5лв и със какво ще готвим?
Re: ННО генератор
Публикувано: 25 фев 2012, 17:18
от pepy1
със зехтин -по хубаво е

Re: ННО генератор
Публикувано: 25 фев 2012, 17:22
от dimkar
Мислех, да предложа да си продадете печките и да си купите бензинки, които да газифицирате. По-евтино от това няма. Ама като се замислих по-задълбочено, я по-добре си карайте масово дизелите. Иначе, току-виж, цената на горивата се променила.

Re: ННО генератор
Публикувано: 25 фев 2012, 20:23
от diesel1.6
Сега 8x1,44 ? 5,5x2,70.
Газът като стане 1,80 що ще правим? Добре, че имам и от двата вида коли
За газово на дизелите - в правилната тема. Отговори за любопитни там.
Re: ННО генератор
Публикувано: 26 фев 2012, 00:10
от ЯЛТА
keanu написа:Извинявай, но нещо не разбрах. Четох че слагат метан на дизели, пак за по-добро изгаряне на горивото, но ефекта се усещал при по-големи двигатели.
За дизел + метан ти гарантирам хвърляне на мотора след не повече от 5 000 км.- пробег максимум, бъди сигурен.
Re: ННО генератор
Публикувано: 26 фев 2012, 14:04
от keanu
Май ще се мисли система на олио. Иначе такова мондео на газ не вярвам да падне под 10. А при сегашното 6 нафта, не виждам голяма разлика.
Re: ННО генератор
Публикувано: 20 май 2012, 20:27
от archery
Аз си сложих ННО генератор. Но още го "разработвам", така да се каже. Яд ме е, че си купих от т.н. дистрибутор на такива системи, а не си направих сам. Доста пари дадох, но си заслужава. Тия дни ще промивам системата, защото се появиха някакви утайки в разтвора. Като цяло съм доволен. От начало ми даде 1л/100км икономия. Но след това, предполагам от тия утайки, генератора не работеше добре. Като сменя електролита ще пиша. Та за всички скептици, аз съм доволен от инвестицията и от работата на генератора.
Re: ННО генератор
Публикувано: 01 юни 2012, 21:27
от dreadx
Какво използваш за електролит?
Re: ННО генератор
Публикувано: 04 юни 2012, 08:48
от nikolovvd
Вода!

Re: ННО генератор
Публикувано: 04 юни 2012, 10:00
от diesel1.6
За подобрена електропроводимост добавят различни соли или основи. Натриева основа. Но за да постигнат икономията от 50 %, която обещаваха доскоро, ще им трябва нещо алхимично като адски камък, например.
Re: ННО генератор
Публикувано: 07 юни 2012, 23:37
от dreadx
diesel1.6
В основата на всички спекулации с HHO стои отчасти митът за перпетуум-мобиле - маса народ си мисли (а и в доста клипчета от youtube се твърди това), че от произвежданата ел.енергия се получава достатъчно газ, за да се върти двигателят и да произвежда нова енергия за електролизата на водата.
Разбира се в общия случай някакви шарлатани монтират на някакъв човек някаква система и го пращат да експериментира с количеството налята вода и сода-бикарбонат. А на човекът му се иска да вярва, че разходът му е намалял (иначе за какво е дал 700 лв!).
Обаче защо точно водород?
За това се споменава и в книгата "Автомобилни газови двигатели" изд.ТЕХНИКА 1984г.
http://www.ladaclub-bg.com/literature/145-agu
Много отдавна са правени научни изследвания, които показват че един двигател може да работи без детонации с доста преобеднени смеси, когато горивото съдържа и известна част водород - 4-5 тегловни процента към количеството на бензина. Това би довело до икономия от около 25% при работа в градски условия, твърдят на 17-та страница в същата книга.
Може да е интересно да се поекспериментира в тази насока, но е редно това да се прави на някаква кола като моята 89'carb.OHV. Имам предвид, че ако е инжекцион ще падне едно надлъгване с комп-а, на карбуратор това ще се прави през настройките за сместа. Второто важно за експериментите е двигателят да е с такава ниска степен на сгъстяване, че общо взето да не е фатално ако продължително време работи на особено бедни смеси и с детонации. И понеже стана дума за тегловни проценти към количеството на бензина някой може ли да каже колко литра водород тежат един грам?