Connect with your social network account
Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
-
u1313
- потребител

- Мнения: 21
- Регистриран: 04 сеп 2006, 22:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD, 90hp, 99 набор
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от u1313 » 04 сеп 2006, 23:20
колеги, приблизителна цена на двигател за мондео 1.6, 90hp, 93 г., около 80-90 000 км?
-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 04 сеп 2006, 23:30
A ako не е тайна как се гърми двигател, аз съм със същия и ми е интересно да не пуфна и моя

-
u1313
- потребител

- Мнения: 21
- Регистриран: 04 сеп 2006, 22:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD, 90hp, 99 набор
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от u1313 » 04 сеп 2006, 23:34
Хабер си нямам, от Германия я взимам така, казаха ми че се смесили маслото и водата, след ремонт - пак.
Може и да лъжат немците, но съм длъжен да се огледам за друг двигател все пак.
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 05 сеп 2006, 12:22
...Прегрян!...Доста!...
-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 05 сеп 2006, 12:57
Явно, но исках да попитам ако все пак човека го е гръмнал да каже, защото един приятел с 1.8 зетек го прегрява 2 пъти и нищо...
-
orlinm
- потребител

- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от orlinm » 05 сеп 2006, 13:01
Как да разбера дали съм прегрял мотора? Трябва да спре да работи и да не тръгне повече, или нещо да се счупи? Или просто стрелката на температурата да мине в червената зона?
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
nikolovvd
- потребител

- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от nikolovvd » 05 сеп 2006, 14:05
Чувал съм, че се пробива буталото на 4-ти цилиндър. Било си проблем на тези двигатели. Може и да не е вярно.
-
u1313
- потребител

- Мнения: 21
- Регистриран: 04 сеп 2006, 22:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD, 90hp, 99 набор
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от u1313 » 05 сеп 2006, 14:33
Абе то да е само тва проблема, да почерпя... да не е спукана главата че след заварки никога не е ясен изхода
-
u1313
- потребител

- Мнения: 21
- Регистриран: 04 сеп 2006, 22:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD, 90hp, 99 набор
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от u1313 » 05 сеп 2006, 14:34
kEFi написа:...Прегрян!...Доста!...
Според теб, кой може да е най-лошия сценарий в случая?
-
Tuz
- потребител

- Мнения: 70
- Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Мондео 2004
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Tuz » 05 сеп 2006, 14:41
Ako прегрее обикновенно се изкривява главата, но може и да се спука.
Абе просто колата смесва маслото и водата (стават на пяна с цвят на боза).
А ако не го забележиш просто губи мошност и край.......
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 05 сеп 2006, 17:16
Имах Лада. При едно пътуване прегря и взе да пуши черно и мазно...масло и антифриз - на боза (на маслото една гадна мазнотия по капачката). При отварянето - спукан блок. Такъв не намерих и от там - цял двигател. По добрия вариянт е да меши от гарнитурата, ама при мен беше гадния...
-
pelinkov
- потребител

- Мнения: 27
- Регистриран: 02 авг 2006, 13:05
- Модел на автомобила: FOCUS 2005 TDCI, 1800кубика, 100к.с.
- Местоположение: Враца
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от pelinkov » 05 сеп 2006, 22:56
Ами при мен ми докараха монди с издухана гарнитура и ми шлаифаха главата и сега никви проблеми междо другото смених си датчика за темературата на водата след това и си мисля че тъпанарите заради него не са разбрали за прегряването но майстора каза че всичко си му е наред друго (цилиндри нямат надиране и т.н)
-
EscortMK51.3
- потребител

- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
-
Status:
Извън линия
Мнение
от EscortMK51.3 » 06 сеп 2006, 10:52
ууууу пепел ти на устата *кръсти се* нащо е 1.6 ся ще се чудя кога ще "умре"

-
T punchev
- потребител

- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от T punchev » 07 сеп 2006, 18:51
Проблема може да е само в главата,купуваш нова или ремонтираш старата и си ОК! Що се отнася за гърмене на двигател е много относително.Във видин на летището скапахме едно мондео 1.6,след яко префорсиране няколко пъти, мотора изгуби мощност и започна да гасне,след като поистина запали но неможеше да се форсира и работеше като Фуражомелка!!!!!! Проблема бе че фунията за масло във картера е била запушена и е качвала малко масло,следствие на това 1,или 2 биелни лагера се бяха буквално заварили!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта