Мондео ТДЦИ Дура торк 2.0
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 12 яну 2013, 09:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDci - 2006
- Status: Извън линия
Мондео ТДЦИ Дура торк 2.0
Здравейте на всички
Да ви разкажа и за моя проблем с молба да ме насочите правилно.
Колата ми е Мондео ТДЦИ Дура торк 2.0 130кс 2006.г.
Всичко започна така- когато е студена пали от раз, обаче като вдигне 90 градуса и врътна стартера пали като на 2 или на 3 цилиндара в началото по- рядко но зачестяваше все повече докато един ден натиснах от 3 за 4 предавка към 2800 оборота тъкмо да превключа и заби и взе да мига лампата за подгревните.
Мисълта ми отиде директно в инжекторите защото доста пушеше напоследък пък и тук във форума доста съм изчел че те са най-податливи.
Вторият ми проблем е следния-смених и предните амортисьори понеже единият тракаше, но след смяната забелязах следното, от 0 до 80 км/ч е перфектна но след като стрелката удари 80 започва да тресе като удари 100 се изчиства напълно само между 80 и 100 го прави и спира. Направих нов баланс на гумите които са чисто нови на пирели и я закарах на стенд и нищо пак си е така.

Да ви разкажа и за моя проблем с молба да ме насочите правилно.
Колата ми е Мондео ТДЦИ Дура торк 2.0 130кс 2006.г.
Всичко започна така- когато е студена пали от раз, обаче като вдигне 90 градуса и врътна стартера пали като на 2 или на 3 цилиндара в началото по- рядко но зачестяваше все повече докато един ден натиснах от 3 за 4 предавка към 2800 оборота тъкмо да превключа и заби и взе да мига лампата за подгревните.
Мисълта ми отиде директно в инжекторите защото доста пушеше напоследък пък и тук във форума доста съм изчел че те са най-податливи.
Вторият ми проблем е следния-смених и предните амортисьори понеже единият тракаше, но след смяната забелязах следното, от 0 до 80 км/ч е перфектна но след като стрелката удари 80 започва да тресе като удари 100 се изчиства напълно само между 80 и 100 го прави и спира. Направих нов баланс на гумите които са чисто нови на пирели и я закарах на стенд и нищо пак си е така.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео ТДЦИ Дура торк 2.0
Диагностика ще покаже защо забива, от дюзи ли е, датчик ли е, налягането в "рейла" ли спада.........
А за тресенето може да е от много неща, неоригинални джанти- разбирай по голям централен отвор, износени лагери на главини, полуоски-износени карета, криви дискове на предните спирачки, може и дисбаланс на някоя гума да е,-/самата гума да е дебалансирана, без джантата/- имал съм и такъв случай, хлабини по предното окачване, тампони.
А за тресенето може да е от много неща, неоригинални джанти- разбирай по голям централен отвор, износени лагери на главини, полуоски-износени карета, криви дискове на предните спирачки, може и дисбаланс на някоя гума да е,-/самата гума да е дебалансирана, без джантата/- имал съм и такъв случай, хлабини по предното окачване, тампони.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта