Молба за разясняване на оборотите

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
mkstoianov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Молба за разясняване на оборотите

Мнение от mkstoianov » 09 дек 2006, 20:03

Колата я купих през август.Тогава обортомера по инерция си заставаше на 1000 оборота,а сега докато не се затопли обортомера играе постоянно.Днес например оборотите паднаха на 600,после се задържаха на 1300-1400.След като се затопли колата по инерция в движение оборотите си стояха на 1100-1200,а като спра колата падаха на 900-1000.Колата върви като пушка,ускорява добре всичко е добре.Това нормално ли е?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 09 дек 2006, 22:59

Колата е по-нов модел (аз съм със същата, но '95). Докато загрее (на бензин я паля) мени оборотите от 850 до 1100. Като загрее и лепват на 900 и държат, докато не свърши горивото примерно.
Това, че когато си в движение оборотите на изключена от скорост са по-високи е нормално (от този форум го научих даже). Просто компютъра като знае, че си в движение по инерция и се "застрахова" като вдига леко оборотите - от 900 на място стават на 1100-1200 в движение, и после падат на 900 само при ПЪЛНО спиране. Това е направено явно нарочно, за да намали вероятността да ти изгасне мотора в движение - все пак той ти движи сервото и спирачната помпа. :)

А за плаващите обороти при студена кола, казваш че шават от 600 до 1300 - не е нормално. Като отвориш капака смуче ли ти въздух отнякъде? Чуваш ли свистене на въздух?
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

mkstoianov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mkstoianov » 10 дек 2006, 17:42

Здравей Орлине! Благодаря ти за съвета!
Днес сутринта изкарах колата от гаража и и отворих капака.Слушах гледах пак слушах но като че ли не чух никакво свистене нито двигателя се тресе,огледах спокойно и бавно навсякъде.Реших да я поразходя,но този път нямаше такива драстични шавания на обортомера.Пак докато загрее падаха на 700-800 но не надхвърлиха 1200. Ще продължа да ги следя и ще търся причината.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Re: Молба за разясняване на оборотите

Мнение от demiro » 11 дек 2006, 08:39

mkstoianov написа:.....Днес например оборотите паднаха на 600,после се задържаха на 1300-1400.След като се затопли колата по инерция в движение оборотите си стояха на 1100-1200,а като спра колата падаха на 900-1000.Колата върви като пушка,ускорява добре всичко е добре.Това нормално ли е?
Почисти си МАФа или там както се казваше при Ескортите :idea: Пусни едно търсене във форума,има бая инфо за процедурата.От написаното от теб,само първото е проблем/паднаха на 600/,другото както каза колегата е напълно нормално.Грешно ти смята температурата/масата/ на постъпващия въздух при студен двигател,същото се появява и при висока влажност на въздуха,мъгла примерно :wink:
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 11 дек 2006, 13:55

От няколко дни имам проблем с акумулатора (остаря завалииката) и се налага през ден да правя обучение на компютъра. Първия път го направих неправилно и ето какво се получаваше.
Като спра на светофар оборотите ходят от 500 до 1200 оборота (аха да угасне). И при студен и при топъл двигател. В движение на скорост няма проблеми. Направи ми впечетление, че изгорелите газове имат друг мирис. Когато всичко бе наред миризмата напомня горчиви бадеми или нещо подобно, но в случая просто си миришеше на бензин, както при Жигула с дръпнат смукач.
Припомни си дали не си свалял акумулатора и от тук да ти идват проблемите. Ако не си - тогава прегледай MAF-а, но внимателно, да не го повредиш.

mkstoianov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mkstoianov » 11 дек 2006, 18:54

.Здравейте!
Като купувах колата акумулатора беше откачен,после като сменях ролките и ремъка в сервиза се получи едно прецъркване и се загуби всякакъв ток.Монтьора само презатегна клемите и аз запалих,повече не съм се занимавал с акумулатора.Каква е процедуратапри рестартиране на компа?
Благодаря за съветите!Сега ще прегледам темите за МАF-а.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 12 дек 2006, 08:33

Амчи прегледай и темите за обучение на компа,ама МАФа си е МАФ,но пък погледнато от друга страна компа също си е комп,тъй че... :!: :lol: :lol:
Изображение

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 12 дек 2006, 09:47

Първо погледни компа.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 дек 2006, 09:54

mkstoianov написа:.Здравейте!
Като купувах колата акумулатора беше откачен,после като сменях ролките и ремъка в сервиза се получи едно прецъркване и се загуби всякакъв ток.Монтьора само презатегна клемите и аз запалих,повече не съм се занимавал с акумулатора.Каква е процедуратапри рестартиране на компа?
Благодаря за съветите!Сега ще прегледам темите за МАF-а.
...това с прецъкването - много зле! Дано не ти е заминал някой датчик или да си е влошил параметрите. Компа ти е ок - той или работи или не, а си е защитен от глупости на майстори (в умерени размери). При нашите двигатели, дори при смяна на въздушния филтър е препоръчително изключване на масата на акумулатора (защото трябва да откачиш клемите на МАФ-а....

mkstoianov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mkstoianov » 12 дек 2006, 18:12

Здравейте!
Най-напред се извинявам но малко трудно се оправям с търсачката на сайта.Писах *МАF* писах и компютър но не ми излезе нищо интригуващо така че,ако някой ми прати линк ще съм му много благодарен!!!
Що се отнася за датчик или влошаване на параметри не смятам че се е случило нещо такова(за което много се радвам),защотоне съм забелязал.От тогава съм минал 2000 км. и колата си върви добре и разхода е в нормите и двигателя си работи добре.Само това че,когато е студена оборотите малко играят,но това не води до гаснене на колата или придърпване.Благодаря Ви че дадохте мненията си!
Ако научите още нещо драснете го винаги ще влезе в работа.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 13 дек 2006, 10:59

mkstoianov написа:...
Ако научите още нещо драснете го винаги ще влезе в работа.
Ние винаги така правим в този форум.
Виж тази тема!
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... A%EE%EC%EF" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 13 дек 2006, 19:48

Е добре, аз да питам - защо нашето Мондео дори и да се свали акумулатора и след да кажем 2 седмици се запали - оборотите не се менят, двигателя направо заспива, само дето бенз. помпа не спира да работи ? И бащата каза че му замерил 10 градско разход за град с 3 светофара на кръст и каране на 3 и 4 предавка..нормално ли е ?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 14 дек 2006, 09:45

EscortMK51.3 написа:Е добре, аз да питам - защо нашето Мондео дори и да се свали акумулатора и след да кажем 2 седмици се запали - оборотите не се менят, двигателя направо заспива, само дето бенз. помпа не спира да работи ? И бащата каза че му замерил 10 градско разход за град с 3 светофара на кръст и каране на 3 и 4 предавка..нормално ли е ?
...естествено, че ще работи! След ресет можеш да му избереш образно казано режима.

Потребителски аватар
zelen4uka
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
Местоположение: SOFIA
Контакти:
Status: Извън линия

обороти

Мнение от zelen4uka » 15 дек 2006, 23:03

Колеги карам Сиера 91г пълна инжекция двувалка DOHC двигател и имам проблем с оборотите.Опитах се да запаля и акумулатора свърши и всичко угасна.запалих с кабели и вече оборотите са над 1500 при запалване са на 2000.Това се случи след като загубих тока и се наложи да въвеждам кода на радиото.Видях че тук може да ми обясните какво да направя.Преди оборотите бяха на 850 както по книжка а сега ужас ще излетя.Дайте съвет как да го оправя? :idea:

mkstoianov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mkstoianov » 17 дек 2006, 18:25

Здравей колега!
Тъй кото аз пуснах тази тема и искам да я разчоплим докрай,ще си позволя да ти дам съвет който получих от nikolovvd.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... A%EE%EC%EF" onclick="window.open(this.href);return false;
Тук се описва много точно как да рестартираш компа.Аз лично смятам че твоя проблем идва от там,тъй като при мен това се получава само когато колата е студена и то много студена.Когато не съм я палил 2-3 дни и потегля проблема съществува докато стрелката на термостата излезе от белия сектор,от там нататък колата е пушка.Например вчера ходих до Сливен,оборотите падаха до 600 само докато изляза от града после карах и по инерция и спирах но те варираха от 900 до 1100 това е.Разбрах каде да търся тоя MAF и по Коледа смятам да отделя време и да го прегледам.Това е от мен засега ако успееш да премахнеш проблема с рестарт или по някакъв друг начин пиши.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта